 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
proche
Založen: 16.9.2009 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Hustopeče
|
Zaslal: 20.10.09 16:05 Předmět: Zimní starty, teplota a čidla |
|
|
Ahoj, jsem majitelem R19 1.8 66kW automat asi tak měsíc, všechno bylo v pohodě až do doby, kdy klesly teploty. Auto je zachovalé, udržované. S Renaulty nemám žádnou zkušenost. Při startu se začal kuckat, nechytne napoprvé ani na podruhe, s plynem někdy na potřetí. Pročetl jsem snad vše, co je tady psáno, ale odpověď jsem nenašel. Jakmile se zahřeje aspon trošku, vrní jako beránek, otáčky drží bez problému, jen semtam houpnou mezi 900-1000 někdy i 1300ot/min. Nejde mi do hlavy, proč se tak děje, až teploty klesly po 5 stupňů. Po otočení klíčku vrní čerpadlo, vše je bez problémů, startér točí, ale motor se dusí. Když je motor zahřátý, teplota je ve tří čtvrtinách a v koloně někdy vyletí i téměř na maximum, ale ventilátor vždy sepne. Myslím si, že problém je v čidle teploty. Jenže se nabízí 2 varianty, čidlo teploty chladící kapaliny, které jak jsem se dozvěděl je na výměnu pouze pokud neukazuje správně budík (nevím, jestli je správné mít teplotu tak vysoko) a potom čidlo teploty nasávaného vzduchu, ke kterému bych se přiklonil já. Čidlo si myslím je špatné, a potom je špatná i směs. Sytič sepne, jakmile se motor chytí, motorek volnoběhu je blbost, páč otáčky drží. Čerpadlo podává...jen to čidlo nasávaného vzduchu nemůžu nikde sehnat. Nebo poraďte prosím, čím by to ještě mohlo být, případně kde to najdu či jak to proměřím. Díky za každou radu... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
duri_svk

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
Zaslal: 20.10.09 16:11 Předmět: |
|
|
na tom motore su dve cidla teploty ( jedno pre RJ a jedno pre budiky ) + cidlo teploty nasavaheno vzduchu. Obe cidla su na hlave motoru pri rozdelovaci ( jedno je z predu a druhe zo zadu ) _________________ R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
proche
Založen: 16.9.2009 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Hustopeče
|
Zaslal: 20.10.09 16:19 Předmět: |
|
|
A to čidlo teploty nasávaného vzduchu je kde? Neznáte prosím nějaké hodnoty, nebo kde ho sehnat? A je normání, že teplota běžně zahřátého motoru je ve tří čtvrtinách budíku? Nevím právě které z nich by mohlo dělat problém špatného startu...díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
duri_svk

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
Zaslal: 20.10.09 16:27 Předmět: |
|
|
cidlo nasavaneho vzduchu mas na tej plastovej blbosti co ti ide od filtru z predu. Ak chces, mozes spravit i foto a co sa tej teploty tyka, tak kazdemu ukazeju ten budik inak ale ja mam tiez budik cca 2/3 pri zahriatom motore. _________________ R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|