Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 27.01.10 21:00 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | je to 100% vodni pumpa opravit se neda vymen ji a budeš mit klid stoji od 700kč vejš na 54kw motoru ji maš za chvilku venku  |
Ja tomu prd rozumim takze to budu muset nechat na nekom zkusenejsim, bo s mojim stestim bych to akorat cele pokakal kdybych to delal sam. Nemas odkaz na e-shop kde by se dala koupit? Nikde jsem ji totiz nenasel  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 27.01.10 21:00 Předmět: |
|
|
hovno hovno hovno, může to být prorezlá mrazovka!!!!!!!!!
Měl s tím někdo problém u lanina na garáži, ale už nevím kdo to byl!!!
na volnoběh malinko kapalo a pod plynem kapalo hodně. slévalo se to z místa nad vodní pumpu _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 27.01.10 21:01 Předmět: |
|
|
Mirek napsal: | hovno hovno hovno, může to být prorezlá mrazovka!!!!!!!!!
Měl s tím někdo problém u lanina na garáži, ale už nevím kdo to byl!!!
na volnoběh malinko kapalo a pod plynem kapalo hodně. slévalo se to z místa nad vodní pumpu |
Kde najdu tu mrazovku? kape to spise zepredu motoru nez blize k ridicovi |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 02.02.10 12:50 Předmět: |
|
|
Je nekde kolem vodni pumpy tesneni enjake gumove nebo tak neco nekde pobliz? Kdyz je zima tak kape ale dkyz se otepli tak je to v pohode. Tak co s tim? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 21.03.10 12:42 Předmět: |
|
|
Kdyz koupim novou vodni pumpu (uz mam vyhlidnutou) tak bude soucasti te pumpy i tesneni a to gufero? Jelikoz kdyz mrzlo tak to pes noc vyteklo ale jak je teplo tak jako by se to tesneni roztahlo a tece to minimalne ale jen kdyz auto stoji jinak ne |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 21.03.10 13:22 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | gufero,k čemu? ...v pumpě žádné není,je tam ucpávka... těsnění bývá většinou součástí balení |
Ja se v tom nevyznam a neco sem tu zahlidl o guferu tak to je v pohode |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BusDriver

Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 200 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 21.03.10 20:43 Předmět: |
|
|
Výměna pumpy cca 1 hodinku, bo je tam trošku na howno přístup k šroubkům.
Jinak povolit altík, sundat klíňák, vyšroubovat asi 6 šroubků, (vyteče všechna voda) potom ze starý pumpy přehodit řemenici na novou, očistit dosedací plochy od starýho těsnění, nasadit, přišroubovat, nasadit řemen napnout altíkem, dolít nemrzku, nastartovat, nechat zahřát, odvzdušnit chladič a dolít expanzku.
Hotovo fertig a můžeš dál jezdit.
Snad to je dost srozumitelný a na nic jsem nezapoměl.
PS: LANIN to může hodit do návodů _________________ 1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 22.03.10 12:37 Předmět: |
|
|
BusDriver napsal: | Výměna pumpy cca 1 hodinku, bo je tam trošku na howno přístup k šroubkům.
Jinak povolit altík, sundat klíňák, vyšroubovat asi 6 šroubků, (vyteče všechna voda) potom ze starý pumpy přehodit řemenici na novou, očistit dosedací plochy od starýho těsnění, nasadit, přišroubovat, nasadit řemen napnout altíkem, dolít nemrzku, nastartovat, nechat zahřát, odvzdušnit chladič a dolít expanzku.
Hotovo fertig a můžeš dál jezdit.
Snad to je dost srozumitelný a na nic jsem nezapoměl.
PS: LANIN to může hodit do návodů |
To bych i zvladnul ale bojim se toho napnuti remene...chladic se odvzdusnuje kde? a expanzka je co? sem laik tak se radeji ptam  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 22.03.10 19:51 Předmět: |
|
|
kdy to planuješ dělat? třeba bych ti mohl přijít na chvilku asistovat  _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 23.03.10 12:34 Předmět: |
|
|
tutman napsal: | kdy to planuješ dělat? třeba bych ti mohl přijít na chvilku asistovat  |
Ja premyslim jestli to delat sam nebo to radsi hodit do servise, na takove veci sem pi*a |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BusDriver

Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 200 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 24.03.10 12:44 Předmět: |
|
|
C_0_X_4 napsal: | BusDriver napsal: | Výměna pumpy cca 1 hodinku, bo je tam trošku na howno přístup k šroubkům.
Jinak povolit altík, sundat klíňák, vyšroubovat asi 6 šroubků, (vyteče všechna voda) potom ze starý pumpy přehodit řemenici na novou, očistit dosedací plochy od starýho těsnění, nasadit, přišroubovat, nasadit řemen napnout altíkem, dolít nemrzku, nastartovat, nechat zahřát, odvzdušnit chladič a dolít expanzku.
Hotovo fertig a můžeš dál jezdit.
Snad to je dost srozumitelný a na nic jsem nezapoměl.
PS: LANIN to může hodit do návodů |
To bych i zvladnul ale bojim se toho napnuti remene...chladic se odvzdusnuje kde? a expanzka je co? sem laik tak se radeji ptam  |
To napnutí řemenu musíš mít trošku v oku, nebo mít special přípravek (kterej stejně nikdo nepoužívá) taková pomůcka je, že v nejdelším místě mezi řemenicema ho vezmeš uprostřed a běžnou silou ho otočíš o 90° ne víc ne míň.
Odvzdušnění je šroub u horní hrany chladiče, záleží na typu. Na 54KW ho mám vlevo (blíž altíku) na 65KW ho mám na pravé straně z boku.  _________________ 1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 24.03.10 14:52 Předmět: |
|
|
BusDriver napsal: | C_0_X_4 napsal: | BusDriver napsal: | Výměna pumpy cca 1 hodinku, bo je tam trošku na howno přístup k šroubkům.
Jinak povolit altík, sundat klíňák, vyšroubovat asi 6 šroubků, (vyteče všechna voda) potom ze starý pumpy přehodit řemenici na novou, očistit dosedací plochy od starýho těsnění, nasadit, přišroubovat, nasadit řemen napnout altíkem, dolít nemrzku, nastartovat, nechat zahřát, odvzdušnit chladič a dolít expanzku.
Hotovo fertig a můžeš dál jezdit.
Snad to je dost srozumitelný a na nic jsem nezapoměl.
PS: LANIN to může hodit do návodů |
To bych i zvladnul ale bojim se toho napnuti remene...chladic se odvzdusnuje kde? a expanzka je co? sem laik tak se radeji ptam  |
To napnutí řemenu musíš mít trošku v oku, nebo mít special přípravek (kterej stejně nikdo nepoužívá) taková pomůcka je, že v nejdelším místě mezi řemenicema ho vezmeš uprostřed a běžnou silou ho otočíš o 90° ne víc ne míň.
Odvzdušnění je šroub u horní hrany chladiče, záleží na typu. Na 54KW ho mám vlevo (blíž altíku) na 65KW ho mám na pravé straně z boku.  |
Tak v podstate bych zvladnul vsechno snad...je dobry pristup k vodni pumpe na odsroubovani? A to otoceni by o tech 90 stupinku to sem pochopil tak, ze bych to mel s klidem otocit aniz by to slo nejak ztuha nebo naopak moc volne? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BusDriver

Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 200 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 24.03.10 15:14 Předmět: |
|
|
Přístup nic moc, na většinu potřebuješ plochý klíč (s klasickou ráčnou se tam nedostaneš) ideální je očková ráčna. Některý šroubky jdou odšroubovat zhora jiný od kola.
Ten klíňák musí klást určitý odpor, těžko napsat jak moc velký. Zkus to jak je napnutý teď a potom ho napni stejně to bude asi nejlepší rada. _________________ 1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 24.03.10 16:02 Předmět: |
|
|
BusDriver napsal: | Přístup nic moc, na většinu potřebuješ plochý klíč (s klasickou ráčnou se tam nedostaneš) ideální je očková ráčna. Některý šroubky jdou odšroubovat zhora jiný od kola.
Ten klíňák musí klást určitý odpor, těžko napsat jak moc velký. Zkus to jak je napnutý teď a potom ho napni stejně to bude asi nejlepší rada. |
Ok tak diky za rady a buh vi co mi z toho nakonec vznikne, ze by perpetum mobile?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|