Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

zhasnuti za jizdy - *VYRESENO* + fotoreport
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 23.04.09 17:36    Předmět: Citovat

budu si hrat na chytryho takze :-D :

na obrazku c.3 vidite signal ktery sel ke vstrikovaci..cerveny je plus, modry je minus..a cervena se mela drzet v rovine bez takovehoto vykyvu..tzn. ze na vstriky neslo + (ale na volnobezny ventil ano a dokonce i na rele)...nakonec z toho vysly pouze spatne kontakty, ktere jsou v konektoru u vstrikovaci listy..prihnuly a pritlacily se vic k sobe a motor uz chodi...
byl jsem na dilne zrovna pri mereni a motor se absolutne neudrzel a hned po startu zhasnul...
jinak je vse promereno..lambda sonda vzorova, potenciometr na klapce bezvadnej, volnobezny ventil ok, veskera cidla ok...
jeste dodam snad do zitrka par oscilogramu ktere mi pan blazek posle..

_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 23.04.09 18:01    Předmět: Citovat

joooo a jinak...pri odpojeni podtlakove hadicky z regulatoru tlaku paliva stoupne tlak paliva o 0,5baru Wink
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 23.04.09 18:05    Předmět: Citovat

mckoci napsal:
joooo a jinak...pri odpojeni podtlakove hadicky z regulatoru tlaku paliva stoupne tlak paliva o 0,5baru Wink
to vime taky to lip jede ale jak dlouho Laughing
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
cube



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 947
Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava

PříspěvekZaslal: 23.04.09 18:10    Předmět: Citovat

Ten tlak se zvedne před nebo za tym regulatorem tlaku?
_________________
Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg

http://cube1.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 23.04.09 18:18    Předmět: Citovat

cube napsal:
Ten tlak se zvedne před nebo za tym regulatorem tlaku?
zkus pouzit tu vec v hlave Smile
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 23.04.09 18:26    Předmět: Citovat

...kdysi jsem uvažoval o FPR s malinko větším tlakem,konkrétně 3,8 bar od Bosch-motorsport,který se jednoduše vymění za seriovej, ovšem u motoru 16v,který má regulátor přímo v liště http://www.bosch-motorsport.de/pdf/components/fuel_pressure_regulators/mini38.pdf
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 23.04.09 19:00    Předmět: Citovat

hele a ma smysl zvedat na seriovym motoru ten tlak ? jestly mi to přišti tejden klapne zkusim to odpojit až bude auto na brzde jestly je tam opravdu nakej rozdil ve vykonu
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
cube



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 947
Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava

PříspěvekZaslal: 23.04.09 19:04    Předmět: Citovat

Víc než jednoho koně to určitě nepřidá Very Happy
_________________
Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg

http://cube1.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 23.04.09 19:19    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
hele a ma smysl zvedat na seriovym motoru ten tlak ? jestly mi to přišti tejden klapne zkusim to odpojit až bude auto na brzde jestly je tam opravdu nakej rozdil ve vykonu
...to bych taky rád věděl,jeden kolega z práce jezdí sprinty z CRX a tlak zvedá tak ,že zaškrtí přepadovou hadici(asi nejjednodušší způsob) a tvrdí,že je ve vysokých otáčkách motor živější...
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16116
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 23.04.09 20:00    Předmět: Citovat


_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 23.04.09 20:42    Předmět: Citovat

no pecká taková capina a člověk kvůli toho rozprcá celý motor

asi bych měl na ty konektory vstřiků dát ty plechové "závlačky" Laughing Laughing
Návrat nahoru
tandasek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 787
Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: 23.04.09 21:26    Předmět: Citovat

takova debilita, kdyby si vymenil mot.elektriku jak jsem ti rikal, byl by klid Very Happy
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 23.04.09 21:29    Předmět: Citovat

LANiN napsal:
no pecká taková capina a člověk kvůli toho rozprcá celý motor

asi bych měl na ty konektory vstřiků dát ty plechové "závlačky" Laughing Laughing
to bys měl cvakovy diku tomu šel ventil občas na 3 a než sme na to přišly rozebrali sme pulku auta .. Rolling Eyes
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 23.04.09 22:09    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
LANiN napsal:
no pecká taková capina a člověk kvůli toho rozprcá celý motor

asi bych měl na ty konektory vstřiků dát ty plechové "závlačky" Laughing Laughing
to bys měl cvakovy diku tomu šel ventil občas na 3 a než sme na to přišly rozebrali sme pulku auta .. Rolling Eyes
no já to musel dodělat.. byl tam špatný jeden vstřik.. jakmile se auto zařálo přestal jít benál a to jsem vycvakával a zacvakával konektory Wink

jinka pokud to nevíte tak zodac33 je nový majitel cvakoušove plechovice Wink
Návrat nahoru
Kubba



Založen: 30.9.2008
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha

PříspěvekZaslal: 27.04.09 08:23    Předmět: Citovat

můžu mít dotaz? u 66kw Ph1 je palivový filtr uvnitř nádrže nebo součástí čerpadla, které je venku?

Chystám se na bleskurychlou výměnu, protože při jemném přechodu na volnoběh má tendenci zdechnout a celkově žere podezřele málo paliva. Filtr je nejspíš původní a už toho přes něj moc neproteče Very Happy

díky
_________________
(R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
Strana 11 z 15

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com