Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Otáčky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 22.02.08 20:30    Předmět: Citovat

jarda napsal:
Když nemáš palubák tak stačí odpojit to čidlo. Jediná nectnost toho ůštipnutého drátu je že když brzdíš motorem a máš více než 2000 otáček tak ti ECU zavře vstřikování. Po uštípnutí drátu to ECU nezavře a bere mininum benzínu nějakých 1,5L/100km.
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=666&postdays=0&postorder=asc&start=30


Jardo to je nějaký divný co jsi teď napsal, čidlo snímá pohyb náhonu takže zvyšuje otáčky ve chvíli kdy se dá auto do pohybu, ale nemůže přece za jízdy poznat že jsi ubral plyn a že brzdíš motorem, tohle přece zajišťuje potenciometr na klapce, ten ti vypíná palivo při brždění motorem, takže buď jsi se upsal nebo nějaká zrada na tvém autě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 22.02.08 20:47    Předmět: Citovat

No ono je to tak: ECU dostává ůdaje o pohybu od čidla na snímači tachometru, ůdaj o otáčkách z čidla horní ůvratě a ůdaj o poloze plynového pedálu z potenciometru.
Když brzdíš motorem a máš více než 2000ot. puštěný pedál a auto jede více než 40km pak ECU dá povel: zavři vstřik.
Když auto jede více než 40km a vyřadíš pak ECU zvýší otáčky na 1500 (dodnes nevím proč)

Když ucvikneš drát (Na konektoru ECU) který vede od snímače tachometru k ECU- pak ECU nemá informaci o rychlosti jízdy a otáčky při vyřazení za jízdy okamžitě padnou na 950.
Bohužel je to vykoupeno tím že když brzdíš motorem pak ECU nezavírá vstřik.
JASNÉ ??????????????????????????????????????????????????????????
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 22.02.08 21:06    Předmět: Citovat

Nejasné. Nemusíš mě vysvětlovat jakým způsobem a proč to zavírá vstřik to mě je jasný, ale zase mě nejde do hlavy, já mám vše zapojené jen ne čidlo na tlak v servu páč jsem servo vyhodil do kopřiv. Stačí abych se nepatrně pohyboval dopředu nebo dozadu a motor si zvedne otáčky na 1000-1100 víc ani ťuk - jasný - čidlem na náhonu páč má impuls. Jediný co je u mě ovlivněno 40km/h tak to je aktuální spotřeba, ale palivo mě zavírá v nezávaznosti na rychlosti ale jen na otáčkách, což jsou ty 2000,- jak píšeš. No až bude trochu času tak zkusím odpojit to čidlo na náhonu, třeba by tam mohl jít dodat nějakej baznecht nebo odpor, kterej by pořád hlásil nulovou rychlost, nebo to čidlo nejde oddělat a nechat ho v palubce zapojený?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 22.02.08 21:13    Předmět: Citovat

Asi 10 cm pod čidlem je konektor ten rozpoj. Da se mahmatat po sundání deklu který kryje páku štelování volantu.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 22.02.08 21:23    Předmět: Citovat

jarda napsal:
Asi 10 cm pod čidlem je konektor ten rozpoj. Da se mahmatat po sundání deklu který kryje páku štelování volantu.


A co to oblbnutí? to by šlo ne? určitě to čidlo má nějaký odpor když stojíš a nějaký když jedeš tak tam naladit stálej odpor když stojíš, to by mohlo za jízdy při brždění motorem palivo vypínat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 22.02.08 21:25    Předmět: Citovat

Ale já ho využívám pro palubák.
Bohužel to není odporové čidlo ale zřejmě halův snímač protože to dává hranaté pulsy 0-1.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 23.02.08 15:11    Předmět: Citovat

jarda napsal:
Ale já ho využívám pro palubák.
Bohužel to není odporové čidlo ale zřejmě halův snímač protože to dává hranaté pulsy 0-1.


no ale i halluv snímač má odpor v klidu, třeba renaultáckej má 205 ohmů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan2



Založen: 25.10.2007
Příspěvky: 348
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 23.02.08 18:27    Předmět: Citovat

Tak sem odpojil ten snímač a paráda furt otáčky 1000ot.Paráda.Díky moc Jardo,seš borec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com