Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 11.12.09 07:24 Předmět: Zvednutí volnoběhu u 54kw 1.bod |
|
|
Ahoj včera jsem laboroval jak trochu přizvednout volnoběh a na vstřikování jsem našel jakýsi šroubek který je jako doraz plynového lanka.Otázka je jestli po trochu vysunutí šroubu se nebude třeba dusit nebo tak něco.Prostě aby to jelo normálně když ho pošteluji.Pomocí moturku volnoběhu mi to nejde.Fotky jsou zde
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/Vstrikovani/
díky moc za odpovědi _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.12.09 07:38 Předmět: |
|
|
Ten šroubek je zakápnutej proto aby se s ním nehejbalo. Pokud máš nízkej volnoběh, nebo se ti auto na volnoběhu prostě klepe, tak je chyba někde jinde. Z mojí zkušenosti nejspíš souběh několika problémů najednou. Hlavně čidla. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 11.12.09 11:34 Předmět: |
|
|
jediny co de trošku nastavit tak na moturku je volnobehu je šroubek tak ten trošku vytočit .. _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 11.12.09 12:47 Předmět: |
|
|
no ten šroubek jsem zkoušel vytočit,ale otáčky se nemění,jenom po startu vyletí víc než když byl v origo poloze. _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.12.09 13:12 Předmět: |
|
|
A tak je ten volnoběh jen nízkej(třeba kolem 500) nebo ten motor blbě běží? Kucká,škube se, nedrží konstantní otáčky? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 11.12.09 13:22 Předmět: |
|
|
no volnoběh je 850,ale klepe se auto,už jsem měnil vše co se dá a pořád stejný.takže to chci zvednou na 950 a v těhlech otáčkách už neklepe....
možná bude problém v tom že když se snažím za chodu motoru vytáhnou kabel ze svíčky tak vždycky dostanu pecku....takže probijí. _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 11.12.09 13:29 Předmět: |
|
|
Na 850 by to klepat nemalo. Skusal si ci to nie je tym pnutim v uchytoch motora? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 11.12.09 13:38 Předmět: |
|
|
už všichni mi to psaly ,ale prostě těma to neni.kdyby byl povolenej,nedej bože utrhlej tak to bouchá .Prostě něco záhadnýho.....už se na to vy.eru a chci zvednou ty otáčky a je mi jedno jak,jenom ať mi to nedrnčí..... _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.12.09 13:39 Předmět: |
|
|
Bych neřek. I kdyby ten motor tam byl jen tak pohozenej, tak když běží krásně pravidelně tak jak má, tak se ani nehne. Taky se mi tam takhle vergloval,že to kejvalo s celým autem. Vyměnil jsem lambda sondu, čidlo teploty, MAP senzor, palec, víčko, kabely, svíčky, vyčistil jsem čidlo teploty nasávanýho vzduchu, vyměnil jsem všecky filtry. Měnil jsem to postupně asi rok a postupně se to zlepšovalo a dneska když stojim na semaforu,tak ani nevim,že nějakej motor mám. Samozřejmě nemá smysl dávat jetý čidla, jedině nový. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 11.12.09 13:45 Předmět: |
|
|
de to auto na 4 valce ? neni třeba děrava ta ucpavka na sani ? na diagnostice si byl ? _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 11.12.09 15:59 Předmět: |
|
|
a taky jeste mozna zmerit tlaky jestli jeden valec neni horsi _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 11.12.09 16:05 Předmět: |
|
|
Kunax-vše co jsi měnil ty jsem měnil i já. Akorát ten MAP senzor jsem neměnil,u něj jsem měnil jenom hadičku
M1tv- auto jde krásně na 4 válce a ucpávka na sání je OK,když jsem ji vyndal naopak se volnoběh zvíšil.
Rosta-jeden válec má trochu nižší kompresy než ostatní,ale tak už to bývá u starších aut.podle mého za to komprese nemůže.Nebo snad ano?? _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 11.12.09 16:06 Předmět: |
|
|
pokud není ten rozdíl moc velký tak asi ne,podud by velký byl tak by se to chovalo podobě jako když jede na tři válce _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|