 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.10.08 08:00 Předmět: |
|
|
a kope ti to lehce do pedálu?? a pokud svítí kontrolka tak je na nějakém kole zřejmě špatné čidlo pročistit někdy pomůže  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hanzi
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 30.12.08 13:00 Předmět: |
|
|
tak jelikoz mi dneska prisel mail ohledne dotazu na prestavbu motoru misto 1.8 65kw dat 1.8 16v 99kw tak jsem napsal podle vlastnich zkusenosti a svedomi, jednak co je potreba vymenit a co by bylo dobry vymenit a taky na zaver co si o tom myslim... uz bych do toho nesel, ne ze by to neslo nebo to bylo tezky ... ale papirove to uz nebude sedet
Ahoj,
je to tak, daval jsem 16v motor misto 65kw, ale ja mel celyho 16v bouranyho takze vlastne jsem mel vse potrebny.
technicky to problem neni, zaklad je cely motor s RJ a motorovou kabelazi ktera se napojuje v relatkovy skrince. Ja jsem to resil tak ze jsem si vyfotil konektor u ty relatkovy skrinky od motoru a pak ten co vede dal a porovnal jsem jestli jsou tam zapojeny ty kabliky co se maji spojovat. u tech kabrii delavali lepsi pripravu takze by to melo jit (i kdyz mi prijde ze to davali z fabriky jak jim to prislo pod ruku) - proste zkoukni tyhle konektory jestli budes mit zapojeny vsechny dratky v konektoru od ty kabelaze z motoru. pak by to melo jit.
Dal co je potreba tak je chladic - mozna ze by ten z 65kw sel dat ale nevim jak jsou ty hadice ze maji jinak vyvody, dal prevodovka - ja jsem daval komplet motor i s prevodokou a poloosama 16v, ale prej samotna prevodovka by mela pasovat (to zjistim na jare, zkusim tam dat to co mam doma - spojku z 66kw a prevodovku JB1 027), stejne tak poloosy obyc by mohly pasovat, problem je ze nemusi vydrzet tu zatez silnejsiho motoru. Budiky tam muzes nechat puvodni - otackomer jsetli mas do 7tisic tak to staci a rychlomer ti do 220 taky bude stacit :-D
pak abych nezapomel komplet vyfuk, od zacatku je tam vedena silnejsi trubka, nevim jak by to pak jelo kdybys tam mel vyfuk ze slabsiho modelu, ale je to od svodu az po koncovej tlumic jiny.
Samozrejme nesmis zapomenout na brzdy ... minimalne predni - tam je rozdil v kotouci - ten je vetsi ale samotnej brzdic je stejnej, tam je jinej akorat drzak brzdice ktery je delsi takze vic vysunuje brzdic od stredu kotouce a vzadu maji vsechny ventily taky kotouce... i kdyz s tim byva problem s brzdicema hlavne kuli odvzdusnovakum... to bych docasne nechal ty bubny a prehodil klidne pozdejs, ale hlavne ty brzdy nepodcenit protoze to auto pak ma o 1/3 vetsi vykon a je to znat.
takze kdyz to shrnu - co vse potrebujes :
kompletni motor i s eletrikou a RJ + altikem, starterem, proste jak se vyndal z auta.
chladic
komplet vyfuk od svodu az po koncovy tlumic
-to vse aby to slapalo
+ veci co bych doporucil vymenit za 16v taky:
prevodovka, poloosy
brzdy predni i zadni
dobehovy moturek pro chlazeni pri vypnuti motoru
16v predni tlumice s pruzinama a ulozenim (ale asi rok jsem jezdil na 8v a taky pohoda)
no na zaver bych jen napsal ze uz bych do toho znova nesel. ta 65kw sice jede naprd ale jestli mas kabro tak bych to nehrotil. jednim z duvodu je ze do toho narves dost penez na prestavbu potom udrzba 16v je mnomem narocnejsi a i zachazeni s tim motorem je nachylnejsi ( netocit to za studena a tak - nerikam ze 8v muzes za studena tocit ale kdyz uz tak tam to neni tak nachylny)
ale hlavne - nikdy ten motor nedostanes do papiru, porad budes mit v TP ze je to F3P a technickou bez znamejch neudelas
tak za zase nekdo budete chtit menit 16v za 8v tak si tohle prectete a udelejte si svuj nazor a podle toho se rozhodnete.... no a ti zkusenejsi me kdyztak muzete doplnit ci opravit  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukáš Dopita
Založen: 18.12.2008 Příspěvky: 123 Bydliště - POVINNÉ *: Litovel, Novosady 551, 784 01
|
Zaslal: 30.12.08 20:49 Předmět: |
|
|
Hele když ten pedál sešlápneš tak vrčí. To je normální (myslím) to vrčí i mně, ale ta kontrolka ti svítí jak dlouho? Jenom než se natlakuje abs nebo dýl? Pokud svítí jen jedna dá se horší pokud ti začnou svítit dvě (abs a ješta ta jedna jakože od ruční brzdy) to pak nezastavíš ani očima. To se mi kdysi stalo, pak jsem zjistil že byl špatnej konektor. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|