Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

vrzani a kolisani po nastartovani

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dukemb



Založen: 22.1.2008
Příspěvky: 131
Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9

PříspěvekZaslal: 04.09.08 21:12    Předmět: vrzani a kolisani po nastartovani Citovat

tak se mi zaclo stavat ze kdyz nastartuji rencka za studena tak priseslapnuti spojky nebo plynu je slyset zavrzani a tesne po nastartovani se otacky ustaly na 800 ale motor pobrblava jak kdyby mel kazdou chvili chcipnout, po pridani plynu se to vyhoupne na 1000ot a pak i kdyz se to dostane zas na 800 tak uz je to vpoho, dokonce po chvili jak se to zahreje ustane i to vrzani (piskani) pri seslapavani pedalu, napadlo me jestli vejfuk nekde nedrhen, ale nic jsem primo nevidel, nebo nemuze bejt spatnej stabilizator pripadne tesneni pod hlavou, jinak po zahrati je vse ok, nemate nekdo podobnou zkusenost???
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 04.09.08 21:14    Předmět: Citovat

typ motoru by nebyl?
Návrat nahoru
dukemb



Založen: 22.1.2008
Příspěvky: 131
Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9

PříspěvekZaslal: 04.09.08 21:18    Předmět: Citovat

F3P 1.8 8V
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
romulusx
V.I.P. Nordic Division


Založen: 21.2.2008
Příspěvky: 582
Bydliště - POVINNÉ *: Teplice

PříspěvekZaslal: 04.09.08 21:30    Předmět: Citovat

myslim,že tenhle projev natočení motoru je úplně běžnej...
Arrow Moje zkušenost a rada zároveň:startovat motor na neutral se sešlápnutou spojkou(bez plynu) a asi po 10-20 vteřinách chodu motoru (pokud je všechno v pořádku se otáčky ustálí)spojku pustit a nechat motor ještě chvíly klapat naprázdno a potom teprv vyjet...může to způsobovat x věcí,ale tenhle postup mě každý ráno zachrání od týrání uší...
Ale mám pocit,že problém bude jinde,protože 1000/min je na studenej motor málo... Crying or Very sad
_________________
1,4 43kW 1,8 66kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 04.09.08 21:32    Předmět: Citovat

Já mám u stejného motoru za studena 1200ot.
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
romulusx
V.I.P. Nordic Division


Založen: 21.2.2008
Příspěvky: 582
Bydliště - POVINNÉ *: Teplice

PříspěvekZaslal: 04.09.08 21:46    Předmět: Citovat

taky si myslim

dukemb napsal:
...po pridani plynu se to vyhoupne na 1000ot...


ale asi všechno nefunguje,jak má...PROTO JSEM TO NAPSAL
_________________
1,4 43kW 1,8 66kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dukemb



Založen: 22.1.2008
Příspěvky: 131
Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9

PříspěvekZaslal: 04.09.08 22:00    Předmět: Citovat

ja to myslel tak ze po nastartovani na neutral je tam 800ot (a je slyset zvuk jak kdyz to chce chcipnou) po seslapnuti plynu a jeho pusteni, je tam chvilku 1200 pak 1000 tam to drzi chvili a nakonec zas klesne na 800 ale uz se nechova jak kdyz to chce chcipnout, ale divny je hlavne to vrzani(pisteni) pri seslapnuti spojky a plynu (ale jen zezacatku, pak to utichne a uz se nikdy za jizdy ten zvuk neozve)?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
romulusx
V.I.P. Nordic Division


Založen: 21.2.2008
Příspěvky: 582
Bydliště - POVINNÉ *: Teplice

PříspěvekZaslal: 04.09.08 22:06    Předmět: Citovat

Sorry za blbou otázku,ale zkusil si KONKOR?

Jinak ty otáčky mi stejně připadaj nízký,na studenej motor.Mě to vyskočí třeba na 1800 a až tak po miutě-po dvou (naprázdno)se mi to srovná na nějakejch 1000-1100 po ránu... Wink
_________________
1,4 43kW 1,8 66kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dukemb



Založen: 22.1.2008
Příspěvky: 131
Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9

PříspěvekZaslal: 04.09.08 22:20    Předmět: Citovat

kdyby to bylo tim ze neco je spatne promazane tak by to nevrzalo jen ze zacatku ne?Smile otazkou je kde to vsude pripadne mam promazat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 05.09.08 04:57    Předmět: Citovat

Hele,třeba mně po nastartování píská vodní pumpa. Hvízdá jak za nároďák,ale když se to prohřeje,tak to uplně zmizí. A to se promazat nedá - jen vyměnit. Může pískat taky ložisko altíku. Jinak s tim startováním - taky se mi to nechová dle mých představ. Nakopnu to, volnoběh vyletí nad těch 1200ot, pak začne pomalu klesat,až motor začne skákat a chcípat. Někdy chcípne uplně a někdy zabere a zase ten volnoběh vyletí zpátky na 1200. Pak mi to taky chcípe vždycky při prvním rozjezdu. No prostě Renault no Laughing
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16116
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 05.09.08 07:07    Předmět: Citovat

mi to vylítne při velké zimě klidně i na 2200rpm ono tam bude buď v knedlu čidlo teploty motoru nebo volnoběřný motorek
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 06.09.08 05:56    Předmět: Citovat

mirek napsal:
mi to vylítne při velké zimě klidně i na 2200rpm ono tam bude buď v knedlu čidlo teploty motoru nebo volnoběřný motorek
...není možný, aby se na tvojim superspolehlivým autě něco posralo Laughing Laughing Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 06.09.08 08:28    Předmět: Citovat

on myslel spis dukembovo a ne svoje ne?
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
romulusx
V.I.P. Nordic Division


Založen: 21.2.2008
Příspěvky: 582
Bydliště - POVINNÉ *: Teplice

PříspěvekZaslal: 06.09.08 09:35    Předmět: Citovat

Bych to máznul od pedálů až na konec,tim nic neskazíš Wink
_________________
1,4 43kW 1,8 66kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Lanex



Založen: 14.4.2008
Příspěvky: 211
Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno

PříspěvekZaslal: 08.09.08 11:26    Předmět: Citovat

neni to spojkový ložisko to pískadlo?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com