Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
erikchl
Založen: 3.5.2010 Příspěvky: 14 Bydliště - POVINNÉ *: vrchlabi
|
Zaslal: 16.05.10 19:18 Předmět: relé-čerpadlo |
|
|
Zdravím ve spolek,nemáte někdo zkušenost s náhlým výpadkem čerpadla?Stalo se mi teď po druhý během pár dnů,že během jízdy zničehonic motor zhasl,zjistil jse,že čerpadlo nefachá,takže jedu nejdřív pojistky a jen tak zakvrdlám s relátky(ty dvě kostky vpravo vedle a nad klas.nožovými pojistkami)a najednou mrcha zabzučelo a dávalo benzín...Jenže jen dva dny...,podruhý už "kvrdlání" nezabralo.Je mi jasný,že problém v kontaktu,ale kterej a čeho... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pivinek

Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 3025 Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné
|
Zaslal: 17.05.10 14:10 Předmět: |
|
|
Ahoj, relé pro čerpadlo je v motorovém prostoru, v plastovém boxu na levém podběhu...zkontroluj cestu elektrického svazku co vede po prahu u spolujezdce... je to bílý silný drát...vede do průchodky pod zadní sedačkou... už několikrát jsem viděl, že na to někdo nacpal "tajný vypínač" ... čerpadlo máš v nebo mimo nádrž...
a nebo snímač otáček...u převodovky...  _________________ Renault 19 - 2.0 16V - phI Cœur de l'champion suisse
r.v. - 1991, 3dvířko...
-> http://www.pivinek.rajce.idnes.cz/Ventil_-_2017/
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=9477 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
erikchl
Založen: 3.5.2010 Příspěvky: 14 Bydliště - POVINNÉ *: vrchlabi
|
Zaslal: 17.05.10 16:51 Předmět: |
|
|
Zdravím,díky za info-čerpadlo mám uvnitř bandy,motor je B53Y, ta 110koňovka,a rok 93,odtáhl jsem to známému mechanikovi-já bych byl zabitej-elektrika jde mimo mne,takže jsem to přeposlal a snad mu to pomůže v diagnostice problému...Ještě jednou díky-a technický dotaz,z čeho jsi prosím tě čerpal,krom zkušenosti a znalosti(myslím tu přílohu s nákresem)?Kdyžtak pošli pls mail na :chleborad@volny.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 17.05.10 18:07 Předmět: |
|
|
nevim jestli to ma tenhle typ motoru ale bacha na motor. elektriku co napaji vstrik / vstriky...ja mel diky nedostatecnemu napeti (spatny kontakt v konektoru) v podstate to samy co mas ty..auto za jizdy prestalo jet...motor zhasnul.. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pivinek

Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 3025 Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
erikchl
Založen: 3.5.2010 Příspěvky: 14 Bydliště - POVINNÉ *: vrchlabi
|
Zaslal: 17.05.10 18:39 Předmět: |
|
|
Chlapi díky za info-uvidíme jak si s tím poradí ten kluk co to u něj mám...s tím vstřikem,resp.elektrikou okolo info předám,ale předpokládám,že když je schopen dávat do kupy aut.převodovky(což považuju za jeden z vrcholů oprav aut),tak to snad klapne(fakt je šikovnej)-akorát je to pakárna,kabel po kabelu a kontakt za kontaktem... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 17.05.10 20:20 Předmět: |
|
|
pivinek napsal: | to jsem narychlo oskenoval stránku z knihy JAK NA TO... mám ji i v elektronické podobě...  | To mi teda vysvětli jak si do toho scaneru dostal ten hardisk.
Aha přehlíd sem to i _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pivinek

Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 3025 Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 08.09.13 19:37 Předmět: |
|
|
Jde mě jen o to kam všude jsou ty draty zapojeny mělo by jich být 5. Jestli je to připojené k +-, jednotce, snímač otaček nebo nějak jinak? _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 08.09.13 19:54 Předmět: |
|
|
rád bych ti poradil ale nějak nechápu na co se ptáš?
z jednotky jde + na relé
z relé jde + na čerpadlo
na relé je ještě přivedeno + (pro čerpadlo) a - ..
kostra je pro všechno společná pro všechno odkudkoliv
celkem jsem napočítal 4 kabely .. nevím kde jsi vzal 5 ???  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 09.09.13 19:32 Předmět: |
|
|
Byl jsem se na to podívat a mám tam 3 relatka dvě mají 4dratky a jedno 5drátku. To s těmi 5 by mělo byt na palivové čerpadlo nebo ne? Podle teho schématu co sem dal rosta tak to palivové relé je propojené ještě s druhým relé přes které teprve jde proud k pal. čerpadlu. Z ecu z pinu 6 by měl jít k relé signál jenže na tem pinu nic nemám, tak nevím kde beré signal pro spuštění čerpadla.
Prostě potřebuji vědět jednotlivé zapojení těch drátku na těch 2relé co spouštějí palivové čerpadlo. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 12.04.14 11:22 Předmět: |
|
|
Přátelé poradte prosím.Z ničeho nic mi nefunguje čerpadlo,koupil jsem jiný a zas nic.Jak se to stalo:nastartoval jsem auto,nechal ho ohřát a když jsem po pěti minutách přišel k autu a zabouchl kapotu,zhaslo a nefakčí čerpadlo  _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|