Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

16V a volnoběžné otáčky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 32, 33, 34  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 23.07.09 18:51    Předmět: Citovat

hm.. to musím zkusit.. nějak jsem to nepostřehl Embarassed
Návrat nahoru
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 23.07.09 18:57    Předmět: Citovat

konkretne tohle: http://www.youtube.com/watch?v=URj66hbXHfk
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 23.07.09 19:42    Předmět: Citovat

a nebude to špatně seštelovaný poťák na klapce? nevím otom žeby mě tohle nebo něco podobného ventil dělal.. spíš se mě otáčky krásně zastaví ale na 1000ot/min když je rozhycovaný a startnu ho..

z videa to vypadá jakoby lehce lapal po vzduchu Idea Question
Návrat nahoru
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 23.07.09 19:43    Předmět: Citovat

LANiN napsal:
a nebude to špatně seštelovaný poťák na klapce? nevím otom žeby mě tohle nebo něco podobného ventil dělal.. spíš se mě otáčky krásně zastaví na 1000ot/min když je rozhycovaný a startnu ho..

da se nejak rucne postelovat, nebo to musi byt napichle na diagnostiku? a u klapky to pekne syci, ma to u ventilu tak bejt?
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 23.07.09 19:47    Předmět: Citovat

někde tady jsou hodnoty.. otočíš na kontrolky napíchnš multimetr Voltů dáš na kostru jeden kontakt a + píchneš do jednoho z těch krajních kontaktů..
nevím jestli to je přesně ale zavřená by měla mít 1.3V a otevřená 4.7V ?? nebo tak nějak.. vím že jsem to dělal jak mě to lapalo ale rozhodně víc jak tobě a od té doby nic..
zkus to tady pohledat možná v tomhle tématu nebo v mojem tématu "vše o mojem 16V"
Návrat nahoru
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 23.07.09 19:48    Předmět: Citovat

Jo kdyz mas palubak tak se to steluje super... Kdyz pustis plyn tak ti ma ukazovat aktualka spotrebu 0 pri jizde a nema moc cukat.. A pozor jsou try polohy pridavani, volnobeh a jizda bez plynu. jinak se podivej jeste na volnobeznej motor (ventyl)...
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 23.07.09 19:50    Předmět: Citovat

volnobeznej asi né to by hekalo jako blázen (si myslím teda) Embarassed
Návrat nahoru
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 23.07.09 21:12    Předmět: Citovat

Jede to prave moc krasne, zadny cukani.. nic podobnyho neexistuje... Smile Jenom kdyz dojizdim na semafory tak obcas po pusteni plynu to ukazuje stale spotrebu kolem 4l/100Km a obcas ukazuje nulu... asi jak se mu chce.. xD A taky pri razeni trosku vylitnou otacky (jako bych mel stale nohu na plynu i kdyz nemam)..
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 23.07.09 22:20    Předmět: Citovat

Mercury napsal:
A taky pri razeni trosku vylitnou otacky (jako bych mel stale nohu na plynu i kdyz nemam)..
to mi dělá taky Confused
sežeň měřák a poměř tan poťák.. možná je za ty roky malinko rozštelovaný Wink
Návrat nahoru
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16116
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 23.07.09 22:57    Předmět: Citovat

...tak už víte komu jsem pojišťoval ventila? :-D
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 23.07.09 23:02    Předmět: Citovat

Mě ne
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 24.07.09 09:42    Předmět: Citovat

Jo je to potakem... Jak pustis plyn tak se to ma nulovat.. Otacky musi byt nad 2500. Pri pusteni plynu nesmi auto moc cuknout.. A ty hodnoty jak pise Lanin.. Jinak to houpani muze delat i volnobezak. Po pridani a rychlem ubrani plynu musi ten volnobezak dat vice vzduchu a jeste se podivej jakej mas tlak paliva.
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 24.07.09 09:44    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 27.07.09 10:53    Předmět: Citovat

tak mi to ten onakej volnoběh po startu nedělá.. i když je studenej ani když je žhavej jako uhel Cool
Návrat nahoru
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 06.08.09 20:55    Předmět: Citovat

Nejake moje postrehy: najprv k volnobeznym otackam na 16v po prekroceni cca 4000 ot/min a nasledne zastaveni. Je to zalezitost ecu a snimaca rychlosti na tachometrovom lanku, robilo mi to na 5dv. kde ten snimac z lanka nebol zapojeny, po zapojeni problem odstraneny.
Za druhe otacky a lambda, pri odpojenej lambde, jediny rozdiel v spotrebe, bez lambdy 10 a viac, s lambdou podstatne menej v pohode aj o dva litre.
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 32, 33, 34  Další
Strana 8 z 34

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com