Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
safimaster Anonymní
|
Zaslal: 23.11.08 20:58 Předmět: |
|
|
jo dobre tedy.. moznosti: ukostreni motoru ci baterky? .. cidlo otacek? starter?? neob jen dratek?? mozna baterka slaba?? mozna kabely, relatka ci neco .... nevim tech moznosti je vcelku dost..znalec nejsem.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ufas

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 23.11.08 20:59 Předmět: |
|
|
byl to zas ten kontakt (tenkej bílej drát) ale je zajímavý, že když sem na startér poklepal, tak to začlo točit... ale je možný že sem spíš hnul i s tim drátkem...
a baterka se projistotu nabíjí už od čtyř, ráno jí sundám...
a taky sem vyměnil kontakty na baterce...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
safimaster Anonymní
|
Zaslal: 23.11.08 21:01 Předmět: |
|
|
aspon vidime ze vzdycky za vsechno muzou kabely  ja to na ne svadim porad a uz sem mel 3 pravdu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 17.12.08 11:18 Předmět: |
|
|
Tak ja mam docela jinej problem.. Auto nechce nastartovat...Toci starter a nic, kdyz nejakou nahodou nastartuje tak jede na 3 valce... Svicky, kabely, rozdelovac, snimac otacek vse nove... Kontrola na kabelech probehla a vse dava jiskru ale motor nene a ne na vsechny valce, po chcipnuti uz motor nenatocim aq muzu delat co chci... Kdyz tomu dam tak dve hodky odpocinak a natocim motor tak chytne hned a na vsechny valce... a pak uz problem celej den neni. ten problem se zas ukaze kdyz auto stoji tak dva dny bez otoceni motorem... Tak ted cekam na rady, cim by to mohlo bejt... Takze jeste par otazek moze to delat nejake rele?? Nebo spatnej tlak paliva.... _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 17.12.08 16:04 Předmět: |
|
|
Hmmm koukam ze asi nic no... _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
safimaster Anonymní
|
Zaslal: 17.12.08 16:48 Předmět: |
|
|
na ty relatka bych kouknul no... estli tam cas od casu neni nejakej zkrat treba... a nebo taky mozno samotny dratky nekde... ale sem v tomhle amater.. moc ti s tim neporadim |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 17.12.08 21:38 Předmět: |
|
|
týýýýýýýýý vole, zkontrolovat tlak paliva je otázka 2 minut. Problém co ????? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 18.12.08 07:13 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | týýýýýýýýý vole, zkontrolovat tlak paliva je otázka 2 minut. Problém co ????? |
Dik super a potrebuju k tomu asi nejakej merak co... a to se meri na spatecce??? _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marv Vítěz Drhlen 2007

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7357 Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova
|
Zaslal: 18.12.08 08:02 Předmět: |
|
|
JeryP napsal: | jarda napsal: | týýýýýýýýý vole, zkontrolovat tlak paliva je otázka 2 minut. Problém co ????? |
Dik super a potrebuju k tomu asi nejakej merak co... a to se meri na spatecce??? |
woe, tam už toho tlaku moc nezměříš když se vrací zpět do nádrže. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.12.08 10:00 Předmět: |
|
|
nepotrebujes nerak staci kdyz sundas hadicku zpatecky nasadis na reg.ventil kousek hadicky s flaskou a uvidis jestli se vraci benzin zpět do nadrže jestli ne tak je čerpadlo nba 90% v háji _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BOBES Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1408 Bydliště - POVINNÉ *: SEMILY
|
Zaslal: 18.12.08 10:23 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | nepotrebujes nerak staci kdyz sundas hadicku zpatecky nasadis na reg.ventil kousek hadicky s flaskou a uvidis jestli se vraci benzin zpět do nadrže jestli ne tak je čerpadlo nba 90% v háji |
Ale nepoznáš jestli je tlakovej regulátor OK. Nemusí držet tlak! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.12.08 10:28 Předmět: |
|
|
jo na to sem nechal tech 10% jistejsi je samozdrejme merak na privodu ale pro prvni orientaci by to melo stacit pokud ti benzin nepotece spatky do nadrze tak nejspis cerpadlo nedava potrebny tlak _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Braindead
Založen: 11.3.2008 Příspěvky: 172 Bydliště - POVINNÉ *: Milovice u Horic
|
Zaslal: 23.12.08 11:37 Předmět: |
|
|
zdravim...sorry ze se do toho budu vtirat ale u me to je ted to samy vcera jsem ho trochu prohnal a nekolikrat startoval a v poho ale dneska rano jsem nenastartoval..co jsem tady zjistil tak baterku jsem dal jinou,kostry jsem zkontroloval,znova predelal a zkontroloval kabely ke starteru a porad nic...jen jak pise autor ze po zapnuti zapalovani sepne cerpadlo ktery az natlaci beno tak vypne coz je v poradku ale kdyz pootocim do polohy start tak znova cepradlo zacne bzucet do tej doby nez pustim klicek ale nic jinyho se nedeje..starter ani necvakne proste nic..jen ponasne trosku palubak..a to porad dokola..tak nevim teda,jeste jste rikaly rele??a ktery to je v tej krabicce??nebo teda starter??jinak je to u 16V,neda se to nejak zkontrolovat ze bych strarter napojil na primo od baterky aby zacal tocit a tim by se vyloucila zavada starteru??ale nejsem elektrikar tak se bojim abych to nejak neproklemoval a nezacal svaret  _________________ http://braindead.rajce.idnes.cz/
Megane 1.4 16V 70Kw
R19 1.8 16V 99Kw
hudba panasonic 4X50W zes. mac audio 1500Wmax,bedna axton AB230 1200Wmax:)) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|