Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 13.01.10 09:23 Předmět: |
|
|
Ted ti reknu jen jedno a to ze si z netu sosni autodata a mas vse co potrebujes. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 13.01.10 09:29 Předmět: |
|
|
a nebo vivid workshop  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
philipes
Založen: 7.3.2009 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Komárov
|
Zaslal: 13.01.10 10:02 Předmět: Doplnění |
|
|
A alespoň obecně nevíte co do cívky jde? Mám do ní pouze 12 V vstup, ale na tom fousu z řídící jednotky nějak nejde nic naměřit. Neměly by z ECU chodit nějaké pulzy v závislosti na otáčkách motoru?
Díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 13.01.10 10:23 Předmět: |
|
|
 _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 13.01.10 10:24 Předmět: Re: Doplnění |
|
|
philipes napsal: | A alespoň obecně nevíte co do cívky jde? Mám do ní pouze 12 V vstup, ale na tom fousu z řídící jednotky nějak nejde nic naměřit. Neměly by z ECU chodit nějaké pulzy v závislosti na otáčkách motoru?
Díky | mínusový impulz dáva ECU na základe informácií z čidla otáčiek _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
philipes
Založen: 7.3.2009 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Komárov
|
Zaslal: 13.01.10 11:05 Předmět: |
|
|
Děkuji za informaci. Tohohle jsem se bál. Existuje hypotetická možnost, že v okamžiku kdy čidlo otáček mezi motorem a převodovkou je OK a do řídící jednotky dává co dávat má, na diagnostice se ECU tváří jako zdravá, ale do elektroniky zapalovací cívky jde pouze napájení (cca 12 V dle stavu baterky) a z ECU nic, že se se mnou rozloučilo něco jiného než ECU? Případně co? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 13.01.10 11:18 Předmět: |
|
|
philipes napsal: | Děkuji za informaci. Tohohle jsem se bál. Existuje hypotetická možnost, že v okamžiku kdy čidlo otáček mezi motorem a převodovkou je OK a do řídící jednotky dává co dávat má, na diagnostice se ECU tváří jako zdravá, ale do elektroniky zapalovací cívky jde pouze napájení (cca 12 V dle stavu baterky) a z ECU nic, že se se mnou rozloučilo něco jiného než ECU? Případně co? | no mne sa stalo, že neštartovalo a neštartovalo - servis nič nezistil, všetko bolo v poriadku, nakoniec sme prišli na túto závadu: konektor kde je aj mínusový kábel z ECU mal práve tento kábel nejakým spôsobom zlomený a vlastne žiaden - impulz sa do VN cievky nedostal... _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|