Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

54 na 66kw
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tiesto112



Založen: 11.6.2009
Příspěvky: 270
Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice

PříspěvekZaslal: 04.08.09 20:34    Předmět: 54 na 66kw Citovat

Ahoj, vim že to tu je ale pro jistotu se zeptám, když chci přestavovat svoje 54kw na 66 tak k tomu potřebuju svody,prvni dil vyfuku ,lambda ,kompletni elektrika kolem motoru ,kabelovy svazek ,hlava ,sani ,ridici jednotka a brzdy. Je to opravdu vše nebo ještě něco? At pak můžu jet na vrakáč a nakoupit :-)
_________________
First car: Renault 19 phII 54kW - minulost Sad
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek Sad
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 04.08.09 21:39    Předmět: Citovat

pak ještě přiber náhradní motor Wink
Návrat nahoru
X_Files



Založen: 4.5.2009
Příspěvky: 192
Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko

PříspěvekZaslal: 04.08.09 21:44    Předmět: Citovat

Tak připojím ještě jednu blbou otázku, ale nechce se mi to hledat a vy to máte v paměti. Jak velký je rozdíl mezi motory 65kW SPI a 66kW MPI. Stačilo by vyměnit sání a ecu?
_________________
R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
beda



Založen: 15.11.2008
Příspěvky: 3330
Bydliště - POVINNÉ *: Rožnov p. R./Brno

PříspěvekZaslal: 04.08.09 23:20    Předmět: Citovat

X_Files napsal:
Tak připojím ještě jednu blbou otázku, ale nechce se mi to hledat a vy to máte v paměti. Jak velký je rozdíl mezi motory 65kW SPI a 66kW MPI. Stačilo by vyměnit sání a ecu?

uplne jinej motor , uplne jiny blok , proste vsechno
_________________
www.89buildesign.cz www.levne-projekty.cz www.3dvize.cz - Projekční kancelář, vizualizace atd.

Auto : Volvo V70, D5 Ocean Race
Moto : Suzuki Bandit 600 N, Aprilia RSV Tuono, Amperia Caf e, Aprilia RS 125 Extrema :-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 05.08.09 05:45    Předmět: Citovat

Hlavně bych řek, že F3P 65kW je lepčí - je to novější typ Wink
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tutman



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 1467
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory

PříspěvekZaslal: 05.08.09 07:12    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
Hlavně bych řek, že F3P 65kW je lepčí - je to novější typ Wink


ale mpičko jede lépe ne?
_________________
ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 05.08.09 07:34    Předmět: Citovat

Nevím - nemůžu porovnat. Jestli má někdo grafy průběhu výkonu a točivýho momentu, rád se na ně podívám. Druhá věc je, že můžu mít dva uplně stejný motory a jeden pojede a druhej prostě nepojede, takže subjektivně hodnotit motory který se lišej o 1kW a lehce v průběhu točivého momentu je asi docela zbytečný.
Ale teď mě tak napadlo,že vlastně MPI od F3P má 81kW,takže ten motor bude rozhodně i mechanicky dokonalejší než F3N, kterej má v SPI 54kW a v MPI 66kW. A kdybych měl porovnat jak jede 54kW a 65kW, tak to je něco jako 105ka vs. Favorit Laughing
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tutman



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 1467
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory

PříspěvekZaslal: 05.08.09 07:50    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
A kdybych měl porovnat jak jede 54kW a 65kW, tak to je něco jako 105ka vs. Favorit Laughing


tak teď si mě naštval Laughing

F3P má taky větší obsah Exclamation a mpičko má rychlejší plnění válcu takže si myslím že by to mělo jet lépe Laughing
_________________
ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 05.08.09 07:59    Předmět: Citovat

Jo 66kW PH1 je moc dobrej motor a na 81kW PH2 muzes zaponenout je to jako sehnat 16v s klimou v kuzi... jinak ta 81 je podobna 2.0l laguna
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
X_Files



Založen: 4.5.2009
Příspěvky: 192
Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko

PříspěvekZaslal: 05.08.09 08:35    Předmět: Citovat

Mechanicky by měly ty MPI byt podobne ne? Jen ta 81kW verze využívá většího kompresního poměru motoru F3P, a tak tam rve více paliva. Takže když dám díly z 66kW a ecu z 81kW tak by to mohlo šlapat.
Je to jen moje úvaha Smile tak se moc nesmějte.
_________________
R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 951
Bydliště - POVINNÉ *: Moravská Třebová

PříspěvekZaslal: 05.08.09 09:01    Předmět: Citovat

http://www.renault19world.de/ -> facts -> motoren
jsou tam tabulky na phI i phII Laughing
_________________
Suzuki V-Strom
R19 phII 54kw -> prodáno...Renault Megane Coupe 70kw -> prodáno...Citroën Xsara 2.0 TD 66kw -> prodáno...16v phI -> prodáno -> Citroën C5 2.2 HDI
www.henry19.rajce.net

autohifi???? ...závaží nevozím Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 05.08.09 10:16    Předmět: Citovat

X_Files napsal:
Mechanicky by měly ty MPI byt podobne ne? Jen ta 81kW verze využívá většího kompresního poměru motoru F3P, a tak tam rve více paliva. Takže když dám díly z 66kW a ecu z 81kW tak by to mohlo šlapat.
Je to jen moje úvaha Smile tak se moc nesmějte.


Já myslim že ne-e. Myslim,že je jinej jak blok tak hlava a spousta dalších věcí. Jde o to,že ten 66kW je typ F3N a 81kW je F3P a to jsou v hodně detailech odlišný motory.
A navíc si myslim,že úvaha: větší kompresní poměr->více paliva je špatná. Spíš naopak - větší kompresní poměr-->vyšší teplota-->vyšší tlak-->lepší(rychlejší) prohoření směsi--> lepší využití paliva --> menší spotřeba.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
X_Files



Založen: 4.5.2009
Příspěvky: 192
Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko

PříspěvekZaslal: 05.08.09 10:28    Předmět: Citovat

KUNAX, tak tím lépe... Smile Nejde mi o to postavit motor 66kW ale nějaký "hybrid" prostě udělat do motoru F3P 65kW MPI vstřikování, třeba z motoru F3N, protože těch se na vrakovišti nachází dostatek, a nejspíš to pojede i s původní ecu z 66kW, max to bude mít menší výkon.
Opět podotýkám, že se bavíme teoreticky. Jen aby nevznikal OT.
_________________
R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 05.08.09 10:33    Předmět: Citovat

Tak iniciativě se meze nekladou viď, ale já myslim,že to je ztráta času a peněz. Dělat takový komplikovaný šachy kvůli zanedbatelnýmu rozdílu... Shocked
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
X_Files



Založen: 4.5.2009
Příspěvky: 192
Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko

PříspěvekZaslal: 05.08.09 10:39    Předmět: Citovat

Tak něčím se člověk musí zabavit Very Happy Ale celkem by mě to zajímalo, jestli by to šlo...
_________________
R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Další
Strana 1 z 14

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com