Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 10.01.08 09:12 Předmět: Kolísání volnoběžných otázek |
|
|
Takže na začátek otázku:viděli jste někdy svody,prasklý tak že z toho byly 2 kusy?Já ani můj kamoš automechanik ještě donedávna ne...Poté co jsem sehnal nové svody(Tisíceré díky tobě m1tv) a vyměnil je tak mi začal blbnout motor.Na volnoběh kolísají otáčky a vynechává mi to,při přidání plynu to občas cuká a tak nějak je to celý zdechlý nevíte čím by to mohlo být?Zítra to všecko pořetahujem,protože to nový těsnění pod potrubím si určitě za těch 300 km sedlo a pro jistotu vyměním i to pod vstřikováním,protože bylo takový trochu podivný a uvidíme.Jinak vyměňovali jsme to s kamošem na motoru kterej byl v autě a trvalo nám to skoro přesně 12 hodin,protože je tam přístup jak dop* ,všecko tam zavazí(hlavně ty plechy,co jsou přinýtovaný k tomu potrubí...Jo málem bych zapoměl motor je C3J. _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Beran Anonymní
|
Zaslal: 10.01.08 12:52 Předmět: |
|
|
zkus se podívat na lambda sondu a nebo na čidlo na sání |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 16.01.08 11:08 Předmět: |
|
|
Takže po dotažení potrubí a výměně těsnění je to pořád stejný.Lambdu jsme zkoušeli,ale bylo to pořád stejný.Nemá někdo nápad čím by to ještě mohlo být,než dám někde v servisu těžký prachy za diagnostiku... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dan2
Založen: 25.10.2007 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 16.01.08 11:23 Předmět: |
|
|
zkus tu váhu vzduchu jak už tady bylo zmíněno |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Petak
Založen: 12.1.2008 Příspěvky: 145 Bydliště - POVINNÉ *: Třešť
|
Zaslal: 16.01.08 15:54 Předmět: |
|
|
nazdarek mam dotaz muže byt kolísaní otáček zasranym filrem vzduchovím???a chci se ješte zeptat jestli je možny zasraným vzduchovím fitrem zvíšená spotřeba tak o 2-3 litry????díky za odpoved |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 16.01.08 16:02 Předmět: |
|
|
Petak napsal: | nazdarek mam dotaz muže byt kolísaní otáček zasranym filrem vzduchovím???a chci se ješte zeptat jestli je možny zasraným vzduchovím fitrem zvíšená spotřeba tak o 2-3 litry????díky za odpoved |
ta spotřeba reálná je a to kolísání.... -to bys ten filtr musel mít jak asfalt!
Spíš to budě nějaké čidélko _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Petak
Založen: 12.1.2008 Příspěvky: 145 Bydliště - POVINNÉ *: Třešť
|
Zaslal: 16.01.08 17:52 Předmět: |
|
|
takže ta spotřeba je třeba tim filtrem jo????a to kolísaní otaček je třeba jakym čidlem?????a kolik asi tak stojí???? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 16.01.08 18:15 Předmět: |
|
|
Co to je kolísání otáček? v jakém rozsahu, studený teplý atd. Mě třeba ventil studenej drží 1200 jak přibitej a ohřátej má 900 a houpe 800-900 zhruba asi po 40ti vteřinách. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Petak
Založen: 12.1.2008 Příspěvky: 145 Bydliště - POVINNÉ *: Třešť
|
Zaslal: 16.01.08 18:17 Předmět: |
|
|
KristensenJ napsal: | Co to je kolísání otáček? v jakém rozsahu, studený teplý atd. Mě třeba ventil studenej drží 1200 jak přibitej a ohřátej má 900 a houpe 800-900 zhruba asi po 40ti vteřinách. |
kolísaní otaček když je to teply tak o dve čarky dolu a nazpatek a pořad dokola ale jenomkdyž je to teply muze to bejt tim že mam rozbitej sytič???? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 16.01.08 21:14 Předmět: |
|
|
Mě to zase kolísá jinak:
Když je to studený tak je to OK=1200ot/min
Když ujedu ta 1-3km a zastavím, tak se to snaží udržet tak odhadem 800-900ot/min, ale moc to nejde a padá to až na 400-500(=jen tak tak, že to nechcípne) a rychle to vyrovná na 1200 a pomalu klesá na těch 900, kde to buď už udrží, nebo se to opakuje.Většino to po 1-3 pokusech už drží.Co to může dělat?
P.S.:Když je to teplé, tak to už drží volnoběh stabilně=kolísání mezi 800 a 900.
P.S.:Nevím jak jsou na tom filtry-budu je měnit. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dan2
Založen: 25.10.2007 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 16.01.08 21:37 Předmět: |
|
|
no to mě zas za studena drží asi 1200 a pak to kolísá od 900 do 1400 asi furt.nevíte někdo? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vítek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1483 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 16.01.08 22:38 Předmět: |
|
|
budte radi ze to jede a kaslete na kolisani kdyz to je stary!!!!! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
fun_titman
Založen: 19.10.2007 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: pardubice
|
Zaslal: 16.01.08 23:11 Předmět: |
|
|
Dan2 napsal: | no to mě zas za studena drží asi 1200 a pak to kolísá od 900 do 1400 asi furt.nevíte někdo? | cidlo teploty vody pro ridici jednotku, a potom se podivej na potenciometr skrtici klapky, ma davat 0,2 - 0,5 voltu, ale uz si nepamatuju, jakej je to pin na RJ _________________ jednostočtyřicetdva a napolo chcíplý kůň... :-D
16V na Prodej 775760912 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 17.01.08 03:26 Předmět: |
|
|
neorigo či stare svicky ??
kamenujteme ale me to s tema tema svickama prestalo delat.. (sic u 16V ..) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rumcajs
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 760 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava
|
Zaslal: 17.01.08 07:30 Předmět: |
|
|
Petak napsal: | KristensenJ napsal: | Co to je kolísání otáček? v jakém rozsahu, studený teplý atd. Mě třeba ventil studenej drží 1200 jak přibitej a ohřátej má 900 a houpe 800-900 zhruba asi po 40ti vteřinách. |
kolísaní otaček když je to teply tak o dve čarky dolu a nazpatek a pořad dokola ale jenomkdyž je to teply muze to bejt tim že mam rozbitej sytič???? |
Tohle neber jako peskování, ale musíš uvést, že máš karbec, jinak si myslíme, že je to klasika s ŘJ a tomu pak odpovídají rady. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|