Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Volnoběh
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 23.03.13 16:00    Předmět: Citovat

hm, tak to nevím...a co ten bazmek na lanku tachometru, jak jsem o něm psal Question
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 23.03.13 16:17    Předmět: Citovat

Nic takového tam nemám jen čidlo pro palubák.

Na co je ten malej hliníkovej bazmek co je připevněnej pod regulátorem tlaku paliva? Jdou s toho dva dráty?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 23.03.13 18:23    Předmět: Citovat

to bere teplotu palivovy lišty pouští to ventilator chladiče
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 23.03.13 18:27    Předmět: Citovat

Sem si to myslel, má to na sobě teplotu a na jednom co jsem měl to nebylo... No každopádně upadlé dráty neřeší můj problém s volnoběhem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 24.03.13 19:51    Předmět: Citovat

Tak další pokus dnes, neúspěšný. Stále po nastartování otáčky 1100 a pak se postupně zvednou na 1500.

Dnes přetěsněno kompletně sací potrubí, vyměněno přední čidlo teploty (pro ŘJ), čidlo nasávaného vzduchu, vše bráno z motoru co doposledku jezdil OK, nyní ho mám na ND.

Po nastartování jsou otáčky 1100 pak jdou postupně až na 1500. Při měření voltíků co jdou na kontakty obtokového ventilu:
-na prostřední má jít 12V, mě jde 14V-myslím normál
-na dolní má jít z ŘJ 5-12V, mě okolo 3,9V
-horní má jít z ŘJ 5-12V, mě jde okolo 9,8V

Tím pádem namísto aby se ventil uzavíral se otevírá, netuším co ještě by toto mohlo způsobovat, prostě ŘJ se chová divně, byl by pech sehnat jednotku co by měla ten samý problém jako ta moje, ale uvidíme až dojde ta od Herodese....
Prozatím jsem přestřihnul drát co jde k vrchnímu kantaktu a dal ho přes vypínač, po nastartování a rozjetí ho vypnu, klapku mám přitočenou aby to drželo teplé 800 - 900, jezdit se musí, je otázkou jak dlouho to ten motor vydží?

Napadá někoho ještě něco? Mne už jen koupě jiného auta, páč co jsem mohl jsem vyměnil.....

JEŠTĚ MĚ NAPADLO, CO KDYŽ BY BYL ŠPATNEJ REGUL´TOR TLAKU PALIVA??? Co by to dělalo? Nebyl by špatnej poměr a chudá směs - vysoké otáčky? Už je to scifi, ale toto jediné jsem ještě neměnil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 24.03.13 20:04    Předmět: Citovat

Question
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Osly



Založen: 5.4.2011
Příspěvky: 5655
Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk

PříspěvekZaslal: 24.03.13 20:23    Předmět: Citovat

tak ho zkus vyměnit...mě na 54kw taky stoupnul volnoběh a bylo to díky odpojení přisávání vzduchu z aktivního uhlí...ale to asi nebude tvůj problém
_________________
Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress

R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)

www.osly.rajce.idnes.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 24.03.13 20:53    Předmět: Citovat

Zkusím, ale nic od toho již nečekám.

Myslel jsem že odborně poradí třeba M1TV, či někdo kdo dělá motory, ono nic....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 25.03.13 15:25    Předmět: Citovat

špatný regulátor tlaku paliva mě způsoboval kolísání otáček, hlavně po vypnutí pátého vstřiku
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 25.03.13 15:36    Předmět: Citovat

To mě na předešlém také lítaly nahoru dolů v rozmezí asi 400 otáček, ale toto leze při zahřívání nahoru jak rtuť teploměru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 25.03.13 15:51    Předmět: Citovat

to s tím odvzdušněním nádrže taky nemusí být špatný nápad, na ventilovy je selenoidní ventil, který pouští výpary z nádrže do sání, jestli tohle třeba nedělá bordel, pokud na motoru něco takového je...cvaká v něm až po zahřátí motoru, při přidání plynu, kdy by jednotka měla selenoid uzavřít, zkus odpojit a ucpat hadičku do sání, jinak už mě nic moc nenapadá, 66kw motor nějak neznám Smile
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 25.03.13 15:59    Předmět: Citovat

To už jsem vyzkoušel, zkoušel jsem odpojit i posilovač brzd.

Tam není problém (asi) v přisávání vzduchu ale z nějakého důvodu si ŘJ myslí že jsou asi malé otáčky či co, prostě má potřebu je zvyšovat při zahřívání motoru (na horní kontakt který otevírá jde 8,9V a na dolní který zavírá jde jen 3,2V)..... Už fakt nevím co se posralo. Mám čerstvou technickou a vypadá to zatím na kovošrot....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 26.03.13 14:43    Předmět: Citovat

Tak další poznatek.

Dneska po pročtení hafo článku o tomto motoru jsem namísto odpojení hadic na odsávání a vracení do sání od nádrže tyto dva vývody propojil hadicí, ale to asi nemá žádnej vliv zda zaslepit či propojt, ale hlavní je že po vytažení hadice od MAP senzoru jdou otáčky dolů a motor nejde pravidelně a smrdí, vyzkoušel jsem proto již čtvrtý MAP (předchozí dva z doposlední chvíle funkčních aut) a otáčky ěly na 1050 - 1150 na zahřátém motoru, je to sice MAP z oplu, ale ......

Ještě vyzkouším co na to studený start.

Až dojde obtokový ventil tak zkusím ještě tento.

Co se stane když odsávání od nádrže a vracečku nezapojím?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 26.03.13 16:42    Předmět: Citovat

Zdar, jenom taková maličkost, ale možná je to ono. Já měl na sice 54kW taky problém s otáčkami, bylo to jak WRC-čko, cca 1300-1500 ot. Problém byl v tom, že pod filtrem vzduchu jak jde lanko plynu se ulomilo takové vodítko a zpříčilo se na lanku a byl furt přidanej plyn. Jo taková blbina- lanko plynu. Wink
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 26.03.13 16:46    Předmět: Citovat

lanko mám odpojené Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com