Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 03.05.10 17:18 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | a k tomu klepání: motory R19 jsou vybaveny čidlem klepání(knock senzor) takže i při natankování benzínu z nižším oktanovýmn číslem by neměl být problém...jednotka přenastavý předstich zapalování |
No je pravda, ale není moc příjemné, když to jednotka musí regulovat pořád(tedy přesněji zvýšené množství regulací). To nejde operovat s tím, že mám senzor, tak budu jezdit třeba na 80. Ten benzín je taky více citlivý na teplotu.
Jinak pro m1tv:
Ten E85 bych ani nezkoušel, motor na něj musí být větší kompresi (až 15) a palivový systém musí být zcela upraven.Jinak 85 značí 85% alkoholu a 15% benzínu.
Ještě k Carrera, zkoušeli jste 95 nebo 100?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 03.05.10 17:43 Předmět: |
|
|
No stovka by dle mého už propálila písty.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 03.05.10 17:50 Předmět: |
|
|
Alios napsal: | No stovka by dle mého už propálila písty.  |
Humbuk. Vysoke oktanove cislo znamena len to, ze palivo na detonaciu potrebuje vyssiu kompresiu. Teoreticky by vyssie oktanove cislo na motoroch ktore pre to nie su priamo stavane mohlo pomoct znizit klepanie pri nizkych otackach. Ale urcite nic neprepali. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 03.05.10 18:33 Předmět: |
|
|
jj taky jezdim jen na tu careru 100 na 95 se autu už moc nechce a studeny cuka  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tominos
Založen: 21.6.2008 Příspěvky: 4450 Bydliště - POVINNÉ *: Haj ve slezsku
|
Zaslal: 03.05.10 20:25 Předmět: |
|
|
taky sem uvažovalo zkusit careru nebo shell v-power!ale nevim co by to udelalo s motorem _________________ Escort 1.3 (k.o.),R19 1.7 (sold),R19 16v 3x (k.o.),R19 1.9D (sold),megane I 1.6 16v (k.o.),clio II 1.6 16v (sold),R19 16v ph1 (sold),laguna II ph2 2.0t (dailycar),megane II 1.6 16v ( monkeycar)
http://tominos.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 04.05.10 17:58 Předmět: |
|
|
kosti napsal: | Alios napsal: | No stovka by dle mého už propálila písty.  |
Humbuk. Vysoke oktanove cislo znamena len to, ze palivo na detonaciu potrebuje vyssiu kompresiu. Teoreticky by vyssie oktanove cislo na motoroch ktore pre to nie su priamo stavane mohlo pomoct znizit klepanie pri nizkych otackach. Ale urcite nic neprepali. |
komprese s tim nema nic spolecnyho...
oktanove cislo udava odolnost benzinu proti detonacnimu spalovani..
tecka  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 04.05.10 18:58 Předmět: |
|
|
a motor s větší kompresí je náchylnější na detonační spalování proto potřebuje palivo s vyšším oktanovým číslem _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|