 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sankacoffie

Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 119 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno 25km od Prahy
|
Zaslal: 21.03.10 20:59 Předmět: Chcípání |
|
|
Zdravim,jelikož na starém topicu je mrtvo,omlouvám se ale musim napsat novej,,,,nedočetl jsem se ničehož nic,,,,,tak asi takhle,po konzultaci při setkání s dr.dvakem jsme usoudili že to je teplotní čidlo,,,ale popíšu problém,,,,,,auto je studfené,,,nastartuju,pohodička jazz,,,motor se ohřeje už startuju třeba 3x udusí se a je mrtvo,,,,takže teplotní čidlo nejspíš teda,,,,někdo radil indukční cívka,což je blbost to by vůbec nestartovalo,,,prosim o pár rad,podrobně co zkusit a co ne,,,bývalý majitel prý teplotní čidlo měnil,a i pár centimetrů uhnilých kabelů ale kdy to bylo neříkal,a jestli bylo nové taky neříkal,,,,co by to mohlo být dál kromě tohodle?Dá se nějak zjistit jestli to je ono aniž bysem ho koupil ? 1.7 66kw f3n cabrio ph2 1993 díky moc |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 21.03.10 21:01 Předmět: |
|
|
Víš co je digitální multimetr ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 21.03.10 21:03 Předmět: |
|
|
co třeba diagnostika ? ušetřiš nesmyslny badani a kupovani pulky veci co by to mohlo bejt  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sankacoffie

Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 119 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno 25km od Prahy
|
Zaslal: 21.03.10 21:08 Předmět: |
|
|
jistě vím co je multimetr....proč? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 21.03.10 21:11 Předmět: |
|
|
A umíš ho přepnout na měření odporu ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sankacoffie

Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 119 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno 25km od Prahy
|
Zaslal: 21.03.10 21:12 Předmět: |
|
|
jsem sice amatér,ale na měření odporu ho přepnout dokážu,,,,ale dál co měřit už teda nevim abych se přiznal |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 21.03.10 21:15 Předmět: |
|
|
No přece odpor toho čidla co chceš měnit. Jaký odpor a při jaké teplotě má mít najdeš někde na foru. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sankacoffie

Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 119 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno 25km od Prahy
|
Zaslal: 21.03.10 21:16 Předmět: |
|
|
tak při 20 stupních má mít 3,5 ohmu -+0,5 ohmu,,,,ale jak zjistim že má 20 stupňů to teda ani při nejmenšim netušim,asi budu přikládat rektální teploměr ne ? :-D |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kody

Založen: 18.11.2007 Příspěvky: 577 Bydliště - POVINNÉ *: Olomouc
|
Zaslal: 21.03.10 21:45 Předmět: |
|
|
Cau nech si mozna promerit i palivove cerpadlo kolik dava mam stejny motor a kdysi jsem resil podobny problem za studena v poho jak se zahral tak nejel dokud trochu neschladnul jinak cerpadlo ma davat tusim 3,2 baru  _________________ Renault 19-1.7i,66kw,r.v.91
http://kodyr19.rajce.idnes.cz/Muj_srsen/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 21.03.10 21:58 Předmět: |
|
|
Asi si pleteš ohmy a kiloohmy
20st. - 3060-4045 ohm
40st. - 1315-1600 ohm
80st. - 300-370 ohm
90st. - 210-270 ohm _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 21.03.10 22:30 Předmět: |
|
|
sankacoffie : sry psal jsem že je to jsou to ohmy...ovšem jsem přehlédnul predtím to (k) takže jak píše jarda jsou to kiloohmy  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sankacoffie

Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 119 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno 25km od Prahy
|
Zaslal: 22.03.10 06:31 Předmět: |
|
|
super mrknu nato,předtím stímhle autem problém byl totožný,a právě to čidlo bylo v hajzlu,tak budu doufat že to bude ono,,,,
jakmile to ono nebude,jedu na diagnostiku |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sankacoffie

Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 119 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno 25km od Prahy
|
Zaslal: 22.03.10 07:17 Předmět: |
|
|
tak našel jsem čidlo za motorem,je takové malé namodralé,,,,ale,,,místo na proměření tam opravdu neni,,,zajímá mě co když ho vyndám,,,nejspíš vyteče voda teoreticky,ale pomůže když ho třeba opláchnu benzínem ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.03.10 08:55 Předmět: |
|
|
To co si našel za motorem je čidlo teploty pro budík v kabině. Čidlo pro řídící jednotku je zepředu v pravým dolním rohu hlavy válců. Tam místo pro změření rozhodně je. Jinak až ho budeš měnit, nemusíš kapalinu vypouštět,ale musíš bejt rychlej Rozhodně žádnej tlak za ním neni,takže voda z tý ďoury nějak extra valit nebude. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 22.03.10 09:31 Předmět: |
|
|
nejdřiv si ale musiš vypustit tlak z expansky .. vyšroubuj vyčko a znova ho zašroubuj _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|