Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 04.09.08 17:28 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | CHUD napsal: | tak ta jednotka stojí 30-40 kolíků ta dá se říct základní programovatelná mám jednotku haltech z kiwika ale bohužel bez čidel tak je scháním ono si člověk řekne sežene prostě standalone ECU ale to není za 10-20 tisíc potažmo dále problém se softem jde o to že musí být nosná mapa a tu pak na brzdě upravovat a propo ten pronájem brzdy taky není zadarmo | mrkni sem,možná to znáš... http://brazdil.com/ | toho borca se ptal myslim chud na renocaru v brne.....  _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHUD Vítěz Morávia Party 2007
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 552 Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov
|
Zaslal: 04.09.08 22:30 Předmět: |
|
|
jj znám a ptal.... _________________ Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hamby
Založen: 22.1.2009 Příspěvky: 120 Bydliště - POVINNÉ *: Horní Olešnice
|
Zaslal: 16.02.09 12:30 Předmět: |
|
|
radecek7 napsal: | ty vole ja se z tech lidi poseru....kurva za 1 existuje tlacitko hledat a za druhe sem vetsi pikacovinu neslysel | .Zdarec.Četl sem tvůj příspěvek a píčovina to není.Naopak je to reálnější,než u 16v.Stačí přehodit motor z Volva 440-480 turbo a máš to.Jsou to motory 1.8 66Kw R19,takže pohoda |
|
Návrat nahoru |
|
 |
beda

Založen: 15.11.2008 Příspěvky: 3330 Bydliště - POVINNÉ *: Rožnov p. R./Brno
|
Zaslal: 16.02.09 12:46 Předmět: |
|
|
no ocividne tam ma karbecy z motorky jak pise , a ty se daji sehnat i starsi , zalezi jaky prumer soupatek by byl potreba , smes se pak da postelovat tryskou a vzdusnikem, velke karburatory vozila stara GSX-R 1100 , otazkou je jak by se chovaly karbecy pri turbo efektu ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 16.02.09 12:48 Předmět: |
|
|
karbeci z motorky na turbo težko ..musiš mit spešl dela je třeba Weber ale bude to ranec ,,nebo použit 2 z R5 turbo nebo vlastne sehnat z fuega 1,6 turbo a ty přetryskovat to by mělo jit _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
beda

Založen: 15.11.2008 Příspěvky: 3330 Bydliště - POVINNÉ *: Rožnov p. R./Brno
|
Zaslal: 16.02.09 12:53 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | karbeci z motorky na turbo težko ..musiš mit spešl dela je třeba Weber ale bude to ranec ,,nebo použit 2 z R5 turbo nebo vlastne sehnat z fuega 1,6 turbo a ty přetryskovat to by mělo jit |
na Haybusu turbo se pouzivaji pro upravu prave karbece z GSXR 1100 , avsak s nejakym vetilem , ktery vyrovnava tlaky do jednotlivych karbecu , nebo tak neco (neni to blow off) kdyz vezmu v potaz ze tyhle karbece sou schopny plnit motor o obsahu 1300 ccm , i pri 13 t.ot. tak by mohly zvladat i 1,8 , 2 karbece na 4 valce by asi byly elegantnejsi reseni
http://www.youtube.com/watch?v=SKEM38HDNxI |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 16.02.09 23:07 Předmět: |
|
|
Hamby napsal: | radecek7 napsal: | ty vole ja se z tech lidi poseru....kurva za 1 existuje tlacitko hledat a za druhe sem vetsi pikacovinu neslysel | .Zdarec.Četl sem tvůj příspěvek a píčovina to není.Naopak je to reálnější,než u 16v.Stačí přehodit motor z Volva 440-480 turbo a máš to.Jsou to motory 1.8 66Kw R19,takže pohoda | trosku starsi prispevek ale neva.... jinak hodnekrat reseny tema a jezdiz z motorem ktery ma pres cely sani volvo je nenapadka strasna a celou elektriku a budiky na tlak turba.....myslim ze v dohledne dobe to tu nikdo delat nebude......  _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
INTERCOOL
Založen: 4.3.2009 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Bystřice
|
Zaslal: 04.03.09 11:41 Předmět: 1.7 Turbo |
|
|
Zdravím tady všechny Renaulťáky
Já sice žádného Renaulta nemám a nikdy mít nebudu, ale četl jsem tady vaše dilema s motorama z Volva... Jednak si o tom myslím svoje, ale někdo tady psal, že to má jen 120 koní, ale já bych to tak nepodceňoval. Sám mám Volvo 440 turbo a můžu říct, že na těh "jen" 120 koní to jede dobře. Předtím jsem měl to samé auto, ale atmosférickou vorzi s karburátorem, která měla 102hp. 18 koní na papíře je zanedbatelných, ale rozdíl v jízdě je propastný. Ještě mám SAAB 9000 2.0 16V Turbo (nevim presně kolik má koní, všude píšou něco jiného, podle TP 165) ale bohužel na hbitost toho volva nemá. Další auto se kterým to srovnám, je AUDI 100 2.3E (136hp). Vím, že je sice těžší, ale proti volvu vysloveně lenivá!!! Jeden kamarád má A6 2.5 TDi a tomu taky ujedu, kdykoliv se vzpomenu... pravda, jsou to těžká auta, tak když vezmu v potaz třeba lehčí VW Golf ll GTi se 115hp, tak ten proti tomu taky nejede
Takže si myslím, že v lehké 19, nebo ještě lehčím Cliu by to opravdu běželo  _________________ VOLVO 44O 1.7i Turbo, SAAB 9000 2.0 16V Turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 04.03.09 11:47 Předmět: |
|
|
Boris napsal: | Jestli to nebude tím že to není jen o koních  |
tak tak...
nicméně cpát to do 19ky je podle mě hloupost, když existuje 16v...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 04.03.09 12:05 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | Boris napsal: | Jestli to nebude tím že to není jen o koních  |
tak tak...
nicméně cpát to do 19ky je podle mě hloupost, když existuje 16v...  | ledaby se ten motor malinko překopal a tlačil víc
což u přechlastance je snažší než u atmosféry...
jedině kvůli tohodle důvodu bych to tam cpal jinak postačí ofigo ventil 
Naposledy upravil LANiN dne 04.03.09 12:07, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
beda

Založen: 15.11.2008 Příspěvky: 3330 Bydliště - POVINNÉ *: Rožnov p. R./Brno
|
Zaslal: 04.03.09 12:07 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | Boris napsal: | Jestli to nebude tím že to není jen o koních  |
tak tak...
nicméně cpát to do 19ky je podle mě hloupost, když existuje 16v...  |
ale turbo ....
kdyz tomu das blow off , tak pro razeni to psykani nic nenahradi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 04.03.09 12:10 Předmět: |
|
|
no joo, ale abys zvýšil výkon, tak bys musel překopávat...
řekl bych, že ten motor není zrovna konstruovanej pro zvyšování tlaku turbíny... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 04.03.09 12:13 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | no joo, ale abys zvýšil výkon, tak bys musel překopávat...
řekl bych, že ten motor není zrovna konstruovanej pro zvyšování tlaku turbíny... | ,
vždyť vůbec nevíš co v tom motoru je za střeva, 100x se tu o tom diskutovalo ale neví to nikdo _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|