Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 20.01.13 21:04 Předmět: Kroužky nebo ventily?? |
|
|
Řeším teď na jednom autě špatný tlak na jednom válci. Na netu jsem se dočetl, že když jsou v pi.. kroužky, že to žere olej, tlakuje to do bloku a tak. Nic takového jsme nevypozorovaly. Tlakoměr ukazuje nižší tlak o 2 bary. Tak že je možnost buď nedosedá jeden ventil, nebo je propálen (částečně) a nebo ty kroužky.
Má s tím někdo zkušenost?? Dá se poznat co, než to rozhodíme? Našel jen na netu že se ty kroužky dají i opravit pomocí bordelu, kterej je uvolní.
Díky za rady  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 20.01.13 21:07 Předmět: |
|
|
mám pocit že to jde rozeznat tak že když naliješ do válce trochu oleje tak se utěsní kroužky a tlak by se měl trochu zvýšit pokud to bude ventil tak to nebude mít vliv, ale už si teda nejsem jistý jestli se mi to s něčím neplete, na uvolnění zapečených kroužků se používal i petrolej myslím _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 21.01.13 06:13 Předmět: |
|
|
Rychlé a jednoduché, OK, díky  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 21.01.13 15:08 Předmět: |
|
|
jestlu jsou kroužky špatné, poznáš jednoduše, do válců nalej krapánek motorového oleje, tak lžičku, protoč motorem naprázdno klikou a pak zkus měřit kompres (přez startér), pokud to bude lepší, je špatný kroužek
samo měl by jsi to dělat, když je motor teplý ale pro oriemtaci to musí stačit |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 21.01.13 15:10 Předmět: |
|
|
Lanine zase nečteš celou diskuzi že  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 21.01.13 15:10 Předmět: |
|
|
ne
UP: tak pokud je špatný kroužek kompresní, olej to žrát nebude, to by musel být špatný i stírací a pokud ten je dobrý, bude špatný pouze jeden stírací, v tom případě platí to co jsem napsal výše tak poznáš, jestli je to kroužek nebo propápený píst
Ventily nepoznáš, jedině hlava dolů, nebo zkusit seštelovat vůle pokud to jde ..
Rosto, lepší?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 21.01.13 16:34 Předmět: |
|
|
Píst jsem přes díru od svíčky viděl a nevypadá propáleně, navíc, by asi nebyl tlak nižší jen o 2 ale víc. Až bude chvilka, tak to zkusím s tím olejem. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 21.01.13 17:09 Předmět: |
|
|
ale jo ja nemam nic proti tomu co jsi napsal ja jenom že to same je napsane o kousek výš  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 21.01.13 17:48 Předmět: |
|
|
odkaz jsem nečetl a ostatní taky ne, jen dotaz
imho hyňajz, píst emusí být propálený vždy jen uprostřed, může být klidně na kraji atd atd..
Nějaké zkušenosti s propáleným i uklepaným pístem mám a dokud nešla hlava dolů tak se prostě nevědělo jestli to je to či ohnutý ventil  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|