 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Sprtak007

Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 74 Bydliště - POVINNÉ *: Telč
|
Zaslal: 07.02.09 22:36 Předmět: PLS co to je? Zase ta 1.9dt:-) - VYRESENO-jen pro info |
|
|
prosim, k čemu je toto na vstrikovacim cerpadle?? A jakou to ma plnit funkci a hlavne jak overim ze je to funkcni?? Melo by to nejak zatlacovat ten valecek do cerpadla, ale nevim jak overit ze to slape spravne..Diky za odpovedi:-) Vse viz foto... Samozrejme cerpadlo LUCAS, motor 1.9dt typ F8Q744
http://uloz.to/1281281/cerp1.JPG
http://uloz.to/1281280/cerp2.JPG
http://uloz.to/1281282/cerp3.JPG
http://uloz.to/1281279/cerp4.JPG _________________ Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km
Naposledy upravil Sprtak007 dne 24.02.09 19:58, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zvady

Založen: 6.1.2009 Příspěvky: 662 Bydliště - POVINNÉ *: Zvolen, SR
|
Zaslal: 08.02.09 08:59 Předmět: |
|
|
Pripojiš to na baterku a vidiš či sa to hybe. Červený na plus a čierny minus.
Skus s toho vyčítať výrobné čislo,to by sme skusili pozret v programe. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sprtak007

Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 74 Bydliště - POVINNÉ *: Telč
|
Zaslal: 08.02.09 14:06 Předmět: |
|
|
ok, vyzkousim....A co to ma ovladat na cerpadle?? Vim ze kdyz jsem zapnul klicek, a zkousel jsem pridavat plyn(bez nastartovaneho motoru)tak zadnej ucinek ani naznak nebyl znat... _________________ Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sprtak007

Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 74 Bydliště - POVINNÉ *: Telč
|
Zaslal: 15.02.09 21:48 Předmět: |
|
|
tak vam vsem moc diky za rady..._) tak po mem dlouhodobem zkoumani jsem zjistil, ze tato vec, steluje dle otacek predvstrik paliva do valcu, to znamena, ze cim vyssi otacky motor ma tak tim vice se predstrik zvysuje...tento motorek, ci jak to nazvat mam odzkouseny, a vim, ze jde, ale.. Nevite nekdo zdma ma chdit plynule nebo ma jen 2polohy, zalezly a naplno vylezli kolík??Ale hlavne by me zajimalo, co ho ovlada??co do nej ve spravny okamzik privede napeti?? Co to pozna?? Kdyz toto auto jeste nema ridici jednoutku?? protoze duvod slabeho vykonu bude v tomhle, protoze motor tahne jen od1000 az tak k 2500 a dal postupne ztraci, takze bude chyba v tohle, dle meho usudku,,Ale zajima me co ho ovlada, abych mohl hledat dale, nebo kdyby nekdo z vas mel el schemata na 1,9dtcko...moc diky predem _________________ Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sprtak007

Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 74 Bydliště - POVINNÉ *: Telč
|
Zaslal: 24.02.09 19:55 Předmět: |
|
|
jen tak pro informaci, tak cele me reseni problemu se slabym vykonem, bylo jen o tom ze byl pricpany privod nafty.. (filtr, potrubi). A nejvic me doslova nasralo to ze kazdej servis je chytrej jak svina, a neumi odpoved na otazku proc nic jinyho,nez ze to je bud na repasi turba(cca3-5tis) nebo repasi cerpadla cca 5 tis.., ale aby nekdo trochu mel snahu a zkousel zjistovat ani hovno..Nakonec oprava za 80kč (za novy filtr nafty) + jemne profouknuti potrubi do nadrze..Servisi na pi.. Opravdu co si clovek neudela sam, to nema... _________________ Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 24.02.09 20:18 Předmět: |
|
|
Sprtak007 napsal: | tak vam vsem moc diky za rady..._) tak po mem dlouhodobem zkoumani jsem zjistil, ze tato vec, steluje dle otacek predvstrik paliva do valcu, to znamena, ze cim vyssi otacky motor ma tak tim vice se predstrik zvysuje...tento motorek, ci jak to nazvat mam odzkouseny, a vim, ze jde, ale.. Nevite nekdo zdma ma chdit plynule nebo ma jen 2polohy, zalezly a naplno vylezli kolík??Ale hlavne by me zajimalo, co ho ovlada??co do nej ve spravny okamzik privede napeti?? Co to pozna?? Kdyz toto auto jeste nema ridici jednoutku?? protoze duvod slabeho vykonu bude v tomhle, protoze motor tahne jen od1000 az tak k 2500 a dal postupne ztraci, takze bude chyba v tohle, dle meho usudku,,Ale zajima me co ho ovlada, abych mohl hledat dale, nebo kdyby nekdo z vas mel el schemata na 1,9dtcko...moc diky predem |
nevim jestli neplacnu kravinu do naftaku moc nevidim, ale to co popisujes neni to presuvnik vstriku? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sprtak007

Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 74 Bydliště - POVINNÉ *: Telč
|
Zaslal: 26.02.09 18:43 Předmět: |
|
|
Jo hele, to je vsechno mozny, protoze co jsem vypatral ma to podle otacek jakoby malicko stelovat tedy s vyssima otackama zvetsovat predvsrik.... _________________ Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TESA
Založen: 15.7.2008 Příspěvky: 17 Bydliště - POVINNÉ *: Mlada Boleslav
|
Zaslal: 12.03.09 13:05 Předmět: |
|
|
Hele podle mne.. to ma jenom dve polohy, a ovladany to je mnozstvim pridani plynu.. podivej se na to cerpadlo . jak je v jeho pravym hornim rohu takovej plastovej kikirik, tak v nem je mikrospinac - kdyz si pridas, tak to nekde od 1/3 plynu lehce cvakne. - a privody k tomuhle mikrospinaci jsou svedeny do stejny svorky, jako od toho predsuvniku... _________________ R19 sice nemam, ale dal jsem 16v motor do volva 343 :-) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|