Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Šílené kontrolky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16116
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 10.12.09 10:47    Předmět: Citovat

LANiN napsal:
KUNAX napsal:
Na co je tam ta dioda? Confused
přehřáti motoru rozsvítí olej protože je taky žhavej a už nemusí dobře mazat možná proto? Embarassed


to není kontrolka oleje ale vody
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Alios
Anonymní





PříspěvekZaslal: 10.12.09 14:19    Předmět: Citovat

jarda napsal:
Ještě....když jsi měřil ty odpory..... čidlo tlaku oleje proti kostře musí mít 0 Ohm při vypnutém motoru a klíčku.


Zdar, čidlo tlaku oleje má při vypnutém motoru a klíčku cca 1 Ohm, ukazatel stavu oleje cca 8,5 Ohmu.Podle mě je to v pořádku, protože takto je uzavřen obvod ke kontrolce mazání a při nárustů talku se rozpojí(alespoň dle Jak na to, to tak je.). Confused

Dále při vypnutém klíčku- na konektoru B 11 pin 0,57V
Při zapnutém klíčku na konektoru B 11 pin 0,63 V
B 3 pin 12,23V(při běžícím motoru 14V)
na konektoru A 8pin 12,2V(při běžícím motoru 14V)
na konektoru A 13 pin 0,4V

Čidlo stavu oleje změní při nastartování odpor z 8,5 Ohmu na 9,5 Ohmu a čidlo tlaku je při nastartování bez odporu-rozpojeno.
Takže to bude nejspíše spojení konektoru s čidlem, zkoušel jsem ale ještě zkusím, člověk nikdy neví. Wink
Návrat nahoru
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 10.12.09 22:22    Předmět: Citovat

Alios ty woe ty už třetí den řešíš tak banální závadu...... dyť to se dá najít za 5 minut. Ve stavu kdy ti to nefunguje: 1, změř jestli máš na pinu 3 12V, pokud né tak hledej mezi pojistkou a konektorem B. 2, pokud tam máš 12V tak změř pin 2 proti kostře musí mít 0 Ohm, pokud nemá drát od konektoru B k čidlu tlaku.
Jsem to psal déle než by trvala oprava. Laughing
Jinak pánové ta dioda je tam proto aby jste při zapnutí klíčku měli jistotu že žárovka teploty motoru je dobrá: okruh je pin 3 přes žárovku-diodu-čidlo tlaku-zem.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 11.12.09 07:23    Předmět: Citovat

To co je na schématu se chová tak,že když sepne čidlo tlaku oleje, rozsvítěj se obě žárovky. Když sepne čidlo teploty motoru, rozsvítí se jen teplota motoru.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios
Anonymní





PříspěvekZaslal: 11.12.09 15:01    Předmět: Citovat

Jasný, ale čidlo tlaku oleje má být v klidu sepnuté, při nastatování má vypnout, je to tak že?Tudíž má konektoru musí mít odpor a pak ne(rozpojen).
Návrat nahoru
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 11.12.09 16:02    Předmět: Citovat

naopak když je motor v klidu,spínač je seplý tak musí být odpor blízko k nule a když nastartuješ tak čidlo rozepne a musí mít odpor nekonečný
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios
Anonymní





PříspěvekZaslal: 12.12.09 17:39    Předmět: Citovat

Smile Smile Smile Už funguje!!! Smile Smile Smile
Díky všem, byl to špatný kontakt na snímači tlaku oleje a také zároveň povolené šroubky v přístrojovce.
Alios
Návrat nahoru
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 12.12.09 17:48    Předmět: Citovat

Ty šroubky neměly vliv na tvou závadu, ty tam jsou na něco jinýho.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
davados



Založen: 6.9.2009
Příspěvky: 797
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 12.12.09 19:04    Předmět: Citovat

Já to měl asi stejný,ale že bych s tím takhle laboroval Laughing opravář kontaktol Wink
_________________
Taxi Renault 19 Chamade 1,9Td 66kw ph I-look 16V
+NOVÝ Taxi Citroen Xsara II 2002 2,0 Hdi
66kw
http://renault19td.rajce.net

Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to !!! Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios
Anonymní





PříspěvekZaslal: 12.12.09 19:27    Předmět: Citovat

Víte, já R19 používám i jako výukové vozidlo. Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com