Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jeliman
Založen: 21.9.2011 Příspěvky: 116 Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik
|
Zaslal: 12.04.12 07:51 Předmět: 16v- mazání |
|
|
Má mazat 16v doplna?A jestli ano.Tak jekej je důvod že maže do třičtvtě budíku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 12.04.12 08:40 Předmět: |
|
|
Doplna muže ten budík ukazovat hned po startu nebo v zimě ale jinak se to hejbe kolem pulky až 3/4 a na volnoběh to muže koro ležet ...ale je to informativní budik moc mu nejde veřit , chce to nechat zmeřit tlak v servise a porovnat s budikem  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Henry
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 951 Bydliště - POVINNÉ *: Moravská Třebová
|
Zaslal: 07.05.12 10:31 Předmět: |
|
|
teď se mi podvakrát stalo, že během jízdy ukazatel úplně spadnul a pak se zase vrátil do 1/3. Že by čidlo začalo naznačovat konec jeho životnosti? nebo konkakt? _________________ Suzuki V-Strom
R19 phII 54kw -> prodáno...Renault Megane Coupe 70kw -> prodáno...Citroën Xsara 2.0 TD 66kw -> prodáno...16v phI -> prodáno -> Citroën C5 2.2 HDI
www.henry19.rajce.net
autohifi???? ...závaží nevozím  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 22.05.12 00:07 Předmět: |
|
|
Může mi někdo zjistit, (snad z dialogsys) jaký má být tlak u olejového čerpadla při jakých otáčkách?
Nejlépe 16V i 8V, předpokládám že nebudou stejné  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 22.05.12 16:42 Předmět: |
|
|
sou stejny _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 22.05.12 20:35 Předmět: |
|
|
Kniha jak na to... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.05.12 06:56 Předmět: |
|
|
nemám knihu jak na to, mám jen asi 200stránkový manuál o automatický převodovce a nějaké pidi vydání ohledně kabria
a ten tlak? víte víte? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 23.05.12 08:21 Předmět: |
|
|
Namají "F" motory stejná olejová čerpadla? Tím pádem asi stejnek tlak. (pokud teda fungujou jak mají - ventil) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.05.12 08:22 Předmět: |
|
|
já vůbec nevím jaký tam má být tlak, proto se ptám  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 23.05.12 08:50 Předmět: |
|
|
Aha, tak dle né moc chytré knihy "Jak na to":
motor 1,7 - 1,8l 1000 ot/min = 2,0, 3000ot/min = 3,5 (to samé i motor 1,9 vznětový)
motor 1,4 (E) 750ot/min = 1,0, 4000ot/min = 3,0
motor 1,4 (C) 700ot/min = 0,7, 4000ot/min = 3,5
Stačí to takto?
Jinak 1,7 66kW mi mazala v rozmezí 2000-3500 okolo 2, pod 2000 a zahřátém motoru už to bylo horší... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.05.12 10:06 Předmět: |
|
|
pecka! díky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|