Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Chladici kapalina pod pravym prednim kolem kape
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Víťa



Založen: 11.7.2009
Příspěvky: 3105
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...

PříspěvekZaslal: 27.01.10 21:00    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
je to 100% vodni pumpa opravit se neda vymen ji a budeš mit klid stoji od 700kč vejš na 54kw motoru ji maš za chvilku venku Wink


Ja tomu prd rozumim takze to budu muset nechat na nekom zkusenejsim, bo s mojim stestim bych to akorat cele pokakal kdybych to delal sam. Nemas odkaz na e-shop kde by se dala koupit? Nikde jsem ji totiz nenasel Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16116
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 27.01.10 21:00    Předmět: Citovat

hovno hovno hovno, může to být prorezlá mrazovka!!!!!!!!!
Měl s tím někdo problém u lanina na garáži, ale už nevím kdo to byl!!!

na volnoběh malinko kapalo a pod plynem kapalo hodně. slévalo se to z místa nad vodní pumpu
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Víťa



Založen: 11.7.2009
Příspěvky: 3105
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...

PříspěvekZaslal: 27.01.10 21:01    Předmět: Citovat

Mirek napsal:
hovno hovno hovno, může to být prorezlá mrazovka!!!!!!!!!
Měl s tím někdo problém u lanina na garáži, ale už nevím kdo to byl!!!

na volnoběh malinko kapalo a pod plynem kapalo hodně. slévalo se to z místa nad vodní pumpu


Kde najdu tu mrazovku? kape to spise zepredu motoru nez blize k ridicovi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Víťa



Založen: 11.7.2009
Příspěvky: 3105
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...

PříspěvekZaslal: 02.02.10 12:50    Předmět: Citovat

Je nekde kolem vodni pumpy tesneni enjake gumove nebo tak neco nekde pobliz? Kdyz je zima tak kape ale dkyz se otepli tak je to v pohode. Tak co s tim?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Víťa



Založen: 11.7.2009
Příspěvky: 3105
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...

PříspěvekZaslal: 21.03.10 12:42    Předmět: Citovat

Kdyz koupim novou vodni pumpu (uz mam vyhlidnutou) tak bude soucasti te pumpy i tesneni a to gufero? Jelikoz kdyz mrzlo tak to pes noc vyteklo ale jak je teplo tak jako by se to tesneni roztahlo a tece to minimalne ale jen kdyz auto stoji jinak ne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 21.03.10 13:02    Předmět: Citovat

gufero,k čemu? Laughing ...v pumpě žádné není,je tam ucpávka... těsnění bývá většinou součástí balení
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Víťa



Založen: 11.7.2009
Příspěvky: 3105
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...

PříspěvekZaslal: 21.03.10 13:22    Předmět: Citovat

goreff napsal:
gufero,k čemu? Laughing ...v pumpě žádné není,je tam ucpávka... těsnění bývá většinou součástí balení


Ja se v tom nevyznam a neco sem tu zahlidl o guferu Embarassed tak to je v pohode
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BusDriver



Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 200
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 21.03.10 20:43    Předmět: Citovat

Výměna pumpy cca 1 hodinku, bo je tam trošku na howno přístup k šroubkům.
Jinak povolit altík, sundat klíňák, vyšroubovat asi 6 šroubků, (vyteče všechna voda) potom ze starý pumpy přehodit řemenici na novou, očistit dosedací plochy od starýho těsnění, nasadit, přišroubovat, nasadit řemen napnout altíkem, dolít nemrzku, nastartovat, nechat zahřát, odvzdušnit chladič a dolít expanzku.

Hotovo fertig a můžeš dál jezdit.

Snad to je dost srozumitelný a na nic jsem nezapoměl.
PS: LANIN to může hodit do návodů
_________________
1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Víťa



Založen: 11.7.2009
Příspěvky: 3105
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...

PříspěvekZaslal: 22.03.10 12:37    Předmět: Citovat

BusDriver napsal:
Výměna pumpy cca 1 hodinku, bo je tam trošku na howno přístup k šroubkům.
Jinak povolit altík, sundat klíňák, vyšroubovat asi 6 šroubků, (vyteče všechna voda) potom ze starý pumpy přehodit řemenici na novou, očistit dosedací plochy od starýho těsnění, nasadit, přišroubovat, nasadit řemen napnout altíkem, dolít nemrzku, nastartovat, nechat zahřát, odvzdušnit chladič a dolít expanzku.

Hotovo fertig a můžeš dál jezdit.

Snad to je dost srozumitelný a na nic jsem nezapoměl.
PS: LANIN to může hodit do návodů


To bych i zvladnul ale bojim se toho napnuti remene...chladic se odvzdusnuje kde? a expanzka je co? sem laik tak se radeji ptam Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tutman



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 1467
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory

PříspěvekZaslal: 22.03.10 19:51    Předmět: Citovat

kdy to planuješ dělat? třeba bych ti mohl přijít na chvilku asistovat Laughing
_________________
ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Víťa



Založen: 11.7.2009
Příspěvky: 3105
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...

