Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
INTERCOOL
Založen: 4.3.2009 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Bystřice
|
Zaslal: 04.03.09 12:28 Předmět: |
|
|
Můj názor je, že s tím obyč motorem z 19 to má stejnej jenom obal (blok)... _________________ VOLVO 44O 1.7i Turbo, SAAB 9000 2.0 16V Turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 04.03.09 12:36 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | MortE napsal: | no joo, ale abys zvýšil výkon, tak bys musel překopávat...
řekl bych, že ten motor není zrovna konstruovanej pro zvyšování tlaku turbíny... | ,
vždyť vůbec nevíš co v tom motoru je za střeva, 100x se tu o tom diskutovalo ale neví to nikdo | měly by tam být střeva z ventila co jsem tak zjišťoval ale nechci rozšiřovat fámu.. což by to těm 125ti koníkům odpovídalo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
INTERCOOL
Založen: 4.3.2009 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Bystřice
|
Zaslal: 04.03.09 12:47 Předmět: |
|
|
Střeva... Možná tak klika, jestli je ten blok stejnej jako u 16V a to není jisté, jestli to má stejný zdvih. Ale třeba písty budou určitě jiný. Možná ještě olejové čerpadlo bude stejné jako u 16V. Včera jsem četl o Volvu 440 T fouklým na 157 hp a funguje pořád bez potíží... _________________ VOLVO 44O 1.7i Turbo, SAAB 9000 2.0 16V Turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 04.03.09 12:56 Předmět: |
|
|
tak jistě.. klika bude zřejmě stejná ojnice možná ale písty určo jiný kvůli nižší kompresi |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lanex

Založen: 14.4.2008 Příspěvky: 211 Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno
|
Zaslal: 04.03.09 16:14 Předmět: |
|
|
Myslím že Elia vyráběla turbokity pro R19 16v. Jedno bylo na 200hp, druhý na 300hp. Taky jestli si správně vzpomínám, někdo z klubu tady měl turbo v R19 16v, a nedojel ani na sraz... Jinak když vemu v potaz, že nejslabší místo motoru 16v je klikovka, tak by to měla být první věc, kterou v tom motoru vyměním než tam začnu cpát turbo, protože až vám do toho motoru to turbo trochu zafuní, tak vám současná klika z toho auta uteče. Myslím že se tam cpaly silnější kliky z Laguny dvoulitra...
Před několika lety měla R19 16v ještě platnou homologaci FIA. To přinášelo možnost koupit si přímo u Renaultu soutěžní díly pro tohle auto. Byla možnost si zvednout výkon motoru, udělat si skutečný podvozek atd. Bohužel ceny byly kosmírný... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19BII
Založen: 5.3.2009 Příspěvky: 1 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 05.03.09 22:47 Předmět: |
|
|
Ahoj jsetu nový.jestli toužíš po tubbu do rendla tak hromada volv má motor renault 1721 doplněný turbem a interkolerem.Jeden kousek jsem měl možnost řídit a jede to suprově.Tak bych neviděl nějaký prolém to tam nacpat motory jsou stejné. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
INTERCOOL
Založen: 4.3.2009 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Bystřice
|
Zaslal: 05.03.09 23:06 Předmět: |
|
|
Vžyť to říkám, jede to fakt dobře, na to jak málo to má koní...
A líbí se mi rychlá odezva na přidání plynu. S R19 16V jsem měl tu čest jen dvakrát a řekl bych, že za plynem tak nejde  _________________ VOLVO 44O 1.7i Turbo, SAAB 9000 2.0 16V Turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Myšák

Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 06.03.09 06:54 Předmět: |
|
|
INTERCOOL napsal: | Vžyť to říkám, jede to fakt dobře, na to jak málo to má koní...
A líbí se mi rychlá odezva na přidání plynu. S R19 16V jsem měl tu čest jen dvakrát a řekl bych, že za plynem tak nejde  |
tos řídil špatný ventily  _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 06.03.09 07:48 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | MortE napsal: | no joo, ale abys zvýšil výkon, tak bys musel překopávat...
řekl bych, že ten motor není zrovna konstruovanej pro zvyšování tlaku turbíny... | ,
vždyť vůbec nevíš co v tom motoru je za střeva, 100x se tu o tom diskutovalo ale neví to nikdo |
a k čemu to potřebuju vědět? je jen pár přeplňovaných motorů, kterým můžeš jen tak bez újmy na motoru zvýšit výraznějc tlak..
a můj osobní názor je, že u tohohle to nebude zrovna ta vyjímka... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 06.03.09 07:51 Předmět: |
|
|
Myšák napsal: | INTERCOOL napsal: | Vžyť to říkám, jede to fakt dobře, na to jak málo to má koní...
A líbí se mi rychlá odezva na přidání plynu. S R19 16V jsem měl tu čest jen dvakrát a řekl bych, že za plynem tak nejde  |
tos řídil špatný ventily  |
tak s tím musim souhlasit...ventil mi šel do otáček velice rychle...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hamby
Založen: 22.1.2009 Příspěvky: 120 Bydliště - POVINNÉ *: Horní Olešnice
|
Zaslal: 28.04.09 13:09 Předmět: |
|
|
To jo ventil jde rychle za plynem,ale koukni se na parametry toho volva.Má je vyšší,jak ventil a turbové koně sou silnější.Postav ventila třeba vedle R11 turbo a R11 ti jasně ujede.Je prvada,že na maximálku Ventil vyhrává,ale na krátkou vzdálenost je prostě v háji |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sekec
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1551 Bydliště - POVINNÉ *: Včelná
|
Zaslal: 28.04.09 14:08 Předmět: |
|
|
Nevim ale myslim ze je tu jeden clen co to dotahne do zdarnyho konce a troufnu si rict ze zanedlouho jenze tech penez co uz v tom ma a kolik hodin casu to je hruza to by se mu vyplatilo koupit jiny auto jenze on ma jinyho konicka a chce neco dokazat a to se mi na nem libi.Mnozi vedi o koho se jedna kdo nevidel neuveri taky jsem ze zacatku neveril ale pak jsem uveril...PS:pokud to budes cist ..... Mas to moc pekny uz se tesim na testovaci jizdu sic si vemu asi plenky ale za to to stat bude.  _________________ Škoda Roomster Recaro Edition :-)
Škoda 1000Mb :-)
ex:
Škoda Octavia Combi 1,9TDI RS
VW Golf 3 1,9 Tdi
Renault R19 16V PH 2 5.dv
Renault R 19 16V ph1 chamade
Renault R 19 16V ph1 3.dv
Renault R 19 54 kw 3.dv
Fiat UNO 1,7 D |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 28.04.09 14:46 Předmět: |
|
|
To bych chtěl vědět jak už je stím daleko. Jestli už to tento rok pojde. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 28.04.09 14:52 Předmět: |
|
|
cube napsal: | To bych chtěl vědět jak už je stím daleko. Jestli už to tento rok pojde. | "nepojde" ale pojede  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.04.09 15:01 Předmět: |
|
|
tak hlavne aby to vydrzela prevodovka _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|