Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Bobik

Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 20.05.09 09:37 Předmět: Nestartuje |
|
|
Ahoj
mám velký problém, mám R19 1,7 66KW PHII, zhruba před třemi roky jsem měnil motor z Chorýše na 1,7 GTS z PHI, startér zústal, prý je identický (osobně si to ale nemyslím, mám dojem že k tomuto motoru má být startér 10 zubý ale z chordy je asi 9-ti zubý). Samozřejmě že mi to nestartuje, ale je to divný, protože naskočí když je studenej, ale jakmile se ohřeje (cca 20 stupňů a víš) už nestartuje (pouze na roztlačení), poklepat jsem to už taky zkoušel ale bez efektu, a tak se ptám co by to mohlo být. Když chytá tak to jde až po 6-tém otočení (připadám si jak ve 120 Škodovce ) Máte někdo podobnou zkušenost? Startér už mi jde domu nový ale musí to být zákonitě startérem? Díky _________________ Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 20.05.09 09:40 Předmět: |
|
|
Na starteru je dratek na buzeni civky a po zime je zaoxidovanej... Staci sundat a procistit a vse je jak zamlada  _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bobik

Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 20.05.09 09:43 Předmět: |
|
|
JeryP napsal: | Na starteru je dratek na buzeni civky a po zime je zaoxidovanej... Staci sundat a procistit a vse je jak zamlada  |
Normálně jsem s nim v zimě jezdil, ale jen proto že se to vždycky stačilo ochladit a nastartoval, ale dělal to už v zimě...  _________________ Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 20.05.09 09:47 Předmět: |
|
|
Jo to je jedno kdy to zacalo... Je to na dost blbem miste za svodama a prostoru tam je ze blecha neudela salto. Na starteru je civka a na ni je umisten jeden drat a ten rad oxiduje ci se prethne a pak uz jen startujes a ono nic. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bobik

Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 20.05.09 10:04 Předmět: |
|
|
JeryP napsal: | Jo to je jedno kdy to zacalo... Je to na dost blbem miste za svodama a prostoru tam je ze blecha neudela salto. Na starteru je civka a na ni je umisten jeden drat a ten rad oxiduje ci se prethne a pak uz jen startujes a ono nic. |
Fajn zkusím to tedy vyčistit, jen mi nejde do hlavy ta teplota...  _________________ Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 20.05.09 10:36 Předmět: |
|
|
Presne tak jsem to mel i ja a proto jsem ti psal ze to je u svodu... A kdyz to vychladne tak je tam treba vlhko na to aby to bylo vodive a pak uz ne.... Nevim ci to je ale presne tohle delal i zelenac a ted to zacal delat belous... _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bobik

Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 20.05.09 11:27 Předmět: |
|
|
JeryP napsal: | Presne tak jsem to mel i ja a proto jsem ti psal ze to je u svodu... A kdyz to vychladne tak je tam treba vlhko na to aby to bylo vodive a pak uz ne.... Nevim ci to je ale presne tohle delal i zelenac a ted to zacal delat belous... |
Takže hned za svodama, myslel jsem si to tedy dobře, alespoň í že jsem tam nebušil do něčeho jinýho Ty máš taky GTS? Jak je to na tom pastorku s těma zubama? Díy _________________ Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 20.05.09 11:57 Předmět: |
|
|
Asi před 14ti dny jsem měl stejněj problém jako ty. Většinou ráno jsem to nastartoval,ale po zahřátí už pak ne. Nechal jsem to chvíli stát a zase to šlo. Šel jsem po tom konektoru co mi tu radili,ale ten byl čistej. Když to časem(asi měsíc) přestalo startovat uplně, startér jsem vykuchnul a odvezl na repas. Od tý doby to maká jak vzteklý. Ten pán co to repasoval říkal že je přesvědčenej o tom,že to dělaly uhlíky. Namítal jsem, že kdyby to byly uhlíky, aspoň by to cvakalo,ale to prej neni pravda. Prej když nedosedaj uhlíky, startér se ani nehne. Takže zkus to sám rozdělat,vyčistit a vyměnit uhlíky a uvidíš.
Jo a pokud ten startér budeš teda vyndávat, tak pár rad. Doporučuju uplně vyndat nejdřív ze všeho ten první díl vejfuku, pak ten tepelnej štít nad startérem a pak samotnej startér - šrouby jsou ořech č.16, nebo očkovej klíč a povolujou se normálně zvrchu. Hlavy jsou ze strany od převodovky a závity jsou ve startéru - já jsem čekal štefty a matice na straně startéru. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bobik

Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 20.05.09 12:30 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Asi před 14ti dny jsem měl stejněj problém jako ty. Většinou ráno jsem to nastartoval,ale po zahřátí už pak ne. Nechal jsem to chvíli stát a zase to šlo. Šel jsem po tom konektoru co mi tu radili,ale ten byl čistej. Když to časem(asi měsíc) přestalo startovat uplně, startér jsem vykuchnul a odvezl na repas. Od tý doby to maká jak vzteklý. Ten pán co to repasoval říkal že je přesvědčenej o tom,že to dělaly uhlíky. Namítal jsem, že kdyby to byly uhlíky, aspoň by to cvakalo,ale to prej neni pravda. Prej když nedosedaj uhlíky, startér se ani nehne. Takže zkus to sám rozdělat,vyčistit a vyměnit uhlíky a uvidíš.
Jo a pokud ten startér budeš teda vyndávat, tak pár rad. Doporučuju uplně vyndat nejdřív ze všeho ten první díl vejfuku, pak ten tepelnej štít nad startérem a pak samotnej startér - šrouby jsou ořech č.16, nebo očkovej klíč a povolujou se normálně zvrchu. Hlavy jsou ze strany od převodovky a závity jsou ve startéru - já jsem čekal štefty a matice na straně startéru. |
Mno nechal jsem si poslat startér nový, respektive funkční, ale bylo by pro mě samozřejmě lepší se do toho moc nesr..., mám totiž v háji i svody a jakmile bych na to hráb tak bych musel měnit i výfuk a to teď moc řešit nechci. _________________ Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 20.05.09 12:42 Předmět: |
|
|
Ajaj. Nojo, to znám - z výměny destiček, je GO nápravy a podobně Někdy lepší nevidět a neslyšet,páč by člověk furt něco měnil  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 20.05.09 12:52 Předmět: |
|
|
Jo to je pravda. Vlezes pod auto jen neco udelat a uz je to vejfuk a olej na vane a u rozvodu, atd...  _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bobik

Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 20.05.09 14:00 Předmět: |
|
|
jj GO nápravy zadní už taky máme za sebou, a přední se dělala GO je to tak 2 roky, řízení je pěkně přesné to je pravda, ale už mi stihli vychcat přední tlumiče a taky bych potřeboval nový. Průser je ale že já tam mám z 16V a ty nejsou zrovna z nejlevnějších.  _________________ Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m-Tec
Založen: 7.7.2008 Příspěvky: 62 Bydliště - POVINNÉ *: Kyjov
|
Zaslal: 16.06.09 22:20 Předmět: nestartuje |
|
|
zdarec problem jak svin r19 1.4 kat. rok v. 90 hosi rano startuju a motor jede sotva na tri valce tak pridam trochu plynu a uz to jede po case zastavim vratim se k autu a motor opet naskoci s velkymi obtizemi asi po 100 metrech hotovo motor stratil vykon a uplne zdechl a uz nejde nastartovat netusite nekdo? ze vstriku pri startu benzin de jiskru to hazi na kazde svic ce kabeli vicko a palec rozdelovace jsou nove netusite co by to mohlo byt ale snahu to ma vzdy kdyz to zkusim nastartovat tak jako by to chtelo chytnout ale nechytne a kdyz vydelam svicky tak sou zacouzene a uplne cerne takze je pred kazdym pokusem o start musim cistit diky za rady |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 05.09.09 09:28 Předmět: |
|
|
L!po napsal: | Ahoj, mám docela problém před měsícem jsem krapet ťuknul světlo a jelikož jsem auto už nepotřeboval tak po celej měsíc stálo včera jsem to opravil nabil baterku a že nastartuju ale ejhle motor ne a ne naskočit. Sice se to točí ale ani neškytne, svíčky jsou ani ne dva měsíce starý, benzin tam je pojistky jsem přešel... kabely jsem už snad všechny přešel a nikde nic nevidím, nemá někdo nějakej nápad co s tim kromě servisu? určitě to bude nějaká blbost jako vždycky.... |
(přesunuto z duplicitního) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rassta
Založen: 28.12.2008 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Tvarožná Lhota
|
Zaslal: 07.09.09 17:25 Předmět: |
|
|
A nebo zkus natankovat jinde, když nic nevyjde, oni některé ty čerpací stanice prodávají, takový sr**** naředěné že už ani favority na to nechtějí jezdit  _________________ R19 Chamade PH2 1.8i 81kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|