Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.07.09 18:51 Předmět: |
|
|
hm.. to musím zkusit.. nějak jsem to nepostřehl  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.07.09 19:42 Předmět: |
|
|
a nebude to špatně seštelovaný poťák na klapce? nevím otom žeby mě tohle nebo něco podobného ventil dělal.. spíš se mě otáčky krásně zastaví ale na 1000ot/min když je rozhycovaný a startnu ho..
z videa to vypadá jakoby lehce lapal po vzduchu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 23.07.09 19:43 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | a nebude to špatně seštelovaný poťák na klapce? nevím otom žeby mě tohle nebo něco podobného ventil dělal.. spíš se mě otáčky krásně zastaví na 1000ot/min když je rozhycovaný a startnu ho.. |
da se nejak rucne postelovat, nebo to musi byt napichle na diagnostiku? a u klapky to pekne syci, ma to u ventilu tak bejt? _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.07.09 19:47 Předmět: |
|
|
někde tady jsou hodnoty.. otočíš na kontrolky napíchnš multimetr Voltů dáš na kostru jeden kontakt a + píchneš do jednoho z těch krajních kontaktů..
nevím jestli to je přesně ale zavřená by měla mít 1.3V a otevřená 4.7V ?? nebo tak nějak.. vím že jsem to dělal jak mě to lapalo ale rozhodně víc jak tobě a od té doby nic..
zkus to tady pohledat možná v tomhle tématu nebo v mojem tématu "vše o mojem 16V" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 23.07.09 19:48 Předmět: |
|
|
Jo kdyz mas palubak tak se to steluje super... Kdyz pustis plyn tak ti ma ukazovat aktualka spotrebu 0 pri jizde a nema moc cukat.. A pozor jsou try polohy pridavani, volnobeh a jizda bez plynu. jinak se podivej jeste na volnobeznej motor (ventyl)... _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.07.09 19:50 Předmět: |
|
|
volnobeznej asi né to by hekalo jako blázen (si myslím teda)  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 23.07.09 21:12 Předmět: |
|
|
Jede to prave moc krasne, zadny cukani.. nic podobnyho neexistuje... Jenom kdyz dojizdim na semafory tak obcas po pusteni plynu to ukazuje stale spotrebu kolem 4l/100Km a obcas ukazuje nulu... asi jak se mu chce.. xD A taky pri razeni trosku vylitnou otacky (jako bych mel stale nohu na plynu i kdyz nemam).. _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.07.09 22:20 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | A taky pri razeni trosku vylitnou otacky (jako bych mel stale nohu na plynu i kdyz nemam).. | to mi dělá taky
sežeň měřák a poměř tan poťák.. možná je za ty roky malinko rozštelovaný  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 23.07.09 23:02 Předmět: |
|
|
Mě ne  _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 24.07.09 09:42 Předmět: |
|
|
Jo je to potakem... Jak pustis plyn tak se to ma nulovat.. Otacky musi byt nad 2500. Pri pusteni plynu nesmi auto moc cuknout.. A ty hodnoty jak pise Lanin.. Jinak to houpani muze delat i volnobezak. Po pridani a rychlem ubrani plynu musi ten volnobezak dat vice vzduchu a jeste se podivej jakej mas tlak paliva. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 24.07.09 09:44 Předmět: |
|
|
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 27.07.09 10:53 Předmět: |
|
|
tak mi to ten onakej volnoběh po startu nedělá.. i když je studenej ani když je žhavej jako uhel  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 06.08.09 20:55 Předmět: |
|
|
Nejake moje postrehy: najprv k volnobeznym otackam na 16v po prekroceni cca 4000 ot/min a nasledne zastaveni. Je to zalezitost ecu a snimaca rychlosti na tachometrovom lanku, robilo mi to na 5dv. kde ten snimac z lanka nebol zapojeny, po zapojeni problem odstraneny.
Za druhe otacky a lambda, pri odpojenej lambde, jediny rozdiel v spotrebe, bez lambdy 10 a viac, s lambdou podstatne menej v pohode aj o dva litre. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|