Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 31.12.08 00:16 Předmět: |
|
|
No když si o tom přesvědčenej já tě nutit nebudu. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 31.12.08 01:44 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Myšák a spol: u ventila jsou dva případy zvýšení otáček. První je když vytočíte v tahu motor nad 4000 ot. pak ECU obohatí směs a volnoběžné otáčky jsou až do vypnutí klíčku cca 1500 ot.
Druhý případ je když jedeme slušně a před křižovatkou vyřadíme pak dokud se auto nezastaví otáčky jsou cca 1200 ot. po dobrždění spadnou na 950. Proč je to tak nevím ale rozčilovalo mě to tak jsem to vyřešil ucvaknutím kabelu na pinu 3 v konektoru ECU. |
není to jen tak čirou náhodou kvůli nějaké ochraně motoru?? páč když mu dáš fakt po prdeli "mortovku" (jak se tady říká) tak je motor celý "žhavý" a když z těch X tisíc otáček vypneš z ničeho nic motor tak to není dobrí to se "něco" může vysrat a proto to snad drží těch cca 1500ot/min ne snad? jardo hádat se nechci ale nepřijde mě to tvoje řešení (ucvaknutý drát) jako dobrý nápad .. sice je pravda že v mnoha případech inženýři (pokud se jim tak dá říct) neuvažovali co se týká ventila ale do tohodle bych osobně nešahal.. ať si chrochtá hlavně když se nesere  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 31.12.08 01:58 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | a když už sme u těch zajímavostí- nenapadlo někoho, jak vyřešit moje studený starty?  |
mortíku? mě tak napadlo.. kolik ti to žere oleje  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 31.12.08 11:18 Předmět: |
|
|
jarda: ano, přesvědčil sem se o tom...
lanin: mám tam jinej motor- takže tak litr na 3000...
proč? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 31.12.08 15:04 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | lanin: mám tam jinej motor- takže tak litr na 3000...
proč? |
a nebude to třeba tím? mě to jen tak napadlo.. že prostě to nemá tu správnou kompresi za studena (než sem dělal go tak mě to taky za studena chcípalo až se zahřál nebyl problém a ted bezproblemu)..
až se to trošku rozehřeje tak se olej dostane všude kde má tj trochu utěsní co maže a pak to jede.. ale to je asi kravina nevim jen tak me to napadlo
možná to bylo něčím jiným ale právě že já žádné čidla ani rozdelovac ani kabely ani cívku ani ŘJ ani nic s elektrikou nedělal.. takže proto mě to trklo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 03.01.09 13:06 Předmět: |
|
|
to se mi nezdá...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lanex

Založen: 14.4.2008 Příspěvky: 211 Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno
|
Zaslal: 06.01.09 13:42 Předmět: |
|
|
já osobně si myslím, že stav "1500 otáček až do vypnutí klíčku" není normální stav či vlastnost motoru 16v, ale jeho porucha. Třeba některého z čidel. Takový výkony ty naše 16v motory zase nemaj, aby museli mít ochranné systémy tohoto typu. A kdyby měly, ten stav by byl dočasný a ne "dokud nezhasneš motor". To jako že pojedu do rakouska, v praze předjedu debilního taxikáře a potom až do Vídně budu mít volnoběh 1500 a tedy i spotřebu o 3 litry vyšší? Nesmysl. Je to závada, kterou možná dokážeme skrýt uštípnutím drátku na 3 pinu. Tim se ale určitě neodstraní a později se možná projeví jinde.... a možná i s važnějším důsledkem?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 06.01.09 17:51 Předmět: |
|
|
Lanex: ty buď nečteš co tady píšu a nebo jseš málo chápavej.  _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lanex

Založen: 14.4.2008 Příspěvky: 211 Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno
|
Zaslal: 07.01.09 11:40 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Lanex: ty buď nečteš co tady píšu a nebo jseš málo chápavej.  |
pročpak povídej... copak se tě dotklo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 07.01.09 13:31 Předmět: |
|
|
Protože: Ventil při pěkročení 4000ot. dává ECU pokyn k obohacení směsi pro vyšší výkon ,, ověřeno v autorizovaném servise Renault,, ale bohužel neumí tento režim vypnout pouze vypnutím klíčku, tak že to není závada ale komu to ventil nedělá tak ten má nějakou závadu.
Uštípnutím drátu na pinu 3 ECU jsem neřešil tohle ale to že mi ventil normálně když jsem vyřadil před křižovatkou tak dokud jsem nezastavil tak měl mírně zvýšené otáčky. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lanex

Založen: 14.4.2008 Příspěvky: 211 Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno
|
Zaslal: 07.01.09 14:13 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | ...ale bohužel neumí tento režim vypnout pouze vypnutím klíčku, tak že to není závada ale komu to ventil nedělá tak ten má nějakou závadu. |
Jardo to je nesmysl. Jak můžeš věřit takovýhlemu blábolu? Udělej anketu, komu po překročení 4000 zůstávaj vyset volnoběžný otáčky na 1500, zjistíš že to děla jen někomu, a hlavně že jim to dřív nedělalo.
Edit: volnoběh 1500 tam je proto, že se ECU přepla do nouzového režimu, kdy motor jede ne podle naměřených hodnot z čidel, ale podle předdefinované tabulky výrobcem v ECU. Z tohoto režimu se dostaneš vypnutím motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Myšák

Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 07.01.09 16:34 Předmět: |
|
|
To asi nebude pravda, protoze moje auto tohle dela odjakziva, vim to protoze predchozi majitel je otec od mlade, kdyz sme mysleli ze by to mohlo byt nejakym cidlem nebo tak, s autem sme byli dvakrat na diagnostice, jednou v autorizovanem servise, a podle te vsecko v poradku. _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mixturko
Založen: 8.9.2008 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 07.01.09 16:39 Předmět: |
|
|
Lanex napsal: | jarda napsal: | ...ale bohužel neumí tento režim vypnout pouze vypnutím klíčku, tak že to není závada ale komu to ventil nedělá tak ten má nějakou závadu. |
Jardo to je nesmysl. Jak můžeš věřit takovýhlemu blábolu? Udělej anketu, komu po překročení 4000 zůstávaj vyset volnoběžný otáčky na 1500, zjistíš že to děla jen někomu, a hlavně že jim to dřív nedělalo.
Edit: volnoběh 1500 tam je proto, že se ECU přepla do nouzového režimu, kdy motor jede ne podle naměřených hodnot z čidel, ale podle předdefinované tabulky výrobcem v ECU. Z tohoto režimu se dostaneš vypnutím motoru. |
Takisto sa priklanam k tejto variante. viem to podla seba. Mal som pokazene cidlo snimania teploty vody pre riadiacu jednotku a odpalenu lambdu... drzalo to volnobeh 1200 a kuckalo. ked sa obe tieto veci spravili drzi otacky za kazdych okolnosti 900, ci mu nalozim 8t. alebo idem pianko. _________________ MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <> |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 07.01.09 17:31 Předmět: |
|
|
souhlasím s tím že na volnoběh když auto je v pohybu mám 1200rpm (asi aby altík utáhl všechnu elektriku vč. abs) a na volnoběh padá na 900rpm
nesouhlasím s tím že by po honění motoru otáčky nešly pod 1500 _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|