PříspěvekZaslal: 23.03.10 12:34    Předmět: Citovat

tutman napsal:
kdy to planuješ dělat? třeba bych ti mohl přijít na chvilku asistovat Laughing


Ja premyslim jestli to delat sam nebo to radsi hodit do servise, na takove veci sem pi*a
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BusDriver



Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 200
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 24.03.10 12:44    Předmět: Citovat

C_0_X_4 napsal:
BusDriver napsal:
Výměna pumpy cca 1 hodinku, bo je tam trošku na howno přístup k šroubkům.
Jinak povolit altík, sundat klíňák, vyšroubovat asi 6 šroubků, (vyteče všechna voda) potom ze starý pumpy přehodit řemenici na novou, očistit dosedací plochy od starýho těsnění, nasadit, přišroubovat, nasadit řemen napnout altíkem, dolít nemrzku, nastartovat, nechat zahřát, odvzdušnit chladič a dolít expanzku.

Hotovo fertig a můžeš dál jezdit.

Snad to je dost srozumitelný a na nic jsem nezapoměl.
PS: LANIN to může hodit do návodů


To bych i zvladnul ale bojim se toho napnuti remene...chladic se odvzdusnuje kde? a expanzka je co? sem laik tak se radeji ptam Sad


To napnutí řemenu musíš mít trošku v oku, nebo mít special přípravek (kterej stejně nikdo nepoužívá) taková pomůcka je, že v nejdelším místě mezi řemenicema ho vezmeš uprostřed a běžnou silou ho otočíš o 90° ne víc ne míň.
Odvzdušnění je šroub u horní hrany chladiče, záleží na typu. Na 54KW ho mám vlevo (blíž altíku) na 65KW ho mám na pravé straně z boku.
_________________
1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Víťa



Založen: 11.7.2009
Příspěvky: 3105
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...

PříspěvekZaslal: 24.03.10 14:52    Předmět: Citovat

BusDriver napsal:
C_0_X_4 napsal:
BusDriver napsal:
Výměna pumpy cca 1 hodinku, bo je tam trošku na howno přístup k šroubkům.
Jinak povolit altík, sundat klíňák, vyšroubovat asi 6 šroubků, (vyteče všechna voda) potom ze starý pumpy přehodit řemenici na novou, očistit dosedací plochy od starýho těsnění, nasadit, přišroubovat, nasadit řemen napnout altíkem, dolít nemrzku, nastartovat, nechat zahřát, odvzdušnit chladič a dolít expanzku.

Hotovo fertig a můžeš dál jezdit.

Snad to je dost srozumitelný a na nic jsem nezapoměl.
PS: LANIN to může hodit do návodů


To bych i zvladnul ale bojim se toho napnuti remene...chladic se odvzdusnuje kde? a expanzka je co? sem laik tak se radeji ptam Sad


To napnutí řemenu musíš mít trošku v oku, nebo mít special přípravek (kterej stejně nikdo nepoužívá) taková pomůcka je, že v nejdelším místě mezi řemenicema ho vezmeš uprostřed a běžnou silou ho otočíš o 90° ne víc ne míň.
Odvzdušnění je šroub u horní hrany chladiče, záleží na typu. Na 54KW ho mám vlevo (blíž altíku) na 65KW ho mám na pravé straně z boku.


Tak v podstate bych zvladnul vsechno snad...je dobry pristup k vodni pumpe na odsroubovani? A to otoceni by o tech 90 stupinku to sem pochopil tak, ze bych to mel s klidem otocit aniz by to slo nejak ztuha nebo naopak moc volne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BusDriver



Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 200
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 24.03.10 15:14    Předmět: Citovat

Přístup nic moc, na většinu potřebuješ plochý klíč (s klasickou ráčnou se tam nedostaneš) ideální je očková ráčna. Některý šroubky jdou odšroubovat zhora jiný od kola.
Ten klíňák musí klást určitý odpor, těžko napsat jak moc velký. Zkus to jak je napnutý teď a potom ho napni stejně Very Happy to bude asi nejlepší rada.
_________________
1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Víťa



Založen: 11.7.2009
Příspěvky: 3105
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...

PříspěvekZaslal: 24.03.10 16:02    Předmět: Citovat

BusDriver napsal:
Přístup nic moc, na většinu potřebuješ plochý klíč (s klasickou ráčnou se tam nedostaneš) ideální je očková ráčna. Některý šroubky jdou odšroubovat zhora jiný od kola.
Ten klíňák musí klást určitý odpor, těžko napsat jak moc velký. Zkus to jak je napnutý teď a potom ho napni stejně Very Happy to bude asi nejlepší rada.


Ok tak diky za rady a buh vi co mi z toho nakonec vznikne, ze by perpetum mobile? Laughing Laughing Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com