Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 22.02.08 20:30 Předmět: |
|
|
Jardo to je nějaký divný co jsi teď napsal, čidlo snímá pohyb náhonu takže zvyšuje otáčky ve chvíli kdy se dá auto do pohybu, ale nemůže přece za jízdy poznat že jsi ubral plyn a že brzdíš motorem, tohle přece zajišťuje potenciometr na klapce, ten ti vypíná palivo při brždění motorem, takže buď jsi se upsal nebo nějaká zrada na tvém autě. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 22.02.08 20:47 Předmět: |
|
|
No ono je to tak: ECU dostává ůdaje o pohybu od čidla na snímači tachometru, ůdaj o otáčkách z čidla horní ůvratě a ůdaj o poloze plynového pedálu z potenciometru.
Když brzdíš motorem a máš více než 2000ot. puštěný pedál a auto jede více než 40km pak ECU dá povel: zavři vstřik.
Když auto jede více než 40km a vyřadíš pak ECU zvýší otáčky na 1500 (dodnes nevím proč)
Když ucvikneš drát (Na konektoru ECU) který vede od snímače tachometru k ECU- pak ECU nemá informaci o rychlosti jízdy a otáčky při vyřazení za jízdy okamžitě padnou na 950.
Bohužel je to vykoupeno tím že když brzdíš motorem pak ECU nezavírá vstřik.
JASNÉ ?????????????????????????????????????????????????????????? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 22.02.08 21:06 Předmět: |
|
|
Nejasné. Nemusíš mě vysvětlovat jakým způsobem a proč to zavírá vstřik to mě je jasný, ale zase mě nejde do hlavy, já mám vše zapojené jen ne čidlo na tlak v servu páč jsem servo vyhodil do kopřiv. Stačí abych se nepatrně pohyboval dopředu nebo dozadu a motor si zvedne otáčky na 1000-1100 víc ani ťuk - jasný - čidlem na náhonu páč má impuls. Jediný co je u mě ovlivněno 40km/h tak to je aktuální spotřeba, ale palivo mě zavírá v nezávaznosti na rychlosti ale jen na otáčkách, což jsou ty 2000,- jak píšeš. No až bude trochu času tak zkusím odpojit to čidlo na náhonu, třeba by tam mohl jít dodat nějakej baznecht nebo odpor, kterej by pořád hlásil nulovou rychlost, nebo to čidlo nejde oddělat a nechat ho v palubce zapojený? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 22.02.08 21:13 Předmět: |
|
|
Asi 10 cm pod čidlem je konektor ten rozpoj. Da se mahmatat po sundání deklu který kryje páku štelování volantu. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 22.02.08 21:23 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Asi 10 cm pod čidlem je konektor ten rozpoj. Da se mahmatat po sundání deklu který kryje páku štelování volantu. |
A co to oblbnutí? to by šlo ne? určitě to čidlo má nějaký odpor když stojíš a nějaký když jedeš tak tam naladit stálej odpor když stojíš, to by mohlo za jízdy při brždění motorem palivo vypínat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 22.02.08 21:25 Předmět: |
|
|
Ale já ho využívám pro palubák.
Bohužel to není odporové čidlo ale zřejmě halův snímač protože to dává hranaté pulsy 0-1. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 23.02.08 15:11 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Ale já ho využívám pro palubák.
Bohužel to není odporové čidlo ale zřejmě halův snímač protože to dává hranaté pulsy 0-1. |
no ale i halluv snímač má odpor v klidu, třeba renaultáckej má 205 ohmů |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dan2
Založen: 25.10.2007 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 23.02.08 18:27 Předmět: |
|
|
Tak sem odpojil ten snímač a paráda furt otáčky 1000ot.Paráda.Díky moc Jardo,seš borec  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|