Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 26.11.09 23:02 Předmět: |
|
|
Kubais napsal: | Rezzy neuznává postupy všech ostatní, vždy prý jde svou cestou,takže by ti stejně neporadil
Co sem u vrtule odvzdušňoval tak na každé kolo odsávačkou odsál vzduch a když už šla kapalina tak stačilo, prvně zadní kola a pak přední.A toď vše a brzdí to | bavo ma toršku jinej system ABS
ale asi bych ovzdušnil nejdřiv samotny ABS a pak teprv kola _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 27.11.09 18:05 Předmět: |
|
|
napisu sem postup jakym sem to delal ja mozna je spatne mozna ne, ale auto BRZDI a to je dulezity:)
je potreba: k sobe jeste jednoho cloveka, klic c.8 ocko na povoleni odvzdus.sroubku, pruhlednou hadicku, nadobku na vypust.stare brzdove kapaliny a hlavne dostatek brzdove kapaliny..ja jsem upotrebil 1,5l DOT4
postup odvzdusneni je nasledujici: LP kolo, PP kolo, LZ kolo, PZ kolo
v zadnem pripade nedoporucuju se zbavit stare brzdove kapaliny tak, ze otevrete odvzdusnovak na libovolnem prednim kole, az brzdova kapalina kompletne vytece ven...pak by byly obrovske problemy s odvzdusnenim brzdoveho valce!!
novou brzdovou kapalinu "smichavame" s tou starou az se postupne "prozene" celym systemem
elektromotor slouzi u tohoto systemu jako cirkulator, takze...pomocnik aspon 3x naslape, pak pedal drzi na podlaze, ty u kola povolis odvzdus.sroubek nez zacne vytekat kapalina bez bublin (timto zpusobem kdy se kapalina "smichava"se starou by jich melo byt minimum), elektromotor stale vrci, odvzdus.sroubek zavreme a pomocnik NEJPRVE vypne klicek a POTOM az pusti brzdovy pedal...
u odvzdusnovani zadnich kol elektromotor v pravidelnych intervalech vypinal a zapinal...nedokazu vysvetlit proc, ale asi to tak ma byt..
tento zpusob opakujeme u vsech kol..a pro jistotu JA jsem vsechno presel jeste jednou:)
tak hodne zdaru:) _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Naposledy upravil mckoci dne 27.11.09 18:10, celkově upraveno 3 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 27.11.09 18:08 Předmět: |
|
|
koukam ze mas 3 predni kola _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 27.11.09 18:10 Předmět: |
|
|
Sem si povšiml,že máš 3 přední kola a nepadlo ani slovo o odvzdušnění ABSa-jsou tam tuším další 2 odvzdušňováky na tom elektrohydraulickým krámu... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND
Naposledy upravil Lord Bazzi dne 27.11.09 18:12, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 27.11.09 18:11 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | koukam ze mas 3 predni kola |
prepracovanost ale uz opraveno
jestli je tam jeste neco spatne tak me REZZY dyztak oprav _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 27.11.09 18:22 Předmět: |
|
|
Lord Bazzi napsal: | Sem si povšiml,že máš 3 přední kola a nepadlo ani slovo o odvzdušnění ABSa-jsou tam tuším další 2 odvzdušňováky na tom elektrohydraulickým krámu... |
pokud sis to dobre precetl a jses trochu inteligentni tak ty 2 sroubky na tom posilovaci nech bejt, nesahej na ne a delej jako ze tam nejsou _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 27.11.09 19:02 Předmět: |
|
|
Taky řešení...Ale jen tak pro nic za nic je tam nedali... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 28.11.09 07:56 Předmět: |
|
|
no ono hlavně koči ani tak neodvzdušňoval jako spíš měnil brzdovku takže proto je nepotřeboval bych řek _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.11.09 10:24 Předmět: |
|
|
rosta: velmi spravne
mirek: rozumna volba _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.02.15 08:54 Předmět: |
|
|
Koukam ze uz to bude taky zase nejakej patek kdy sem menil brzdovku, takze pristi rok to jisti _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 23.02.15 13:01 Předmět: |
|
|
Já jí v podstatě měním pokaždé, když dělám brzdy, ale poslední dobou mi brzdy vydržely dlouho, skoro 3 roky _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|