Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zrychlení 16v
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 08.12.07 11:10    Předmět: Citovat

hynek napsal:
jooo Cool na dvojáka max 100


tak pak tacháč kecá.. Rolling Eyes
Návrat nahoru
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 08.12.07 11:53    Předmět: Citovat

No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 08.12.07 11:57    Předmět: Citovat

KristensenJ napsal:
No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm


to máš zrušenej omezovač?? co vim by melo jet max nekde kolem 6500ot/min ?? opravte mě jestli kecám???
Návrat nahoru
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 08.12.07 12:18    Předmět: Citovat

LANiN napsal:
KristensenJ napsal:
No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm


to máš zrušenej omezovač?? co vim by melo jet max nekde kolem 6500ot/min ?? opravte mě jestli kecám???


eeee sedm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 08.12.07 13:39    Předmět: Citovat

tak tady jde vidět že jsem už dlooouho neřídil rendíka Sad .. ja se tak nechutně těším až to pěkne není Laughing
Návrat nahoru
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 08.12.07 16:53    Předmět: Citovat

myslim ze 6500 max.vykon omezovac pri 7200
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 08.12.07 16:56    Předmět: Citovat

mckoci napsal:
myslim ze 6500 max.vykon omezovac pri 7200
jj,přesně tak Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 11.12.07 02:29    Předmět: Citovat

jaký bude rozdíl když výfukové potrubí bude úžší nebo širší vnitřní průměr trubek? co je lepší?? a docela by mě zajímalo jaký je rozdíl mezi komplet čistoprůchodným vyf. potrubím nabo potrubí s rezonátorem?? nemyslím tím ve zvuku ale výkonu?? snad čím průchodnější tím líp to z motoru jde tj lepší výkon??
nevím proto se ptám, tak ať se mi tu někdo nesměje že plácám nesmysly.. rád bych i věděl co je lepší protože v blízké době bych chtěl kutit výfuk Wink

BTW: jsem si vzpoměl že mi nějaký mechanik říkal že tvar potrubí by se měl zachovat že určitý ohyb tam není jen tak.. ?????? Question
Návrat nahoru
Vítek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1483
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 11.12.07 09:30    Předmět: Citovat

no lepsi na odvod spalin je vetsi prumer ale musi byt uz od svodu jinak rezonator vytvoru ve vyfuku vir a melo by to zase lip odchazet a take to lechce stlumi zvuk vykon asi nic moc zmena pokud nebude zaroven preprogramovana jednotka pokud ti jde o zvuk vem to od katu jen trubkou a je to
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
brmbrm



Založen: 22.11.2007
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 11.12.07 09:39    Předmět: Citovat

no vyfuk to je veda. ja o tom moc nevim ale kdyz jsem prvni kdo je ochoten odpovedet tak skusim neco sesmolit. vyfuky na autech jsou dost omezeny ekologii a max hlukem, ktery muzou vyluzovat. proto ecistuje moznost je upravit tak, aby neco pridali na vykonu. obecne plati, ze cim delsi a uzsi vyfuk tim vetsi kroutak a mensi vykon. cim pruchozejsi s mensim protitlakem tim mensi kroutak ale vetsi vykon. nejak tak to plati i pro sani. PLATI TO SAMOZREJME DO URCITYCH MEZI!!! to se zkratka musi vypocitat a podvolit ruznym pozadavkum co od toho cekam. na turbo motoru je idealni rovnej co nejkratsi vyfuk pro co nejrychlejsi odvod spalin. u atmo se musi vytvorit urcite protitlaky pro idealni vyplach valcu. ty samozrejmne neznam. urcite plati, ze cim pruchozejsi vyfuk, tim vic to bude rvat. kdyz to bude jen hola trubka s pruchozim koncakem bude to rvat kur.a hodne. pro to se pouziva rezonator. ten by mel zvuk trosku utlumit pri cemz by strata vykonu nemela byt tak velka. z toho plyne ze rezonator vykon neprida jak si nekteri mysli. sposta lidi pouziva origo mezitlumic. ten se vyhazuje kdyz uz nestaci jeho prumer. treba mezitlumic ma prumer 45 a ja chci prumer 55. fungoval by jako restrikce proto musim koupit novej s prumerem 55. cili rezonator. nebo ho tam vubec nedaji, jenze to pak rve jako krava a nekam s tim jet je za trest. otazka taky je, jestli ten vyfuk pak nebude otevrenej az moc. dal plati ze kdyz si to budes delat, musis dodrzet to, aby ohyby mely co nejvetsi polomer, svary byly udelany tak, aby venitr nevznikaly vselijaky otrepy, ktery by vadily. cim hladci tim lepsi. kolik ohybu jedno samozrejmne neni. cim min tim lip podle me. hlavni nad cim se musis zamyslet je vnitrni prumer. pokud je prumer hned za svodama treba 45 (nevim kolik tam je) a ty das trubku od svodu dal s prumerem 55 bude to o nicem, protoze ti ty svody budou stejne fungovat jako restrikce. proto si myslim, ze by ses mel ridit vnitrnim prumerem vystupu svodu. treba by to vetsi potruby neco pridalo ale asi by to melo byt stejny jako je ten vystup ze svodu. no dal bys mel pozit nejakou trubku co nema moc uzkou ale ani moc sirokou stenu. bylo by to pak moc tezky. proste neco mezi. no a koncak si vybers kdekoli v mistnich shopech.

skusil bych zjistit parametry nejakyho vyfuku, co prodavaji v zahranici, a ten pak okopcit. no a pouzil bych nerez.

jinak nejsem pres vyfuky. smolim tady co me napada a proto muzu placnout blbost. proto se omlouvam. klidne me opravte doplnte atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 11.12.07 17:06    Předmět: Citovat

KristensenJ napsal:
No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm

No ty krávo, kde´s valil těch 228? Shocked
Na takovýhle rychlosti s 16v to chce dost místa, ne? Very Happy
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Marv
Vítěz Drhlen 2007


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7357
Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova

PříspěvekZaslal: 11.12.07 20:06    Předmět: Citovat

MortE napsal:
KristensenJ napsal:
No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm

No ty krávo, kde´s valil těch 228? Shocked
Na takovýhle rychlosti s 16v to chce dost místa, ne? Very Happy

Se zeptej Kubaise kolik šel můj starý 16V 3dv, před Brnem na D1. Tachometr nestačil, otáček bylo 7800.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 11.12.07 20:15    Předmět: Citovat

MortE napsal:
KristensenJ napsal:
No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm

No ty krávo, kde´s valil těch 228? Shocked
Na takovýhle rychlosti s 16v to chce dost místa, ne? Very Happy


Z Prahy od Baranďáku do HK po dálnici a za celou cestu po dálnici jsem nejel míň jak 170km/h no a potom z HK ke mě domů do ČT to už bylo za menších rychlostí ale ne o moc . K mému baráku z Baranďáku je to podle tacháku přesně 200km, trvalo mě to 1h 48min a spotřeba 12,5l Laughing Laughing Laughing Kráááááááásnáááááááááá jízda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 11.12.07 21:58    Předmět: Citovat

No já to právě zatím nijak moc nehrotil, nejvíc sem s ním valil 190...na těch 165 zimákách je to docela vo strach, ale jak to tak poslouchám, tak maximálka je výš, než sem počítal...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vítek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1483
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 11.12.07 22:31    Předmět: Citovat

ja 54kw zimaky 165/70/13 obnova brno Laughing tachometrove neco malo pres 200 Laughing trosku jsem meskal tak jsem spechal
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Další
Strana 5 z 17

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com