Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 27.05.09 22:13 Předmět: |
|
|
Zdravím mám dotaz,včera při cestě domů z garáže sem chtěl nastartovat,ale při otočení klíčku motor chytne,ale hned zdechne,když při startování podržím plyn tak normálně chytne,ale otáčky jsou odhadem tak na 600ot./min-motor se dusí,navíc mě zarazila jedna věc,vždy když motor vypnu tak se z motoru ozvalo cvaknutí(motorek volnoběhu)ale ted ne,mohl by být ten motorek v hajzlu? jinak motor je 1.4 _________________ Supra mk3 turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 27.05.09 22:35 Předmět: |
|
|
koukni jestli ten motorek po vypnutí klíčku vyjede nebo ne ? _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 28.05.09 11:01 Předmět: |
|
|
tak dneska proběhla výměna motorku,ten původní byl KO,ale stále při startování tak 2-3otáčky motoru se dusí a pak chytne,otáčky má pak na volnoběh kolem 1200,podotýkám,že ten štelovací šroub na motorku volnoběhu je zašroubovaný na doraz,už sem v pasti  _________________ Supra mk3 turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.05.09 11:12 Předmět: |
|
|
Tam je to řešený tak,že ten motorek volnoběhu vlastně vysouvá a zasouvá takovej kuželík,kterej otvírá a zavírá škrtící klapku žejo? Pokud ten kuželík máš teda uplně dole,znemná to,že klapka je uplně zavřená. A přesto máš volnoběh 1200ot? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 28.05.09 11:26 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Tam je to řešený tak,že ten motorek volnoběhu vlastně vysouvá a zasouvá takovej kuželík,kterej otvírá a zavírá škrtící klapku žejo? Pokud ten kuželík máš teda uplně dole,znemná to,že klapka je uplně zavřená. A přesto máš volnoběh 1200ot? | jj je to tak _________________ Supra mk3 turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 28.05.09 11:34 Předmět: |
|
|
zkusím to čidlo zítra omrknout,to už je asi jediná možnost,jinak to hodím ze skály  _________________ Supra mk3 turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.05.09 11:35 Předmět: |
|
|
No a jsou tam taky ty dva koncový mikrospínače, který signalizujou koncový polohy? Nemohl by bejt problém v nich? Pokud ne,tak pak už mě napadá jen to,že to sání někde podsává falešnej vzduch. Nějaká hadička,nebo těsnění,nebo nějakej zpětnej ventil jestli to má. A samozřejmě to čidlo teploty bych nevylučoval,ale pokud je motorek celou dobu zajetej a stejně tam je 1200ot, viděl bych to opravdu na falešnej vzduch. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 28.05.09 11:42 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | No a jsou tam taky ty dva koncový mikrospínače, který signalizujou koncový polohy? Nemohl by bejt problém v nich? Pokud ne,tak pak už mě napadá jen to,že to sání někde podsává falešnej vzduch. Nějaká hadička,nebo těsnění,nebo nějakej zpětnej ventil jestli to má. A samozřejmě to čidlo teploty bych nevylučoval,ale pokud je motorek celou dobu zajetej a stejně tam je 1200ot, viděl bych to opravdu na falešnej vzduch. | ty 1.4ky na to přisávání falešného vzduchu hodně trpí,to by mohla být další varianta ovšem kdybych to nepřetěsnoval 2 roky zpět,navíc když to přisávalo vzduch pod klapou tak se nedusil motor při startování,jen měl na volnoběh otáčky jak prase  _________________ Supra mk3 turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.05.09 11:45 Předmět: |
|
|
Hmm,tak to fakt nevím - nemám 1.4, takže jen tak polemizuju Jen bych ještě podotkl,že když se něco dusí už při startování - tak jako to poblafává,ale nenaskočí, je to buď uchlastaný, nebo je špatnej předstih...ale to jsou moje zkušenosti spíš z oblasti karburátorovejch motorů a to ti asi moc nepomůže  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 28.05.09 11:59 Předmět: |
|
|
Chce to prekontrolovat hadicku na MAP senzor(je nad civkou, cerna krabicka 3draty a jedna hadicka)... _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 28.05.09 12:20 Předmět: |
|
|
zítra se na to vrhnu pořádně a snad zjístím co tomu je,dík za rady kluci  _________________ Supra mk3 turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 28.05.09 15:01 Předmět: |
|
|
Ještě zkus odpojit na chvíli aku, aby se resetovala řj. Pry když je zaseklej ten motorek volnoběhu, tak to muže odpálit něco v řj... _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|