Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
firefighter91
Založen: 26.1.2010 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: Prusinovice
|
Zaslal: 09.03.10 17:15 Předmět: |
|
|
Tak sem se tam teda podíval znovu a našel jsem tam bílý konektor se 3 dráty, který byl pichlý v plastu nahoře úplně za budíky. Je to on???  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 09.03.10 19:06 Předmět: |
|
|
firefighter91 napsal: | Tak sem se tam teda podíval znovu a našel jsem tam bílý konektor se 3 dráty, který byl pichlý v plastu nahoře úplně za budíky. Je to on???  |
to je asi příprava pro snímač na náhonu tachometru.. takže hledej dál  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
firefighter91
Založen: 26.1.2010 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: Prusinovice
|
Zaslal: 09.03.10 19:28 Předmět: |
|
|
kdo hledá ten najde  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
firefighter91
Založen: 26.1.2010 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: Prusinovice
|
Zaslal: 10.03.10 18:08 Předmět: |
|
|
Tak jsem našel vepředu u motoru v te plastové kabičce nějaký nevyužitý konektor s 6 drátky. Může to být něco k tomu palubnímu PC???  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hanzi
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 10.03.10 18:10 Předmět: |
|
|
firefighter91 napsal: | Tak jsem našel vepředu u motoru v te plastové kabičce nějaký nevyužitý konektor s 6 drátky. Může to být něco k tomu palubnímu PC???  |
ee, pro palubak je odtud potřebnej jen jeden pin co vede z řj, jinak další máš náhon, plovák, napájení, zrcátko, přepínací a nulovací tlačítko ... možná ještě něco, pokud máš přípravu tak ji budeš mít za budikama, jinak ne _________________ www.kabriolety.com?cc=137 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
firefighter91
Založen: 26.1.2010 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: Prusinovice
|
Zaslal: 10.03.10 18:13 Předmět: |
|
|
Od náhonu to je jediný co jsem našel. Víc jsem jich nenašel:( A předělávat kvůli tomu celou elektriku by bylo asi složité. Že??? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 10.03.10 18:16 Předmět: |
|
|
No musel by si sehnat el. co je za palubkou na pripravu pal. PC. Pak uz jen tu svoji odpojis a pripojis novou.. Ten konektor se obcas strkal i za panel topeni.. zelenej konektor. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kovaljuk

Založen: 18.5.2010 Příspěvky: 350 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 12.06.10 22:20 Předmět: |
|
|
Zdravim, snad se ptám ve správném tématu...
Nicméně, mám problém se spotřebou u motoru F3PN706(1794ccm, 65kW), jezdim pouze po Praze, ale min je 12l/100km. To mi příde sakra hodně. Je možný, že to je kuželem K&N? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 12.06.10 22:38 Předmět: |
|
|
Řekl bych, že ne. Nejčastěji je to nějakým čidlem, ale může to být i lamdou, pokud je v háji, řídící jednotka přepne do nouzového režimu a nejčastěji jde výkon dolů a spotřeba nahoru. Ale vrácením airboxu nic nezkazíš a uvidíš  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kovaljuk

Založen: 18.5.2010 Příspěvky: 350 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 12.06.10 22:51 Předmět: |
|
|
Já osobně nejvíc sázim na lambdu, ale potřeboval bych, aby mi to někdo potvrdil, páč se mi nechce v tomhle případě kupovat díly systémem pokus-omyl. Jak na 100% zjistim, že je lambda po smrti?(počítám, že asi napojením na PC) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 13.06.10 09:56 Předmět: |
|
|
Buď a nebo nějakej eletrikář, kterej umí zacházet s osciloskopem, ale napojením na bednu by to mělo být jasný, ale znám i jednoho wola z recka, co s tím neumí  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kovaljuk

Založen: 18.5.2010 Příspěvky: 350 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 13.06.10 18:32 Předmět: |
|
|
Oukej, takže s tim zajedu někam na diagnostiku, páč se mi zdá, že to i nějak málo jede... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jouzin
Založen: 10.8.2010 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Klášterec nad Ohří
|
Zaslal: 30.08.10 09:40 Předmět: |
|
|
Čau prosím jaké mají být volnoběžné otáčky na ph II 1721 ccm 54kW? Já je mám mezi 800 - 1200 ot/min záleží na teplotě motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
fereros2
Založen: 24.3.2010 Příspěvky: 322 Bydliště - POVINNÉ *: Cheb
|
Zaslal: 30.08.10 09:59 Předmět: |
|
|
myslim že tak je to správně +/- 1200 pri studenym a po zahrati tech 800, teda alespon ja a i kamos to tak mame |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jouzin
Založen: 10.8.2010 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Klášterec nad Ohří
|
Zaslal: 30.08.10 17:45 Předmět: |
|
|
Tak to sem rád dík za radu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|