Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 04.08.09 20:34 Předmět: 54 na 66kw |
|
|
Ahoj, vim že to tu je ale pro jistotu se zeptám, když chci přestavovat svoje 54kw na 66 tak k tomu potřebuju svody,prvni dil vyfuku ,lambda ,kompletni elektrika kolem motoru ,kabelovy svazek ,hlava ,sani ,ridici jednotka a brzdy. Je to opravdu vše nebo ještě něco? At pak můžu jet na vrakáč a nakoupit :-) _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 04.08.09 21:39 Předmět: |
|
|
pak ještě přiber náhradní motor  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 04.08.09 21:44 Předmět: |
|
|
Tak připojím ještě jednu blbou otázku, ale nechce se mi to hledat a vy to máte v paměti. Jak velký je rozdíl mezi motory 65kW SPI a 66kW MPI. Stačilo by vyměnit sání a ecu? _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
beda

Založen: 15.11.2008 Příspěvky: 3330 Bydliště - POVINNÉ *: Rožnov p. R./Brno
|
Zaslal: 04.08.09 23:20 Předmět: |
|
|
X_Files napsal: | Tak připojím ještě jednu blbou otázku, ale nechce se mi to hledat a vy to máte v paměti. Jak velký je rozdíl mezi motory 65kW SPI a 66kW MPI. Stačilo by vyměnit sání a ecu? |
uplne jinej motor , uplne jiny blok , proste vsechno _________________ www.89buildesign.cz www.levne-projekty.cz www.3dvize.cz - Projekční kancelář, vizualizace atd.
Auto : Volvo V70, D5 Ocean Race
Moto : Suzuki Bandit 600 N, Aprilia RSV Tuono, Amperia Caf e, Aprilia RS 125 Extrema :-) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.08.09 05:45 Předmět: |
|
|
Hlavně bych řek, že F3P 65kW je lepčí - je to novější typ  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 05.08.09 07:12 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Hlavně bych řek, že F3P 65kW je lepčí - je to novější typ  |
ale mpičko jede lépe ne? _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.08.09 07:34 Předmět: |
|
|
Nevím - nemůžu porovnat. Jestli má někdo grafy průběhu výkonu a točivýho momentu, rád se na ně podívám. Druhá věc je, že můžu mít dva uplně stejný motory a jeden pojede a druhej prostě nepojede, takže subjektivně hodnotit motory který se lišej o 1kW a lehce v průběhu točivého momentu je asi docela zbytečný.
Ale teď mě tak napadlo,že vlastně MPI od F3P má 81kW,takže ten motor bude rozhodně i mechanicky dokonalejší než F3N, kterej má v SPI 54kW a v MPI 66kW. A kdybych měl porovnat jak jede 54kW a 65kW, tak to je něco jako 105ka vs. Favorit  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 05.08.09 07:50 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | A kdybych měl porovnat jak jede 54kW a 65kW, tak to je něco jako 105ka vs. Favorit  |
tak teď si mě naštval né
F3P má taky větší obsah a mpičko má rychlejší plnění válcu takže si myslím že by to mělo jet lépe  _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 05.08.09 07:59 Předmět: |
|
|
Jo 66kW PH1 je moc dobrej motor a na 81kW PH2 muzes zaponenout je to jako sehnat 16v s klimou v kuzi... jinak ta 81 je podobna 2.0l laguna _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 05.08.09 08:35 Předmět: |
|
|
Mechanicky by měly ty MPI byt podobne ne? Jen ta 81kW verze využívá většího kompresního poměru motoru F3P, a tak tam rve více paliva. Takže když dám díly z 66kW a ecu z 81kW tak by to mohlo šlapat.
Je to jen moje úvaha tak se moc nesmějte. _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Henry
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 951 Bydliště - POVINNÉ *: Moravská Třebová
|
Zaslal: 05.08.09 09:01 Předmět: |
|
|
http://www.renault19world.de/ -> facts -> motoren
jsou tam tabulky na phI i phII  _________________ Suzuki V-Strom
R19 phII 54kw -> prodáno...Renault Megane Coupe 70kw -> prodáno...Citroën Xsara 2.0 TD 66kw -> prodáno...16v phI -> prodáno -> Citroën C5 2.2 HDI
www.henry19.rajce.net
autohifi???? ...závaží nevozím  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.08.09 10:16 Předmět: |
|
|
X_Files napsal: | Mechanicky by měly ty MPI byt podobne ne? Jen ta 81kW verze využívá většího kompresního poměru motoru F3P, a tak tam rve více paliva. Takže když dám díly z 66kW a ecu z 81kW tak by to mohlo šlapat.
Je to jen moje úvaha tak se moc nesmějte. |
Já myslim že ne-e. Myslim,že je jinej jak blok tak hlava a spousta dalších věcí. Jde o to,že ten 66kW je typ F3N a 81kW je F3P a to jsou v hodně detailech odlišný motory.
A navíc si myslim,že úvaha: větší kompresní poměr->více paliva je špatná. Spíš naopak - větší kompresní poměr-->vyšší teplota-->vyšší tlak-->lepší(rychlejší) prohoření směsi--> lepší využití paliva --> menší spotřeba. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 05.08.09 10:28 Předmět: |
|
|
KUNAX, tak tím lépe... Nejde mi o to postavit motor 66kW ale nějaký "hybrid" prostě udělat do motoru F3P 65kW MPI vstřikování, třeba z motoru F3N, protože těch se na vrakovišti nachází dostatek, a nejspíš to pojede i s původní ecu z 66kW, max to bude mít menší výkon.
Opět podotýkám, že se bavíme teoreticky. Jen aby nevznikal OT. _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.08.09 10:33 Předmět: |
|
|
Tak iniciativě se meze nekladou viď, ale já myslim,že to je ztráta času a peněz. Dělat takový komplikovaný šachy kvůli zanedbatelnýmu rozdílu...  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 05.08.09 10:39 Předmět: |
|
|
Tak něčím se člověk musí zabavit Ale celkem by mě to zajímalo, jestli by to šlo... _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|