Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
django
Založen: 29.2.2008 Příspěvky: 66 Bydliště - POVINNÉ *: Nový Bor
|
Zaslal: 23.12.09 21:41 Předmět: jedu na 3 válce |
|
|
nazdárek lidičky, mám takovej delikátní problem.
dnes jsem jel do prahy si pro novou svářečku, ujel sem cca 60km a auto začalo škubat. tak jsem rikal ze je to bordel v benálu. ale najednou mi klek jeden válec. tak jsem zastavil chcíp to. koukla na kabeli zda sou domačkaný. vše ok. natočim a jedu zas na 4. vjedu na dálnici a zase na 3 - nikde zadny odpocivadlo. a najednou uz jedu jen na 2 válce. flak sem to skoro do škarpy. nechal sem ho vychladnout a zase jel na vsechny. otočil jsem to že jedu dom a zase jedu na 3 válce. dojel sem na první odpočívadlo a čekal jsem hodinu. auto schladlo pod provozní teplotu a jelo ok dál. ale jakmile se zase ohřálo začlo škubat, dusit se, bylo absolutně bez výkonu. kopecek jsem nevyjel ani na jedničku.
jen tak tak jsem dojel domu. snazil sem se zastavovat aby to chladlo ale tesne před barakem mi vysadil zas jeden válec. ozvala se prda a začalo se mi hulit z podvozku. katik mi rozpálil tlumex tak ze začal hořet, spekly se mi lanka ruční brzdy.
shrnutí:
jakmile jedu do provozní teploty nic se neděje. na provozní mi auto škube, a lehce nad provozní teplotu auto vynechava jeden válec a čím vyšší teplota tak vynechá další válec. auto nemá výkon, netáhne, dusí se, kolikrát chcípne. volnoběh líta 500-1500 otáček.
mám nový svíčky, palivák, komplet celej výfuk, novou palivovou hadici na přívodu. novej termostat... snad je dobrej. olej před výměnou.
málem bych zapoměl menil sem ten termostat páč ten starej byl v háji a vubec neotvíral. auto sem 2x uvařil..
všem děkuju za rady. uz si nevím rady
motor 1,7 66KW PH1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
galejda

Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 484 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 5
|
Zaslal: 23.12.09 22:23 Předmět: |
|
|
rozebrat a zkontrolovat rozdělovac mě to dělalo něco podobnýho když se mi do něj dostala vlhkost po mytí motoru každopádne možností je víc možná čidlo otáček .... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 23.12.09 22:25 Předmět: |
|
|
taky bych zkotroloval a proměřil vn kabely _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 24.12.09 13:08 Předmět: |
|
|
Možná cívka - prý když je špatná, tak to za tepla dělá výše popsané problémy... _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kody

Založen: 18.11.2007 Příspěvky: 577 Bydliště - POVINNÉ *: Olomouc
|
Zaslal: 24.12.09 17:41 Předmět: |
|
|
Me hodne podobne taky kdysi blbnul muj 66kw a byl to spatny kontakt na jednom vstriku a ridici jednotka a jestli ti muzu poradit zmer i tlaky pal. cerpadla to me taky pekne kdysi potrapilo a priznaky byly velice ! podobne !!!  _________________ Renault 19-1.7i,66kw,r.v.91
http://kodyr19.rajce.idnes.cz/Muj_srsen/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
firefighter91
Založen: 26.1.2010 Příspěvky: 12 Bydliště - POVINNÉ *: Prusinovice
|
Zaslal: 09.03.10 15:22 Předmět: |
|
|
Čus chlapi. Mám takový problém. Na volnoběh mi rencek jede na 3 valce ale jakmile jde do tahu tak je vše OK. Co to může být??? Podpálený ventil nebo jen chyba v elektrice??? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
django
Založen: 29.2.2008 Příspěvky: 66 Bydliště - POVINNÉ *: Nový Bor
|
Zaslal: 10.03.10 23:13 Předmět: |
|
|
lidičky mám takovej problem. nemuzu najit čidlo teploty motoru. muzete mi poradit kde hledat? furt mi nejak litaji otáčky... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
django
Založen: 29.2.2008 Příspěvky: 66 Bydliště - POVINNÉ *: Nový Bor
|
Zaslal: 10.03.10 23:14 Předmět: |
|
|
firefighter91 napsal: | Čus chlapi. Mám takový problém. Na volnoběh mi rencek jede na 3 valce ale jakmile jde do tahu tak je vše OK. Co to může být??? Podpálený ventil nebo jen chyba v elektrice??? |
začal bych u toho nejjednoduššího - co svíčky a kabely? to my taky jednou delalo vymenil sem svicky a ok.. a co rozdelovac? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.04.10 06:17 Předmět: |
|
|
Chlapi, mám dotaz. Co může dělat zavřená svíčka? - myslim sklepnutá ta packa a tim výrazně zmenšený jiskřiště. Včera jsem měnil olej a abych si v pohodě zatočil motorem,vytahal jsem svíčky a u jedný mě flákla do očí ta malá mezera mezi "čůrem" a "packou". Nedala se tam narvat ani 0,5 měrka a to tam má bejt 0,9. Asi tam jiskra chodila,páč to jelo normálně na 4 válce,ale musim uznat,že teď když jsem tu packu narovnal,jede to líp Na co přesně má ta mezera vliv? Mohl motor nějak kulhat,nebo mít vyšší spotřebu,nebo nahouno emise? Já abych věděl jak moc zdupat toho jedinýho mechanika,kterej mi na tom kdy sahal do motoru. Kdepak,když chceš něco skurvit,dej to do servisu  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
galejda

Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 484 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 5
|
Zaslal: 28.04.10 12:43 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Chlapi, mám dotaz. Co může dělat zavřená svíčka? - myslim sklepnutá ta packa a tim výrazně zmenšený jiskřiště. Včera jsem měnil olej a abych si v pohodě zatočil motorem,vytahal jsem svíčky a u jedný mě flákla do očí ta malá mezera mezi "čůrem" a "packou". Nedala se tam narvat ani 0,5 měrka a to tam má bejt 0,9. Asi tam jiskra chodila,páč to jelo normálně na 4 válce,ale musim uznat,že teď když jsem tu packu narovnal,jede to líp Na co přesně má ta mezera vliv? Mohl motor nějak kulhat,nebo mít vyšší spotřebu,nebo nahouno emise? Já abych věděl jak moc zdupat toho jedinýho mechanika,kterej mi na tom kdy sahal do motoru. Kdepak,když chceš něco skurvit,dej to do servisu  |
Tý mezeře se řiká odtrh vliv to samozřejmně má na velikost jiskry tudíš skleplá elektroda = menší jiskra a hůr zapálená směs která většinou dohoří ve svodech výfuku.pokud se elektrody skoro dytýkaj tak se dá řict že by to mělo minimálně trochu zlobit hlaně při větších otáčkách když jiskří rychlejc |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.04.10 17:59 Předmět: |
|
|
Tak to dohořívání ve svodech by asi sedělo. Na volnoběh to tu a tam štěklo do vejfuku jako když je podpálenej ventil,ale nikdy jsem tomu moc nevěnoval pozornost. No myslim si,že jsem s tim jezdil tak dva roky  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bucho
.gif)
Založen: 16.6.2009 Příspěvky: 431 Bydliště - POVINNÉ *: Ziar nad Hronom
|
Zaslal: 10.05.10 17:50 Předmět: |
|
|
nechcem zalozit novu temu tak to dam sem... Mam taky problem ze mi ide auto na 2 valce..je to 16v ...idu len krajne valce..tie stredne nie..sviecky a kable su ok... prosim o pomoc.... _________________ mam rad <> a 19tky obzvlast.. ;)
http://bucho01.rajce.idnes.cz/dT_2014/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 10.05.10 17:59 Předmět: |
|
|
pokud to jsou sousedni valce tak by to mohlo byt těsněni pod hlavou nech změřit tlaky _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bucho
.gif)
Založen: 16.6.2009 Příspěvky: 431 Bydliště - POVINNÉ *: Ziar nad Hronom
|
Zaslal: 11.05.10 19:34 Předmět: |
|
|
takze tlaky sme dnes zmerali a krajne maju 14 a tie stredne len 12 ...je to taky velky rozdiel ze by nesli??? _________________ mam rad <> a 19tky obzvlast.. ;)
http://bucho01.rajce.idnes.cz/dT_2014/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 11.05.10 19:47 Předmět: |
|
|
to je malej rozdil _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|