Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.04.09 17:36 Předmět: |
|
|
budu si hrat na chytryho takze :-D :
na obrazku c.3 vidite signal ktery sel ke vstrikovaci..cerveny je plus, modry je minus..a cervena se mela drzet v rovine bez takovehoto vykyvu..tzn. ze na vstriky neslo + (ale na volnobezny ventil ano a dokonce i na rele)...nakonec z toho vysly pouze spatne kontakty, ktere jsou v konektoru u vstrikovaci listy..prihnuly a pritlacily se vic k sobe a motor uz chodi...
byl jsem na dilne zrovna pri mereni a motor se absolutne neudrzel a hned po startu zhasnul...
jinak je vse promereno..lambda sonda vzorova, potenciometr na klapce bezvadnej, volnobezny ventil ok, veskera cidla ok...
jeste dodam snad do zitrka par oscilogramu ktere mi pan blazek posle.. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.04.09 18:01 Předmět: |
|
|
joooo a jinak...pri odpojeni podtlakove hadicky z regulatoru tlaku paliva stoupne tlak paliva o 0,5baru  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 23.04.09 18:05 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | joooo a jinak...pri odpojeni podtlakove hadicky z regulatoru tlaku paliva stoupne tlak paliva o 0,5baru  | to vime taky to lip jede ale jak dlouho  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 23.04.09 18:10 Předmět: |
|
|
Ten tlak se zvedne před nebo za tym regulatorem tlaku? _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.04.09 18:18 Předmět: |
|
|
cube napsal: | Ten tlak se zvedne před nebo za tym regulatorem tlaku? | zkus pouzit tu vec v hlave  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 23.04.09 19:00 Předmět: |
|
|
hele a ma smysl zvedat na seriovym motoru ten tlak ? jestly mi to přišti tejden klapne zkusim to odpojit až bude auto na brzde jestly je tam opravdu nakej rozdil ve vykonu _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 23.04.09 19:04 Předmět: |
|
|
Víc než jednoho koně to určitě nepřidá  _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 23.04.09 19:19 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | hele a ma smysl zvedat na seriovym motoru ten tlak ? jestly mi to přišti tejden klapne zkusim to odpojit až bude auto na brzde jestly je tam opravdu nakej rozdil ve vykonu | ...to bych taky rád věděl,jeden kolega z práce jezdí sprinty z CRX a tlak zvedá tak ,že zaškrtí přepadovou hadici(asi nejjednodušší způsob) a tvrdí,že je ve vysokých otáčkách motor živější... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.04.09 20:42 Předmět: |
|
|
no pecká taková capina a člověk kvůli toho rozprcá celý motor
asi bych měl na ty konektory vstřiků dát ty plechové "závlačky"  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tandasek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 787 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 23.04.09 21:26 Předmět: |
|
|
takova debilita, kdyby si vymenil mot.elektriku jak jsem ti rikal, byl by klid  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 23.04.09 21:29 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | no pecká taková capina a člověk kvůli toho rozprcá celý motor
asi bych měl na ty konektory vstřiků dát ty plechové "závlačky"  | to bys měl cvakovy diku tomu šel ventil občas na 3 a než sme na to přišly rozebrali sme pulku auta ..  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.04.09 22:09 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | LANiN napsal: | no pecká taková capina a člověk kvůli toho rozprcá celý motor
asi bych měl na ty konektory vstřiků dát ty plechové "závlačky"  | to bys měl cvakovy diku tomu šel ventil občas na 3 a než sme na to přišly rozebrali sme pulku auta ..  | no já to musel dodělat.. byl tam špatný jeden vstřik.. jakmile se auto zařálo přestal jít benál a to jsem vycvakával a zacvakával konektory
jinka pokud to nevíte tak zodac33 je nový majitel cvakoušove plechovice  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubba

Založen: 30.9.2008 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha
|
Zaslal: 27.04.09 08:23 Předmět: |
|
|
můžu mít dotaz? u 66kw Ph1 je palivový filtr uvnitř nádrže nebo součástí čerpadla, které je venku?
Chystám se na bleskurychlou výměnu, protože při jemném přechodu na volnoběh má tendenci zdechnout a celkově žere podezřele málo paliva. Filtr je nejspíš původní a už toho přes něj moc neproteče
díky _________________ (R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|