Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 01.03.09 20:08 Předmět: Tlaky |
|
|
Takže hledal jsem,ale nenašel jsem.Kolikpak mají být tak nějak "normální" tlaky na Ventilovi.Jsme u kamoša v garage jen tak z hecu přeměřovali 4 auta a byl sem tam za největší socku.11,5 10,5 10,5 11 Jen tak pro info ostatní auta pod 13 nešly a vítěz se pohyboval v rozmezí 14,5 až 15... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
patriotpetr
Založen: 16.11.2007 Příspěvky: 475 Bydliště - POVINNÉ *: Volary
|
Zaslal: 01.03.09 20:27 Předmět: |
|
|
a nemeli ostatní naftaky?? ja myslím že když máš 10-11 tak jsi ok? ale opravte mě jestli melu z cesty... _________________ Na odpočinku R19 Chamade ph1 1721 cm3/54Kw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 01.03.09 20:35 Předmět: |
|
|
Taky benzíňáky a měřeno stejným měřákem,ale čert ví jestli třeba není špatnej...Hlavní je to že mám o cca 20 a víc procent míň než ostatní... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
duri_svk

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
Zaslal: 01.03.09 22:17 Předmět: |
|
|
nazdar chlapy. ja ked som meral pred GO tak som mal cca 12,5baru na motore F3N 66kW
Ak si nameral 10,5 tak je to zrele na GO, t.j. pretesnit, nove kruzky a zabrusit ventili _________________ R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 01.03.09 23:19 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | muj cléon ma kolem 13,5bar a to uz ma prez 200tis. km |
to určite aj s tými studenými štartmi s omezdovačom??? daj dôkaz! _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 02.03.09 07:38 Předmět: |
|
|
nevím proč, ale mám pocit, že u 16v je 10,5-11 normál...je pravda, že e-tech píše 12-13...
hlavně se tohle obecně řeší pouze pokud je na jednom válci výraznej rozdíl...
další věcí je, že bych nížší kompresi rozhodně neviděl jako nevýhodu...nebo jako sockovitost...je to všechno o konstrukci motoru...
a nano- ty musíš mít cca těch 13-14, bo jinak bys z tého motorku na stěrače nevymámil dost výkonu ani na rozjetí...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hanzi
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 03.03.09 19:45 Předmět: |
|
|
dneska jsem meril tlaky na ventilu... a vyslo mi 14,5 15 15,5 13,5
je mi divny tech 15,5 tak jestli neni spatnej ten meric... no a tech 13,5 se mi zda malo.. to asi neni normal co? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 03.03.09 21:37 Předmět: |
|
|
Vše záleží na těsnosti kroužků a ventilů. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VoznakJ
Založen: 4.11.2007 Příspěvky: 177 Bydliště - POVINNÉ *: Albrechtice u Českéo Těšína
|
Zaslal: 04.03.09 07:07 Předmět: |
|
|
Kdyby ti ukazoval jeden válec výrazně méně tak by to bylo na dlubani do motoru protože ti někde profukuje bud přes těsnění nebo ventily. Ale jestli jsou všechny přibližně stejně tak to znamená že se motor rovnoměrně opotřebovává. _________________ Student Maverick |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|