Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
dukemb
Založen: 22.1.2008 Příspěvky: 131 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9
|
Zaslal: 04.09.08 21:12 Předmět: vrzani a kolisani po nastartovani |
|
|
tak se mi zaclo stavat ze kdyz nastartuji rencka za studena tak priseslapnuti spojky nebo plynu je slyset zavrzani a tesne po nastartovani se otacky ustaly na 800 ale motor pobrblava jak kdyby mel kazdou chvili chcipnout, po pridani plynu se to vyhoupne na 1000ot a pak i kdyz se to dostane zas na 800 tak uz je to vpoho, dokonce po chvili jak se to zahreje ustane i to vrzani (piskani) pri seslapavani pedalu, napadlo me jestli vejfuk nekde nedrhen, ale nic jsem primo nevidel, nebo nemuze bejt spatnej stabilizator pripadne tesneni pod hlavou, jinak po zahrati je vse ok, nemate nekdo podobnou zkusenost??? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 04.09.08 21:14 Předmět: |
|
|
typ motoru by nebyl? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dukemb
Založen: 22.1.2008 Příspěvky: 131 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9
|
Zaslal: 04.09.08 21:18 Předmět: |
|
|
F3P 1.8 8V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 04.09.08 21:30 Předmět: |
|
|
myslim,že tenhle projev natočení motoru je úplně běžnej...
Moje zkušenost a rada zároveň:startovat motor na neutral se sešlápnutou spojkou(bez plynu) a asi po 10-20 vteřinách chodu motoru (pokud je všechno v pořádku se otáčky ustálí)spojku pustit a nechat motor ještě chvíly klapat naprázdno a potom teprv vyjet...může to způsobovat x věcí,ale tenhle postup mě každý ráno zachrání od týrání uší...
Ale mám pocit,že problém bude jinde,protože 1000/min je na studenej motor málo...  _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 04.09.08 21:32 Předmět: |
|
|
Já mám u stejného motoru za studena 1200ot. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 04.09.08 21:46 Předmět: |
|
|
taky si myslim
dukemb napsal: | ...po pridani plynu se to vyhoupne na 1000ot... |
ale asi všechno nefunguje,jak má...PROTO JSEM TO NAPSAL _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dukemb
Založen: 22.1.2008 Příspěvky: 131 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9
|
Zaslal: 04.09.08 22:00 Předmět: |
|
|
ja to myslel tak ze po nastartovani na neutral je tam 800ot (a je slyset zvuk jak kdyz to chce chcipnou) po seslapnuti plynu a jeho pusteni, je tam chvilku 1200 pak 1000 tam to drzi chvili a nakonec zas klesne na 800 ale uz se nechova jak kdyz to chce chcipnout, ale divny je hlavne to vrzani(pisteni) pri seslapnuti spojky a plynu (ale jen zezacatku, pak to utichne a uz se nikdy za jizdy ten zvuk neozve)? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 04.09.08 22:06 Předmět: |
|
|
Sorry za blbou otázku,ale zkusil si KONKOR?
Jinak ty otáčky mi stejně připadaj nízký,na studenej motor.Mě to vyskočí třeba na 1800 a až tak po miutě-po dvou (naprázdno)se mi to srovná na nějakejch 1000-1100 po ránu...  _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dukemb
Založen: 22.1.2008 Příspěvky: 131 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9
|
Zaslal: 04.09.08 22:20 Předmět: |
|
|
kdyby to bylo tim ze neco je spatne promazane tak by to nevrzalo jen ze zacatku ne? otazkou je kde to vsude pripadne mam promazat? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.09.08 04:57 Předmět: |
|
|
Hele,třeba mně po nastartování píská vodní pumpa. Hvízdá jak za nároďák,ale když se to prohřeje,tak to uplně zmizí. A to se promazat nedá - jen vyměnit. Může pískat taky ložisko altíku. Jinak s tim startováním - taky se mi to nechová dle mých představ. Nakopnu to, volnoběh vyletí nad těch 1200ot, pak začne pomalu klesat,až motor začne skákat a chcípat. Někdy chcípne uplně a někdy zabere a zase ten volnoběh vyletí zpátky na 1200. Pak mi to taky chcípe vždycky při prvním rozjezdu. No prostě Renault no  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 06.09.08 05:56 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | mi to vylítne při velké zimě klidně i na 2200rpm ono tam bude buď v knedlu čidlo teploty motoru nebo volnoběřný motorek | ...není možný, aby se na tvojim superspolehlivým autě něco posralo  _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.09.08 08:28 Předmět: |
|
|
on myslel spis dukembovo a ne svoje ne? _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 06.09.08 09:35 Předmět: |
|
|
Bych to máznul od pedálů až na konec,tim nic neskazíš  _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lanex

Založen: 14.4.2008 Příspěvky: 211 Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno
|
Zaslal: 08.09.08 11:26 Předmět: |
|
|
neni to spojkový ložisko to pískadlo? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|