Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 10.12.09 10:47 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | KUNAX napsal: | Na co je tam ta dioda?  | přehřáti motoru rozsvítí olej protože je taky žhavej a už nemusí dobře mazat možná proto?  |
to není kontrolka oleje ale vody _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 10.12.09 14:19 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Ještě....když jsi měřil ty odpory..... čidlo tlaku oleje proti kostře musí mít 0 Ohm při vypnutém motoru a klíčku. |
Zdar, čidlo tlaku oleje má při vypnutém motoru a klíčku cca 1 Ohm, ukazatel stavu oleje cca 8,5 Ohmu.Podle mě je to v pořádku, protože takto je uzavřen obvod ke kontrolce mazání a při nárustů talku se rozpojí(alespoň dle Jak na to, to tak je.).
Dále při vypnutém klíčku- na konektoru B 11 pin 0,57V
Při zapnutém klíčku na konektoru B 11 pin 0,63 V
B 3 pin 12,23V(při běžícím motoru 14V)
na konektoru A 8pin 12,2V(při běžícím motoru 14V)
na konektoru A 13 pin 0,4V
Čidlo stavu oleje změní při nastartování odpor z 8,5 Ohmu na 9,5 Ohmu a čidlo tlaku je při nastartování bez odporu-rozpojeno.
Takže to bude nejspíše spojení konektoru s čidlem, zkoušel jsem ale ještě zkusím, člověk nikdy neví.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 10.12.09 22:22 Předmět: |
|
|
Alios ty woe ty už třetí den řešíš tak banální závadu...... dyť to se dá najít za 5 minut. Ve stavu kdy ti to nefunguje: 1, změř jestli máš na pinu 3 12V, pokud né tak hledej mezi pojistkou a konektorem B. 2, pokud tam máš 12V tak změř pin 2 proti kostře musí mít 0 Ohm, pokud nemá drát od konektoru B k čidlu tlaku.
Jsem to psal déle než by trvala oprava.
Jinak pánové ta dioda je tam proto aby jste při zapnutí klíčku měli jistotu že žárovka teploty motoru je dobrá: okruh je pin 3 přes žárovku-diodu-čidlo tlaku-zem. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.12.09 07:23 Předmět: |
|
|
To co je na schématu se chová tak,že když sepne čidlo tlaku oleje, rozsvítěj se obě žárovky. Když sepne čidlo teploty motoru, rozsvítí se jen teplota motoru. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 11.12.09 15:01 Předmět: |
|
|
Jasný, ale čidlo tlaku oleje má být v klidu sepnuté, při nastatování má vypnout, je to tak že?Tudíž má konektoru musí mít odpor a pak ne(rozpojen). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 11.12.09 16:02 Předmět: |
|
|
naopak když je motor v klidu,spínač je seplý tak musí být odpor blízko k nule a když nastartuješ tak čidlo rozepne a musí mít odpor nekonečný _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 12.12.09 17:39 Předmět: |
|
|
Už funguje!!!
Díky všem, byl to špatný kontakt na snímači tlaku oleje a také zároveň povolené šroubky v přístrojovce.
Alios |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 12.12.09 17:48 Předmět: |
|
|
Ty šroubky neměly vliv na tvou závadu, ty tam jsou na něco jinýho. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
davados

Založen: 6.9.2009 Příspěvky: 797 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 12.12.09 19:04 Předmět: |
|
|
Já to měl asi stejný,ale že bych s tím takhle laboroval opravář kontaktol  _________________ Taxi Renault 19 Chamade 1,9Td 66kw ph I-look 16V
+NOVÝ Taxi Citroen Xsara II 2002 2,0 Hdi
66kw
http://renault19td.rajce.net
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to !!!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 12.12.09 19:27 Předmět: |
|
|
Víte, já R19 používám i jako výukové vozidlo.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|