Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 08.12.07 11:10 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | jooo na dvojáka max 100 |
tak pak tacháč kecá..  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 08.12.07 11:53 Předmět: |
|
|
No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 08.12.07 11:57 Předmět: |
|
|
KristensenJ napsal: | No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm |
to máš zrušenej omezovač?? co vim by melo jet max nekde kolem 6500ot/min ?? opravte mě jestli kecám??? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 08.12.07 12:18 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | KristensenJ napsal: | No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm |
to máš zrušenej omezovač?? co vim by melo jet max nekde kolem 6500ot/min ?? opravte mě jestli kecám??? |
eeee sedm |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 08.12.07 13:39 Předmět: |
|
|
tak tady jde vidět že jsem už dlooouho neřídil rendíka .. ja se tak nechutně těším až to pěkne není  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 08.12.07 16:53 Předmět: |
|
|
myslim ze 6500 max.vykon omezovac pri 7200 _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 08.12.07 16:56 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | myslim ze 6500 max.vykon omezovac pri 7200 | jj,přesně tak  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 11.12.07 02:29 Předmět: |
|
|
jaký bude rozdíl když výfukové potrubí bude úžší nebo širší vnitřní průměr trubek? co je lepší?? a docela by mě zajímalo jaký je rozdíl mezi komplet čistoprůchodným vyf. potrubím nabo potrubí s rezonátorem?? nemyslím tím ve zvuku ale výkonu?? snad čím průchodnější tím líp to z motoru jde tj lepší výkon??
nevím proto se ptám, tak ať se mi tu někdo nesměje že plácám nesmysly.. rád bych i věděl co je lepší protože v blízké době bych chtěl kutit výfuk
BTW: jsem si vzpoměl že mi nějaký mechanik říkal že tvar potrubí by se měl zachovat že určitý ohyb tam není jen tak.. ??????  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vítek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1483 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 11.12.07 09:30 Předmět: |
|
|
no lepsi na odvod spalin je vetsi prumer ale musi byt uz od svodu jinak rezonator vytvoru ve vyfuku vir a melo by to zase lip odchazet a take to lechce stlumi zvuk vykon asi nic moc zmena pokud nebude zaroven preprogramovana jednotka pokud ti jde o zvuk vem to od katu jen trubkou a je to |
|
Návrat nahoru |
|
 |
brmbrm
Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 24 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 11.12.07 09:39 Předmět: |
|
|
no vyfuk to je veda. ja o tom moc nevim ale kdyz jsem prvni kdo je ochoten odpovedet tak skusim neco sesmolit. vyfuky na autech jsou dost omezeny ekologii a max hlukem, ktery muzou vyluzovat. proto ecistuje moznost je upravit tak, aby neco pridali na vykonu. obecne plati, ze cim delsi a uzsi vyfuk tim vetsi kroutak a mensi vykon. cim pruchozejsi s mensim protitlakem tim mensi kroutak ale vetsi vykon. nejak tak to plati i pro sani. PLATI TO SAMOZREJME DO URCITYCH MEZI!!! to se zkratka musi vypocitat a podvolit ruznym pozadavkum co od toho cekam. na turbo motoru je idealni rovnej co nejkratsi vyfuk pro co nejrychlejsi odvod spalin. u atmo se musi vytvorit urcite protitlaky pro idealni vyplach valcu. ty samozrejmne neznam. urcite plati, ze cim pruchozejsi vyfuk, tim vic to bude rvat. kdyz to bude jen hola trubka s pruchozim koncakem bude to rvat kur.a hodne. pro to se pouziva rezonator. ten by mel zvuk trosku utlumit pri cemz by strata vykonu nemela byt tak velka. z toho plyne ze rezonator vykon neprida jak si nekteri mysli. sposta lidi pouziva origo mezitlumic. ten se vyhazuje kdyz uz nestaci jeho prumer. treba mezitlumic ma prumer 45 a ja chci prumer 55. fungoval by jako restrikce proto musim koupit novej s prumerem 55. cili rezonator. nebo ho tam vubec nedaji, jenze to pak rve jako krava a nekam s tim jet je za trest. otazka taky je, jestli ten vyfuk pak nebude otevrenej az moc. dal plati ze kdyz si to budes delat, musis dodrzet to, aby ohyby mely co nejvetsi polomer, svary byly udelany tak, aby venitr nevznikaly vselijaky otrepy, ktery by vadily. cim hladci tim lepsi. kolik ohybu jedno samozrejmne neni. cim min tim lip podle me. hlavni nad cim se musis zamyslet je vnitrni prumer. pokud je prumer hned za svodama treba 45 (nevim kolik tam je) a ty das trubku od svodu dal s prumerem 55 bude to o nicem, protoze ti ty svody budou stejne fungovat jako restrikce. proto si myslim, ze by ses mel ridit vnitrnim prumerem vystupu svodu. treba by to vetsi potruby neco pridalo ale asi by to melo byt stejny jako je ten vystup ze svodu. no dal bys mel pozit nejakou trubku co nema moc uzkou ale ani moc sirokou stenu. bylo by to pak moc tezky. proste neco mezi. no a koncak si vybers kdekoli v mistnich shopech.
skusil bych zjistit parametry nejakyho vyfuku, co prodavaji v zahranici, a ten pak okopcit. no a pouzil bych nerez.
jinak nejsem pres vyfuky. smolim tady co me napada a proto muzu placnout blbost. proto se omlouvam. klidne me opravte doplnte atd. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 11.12.07 17:06 Předmět: |
|
|
KristensenJ napsal: | No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm |
No ty krávo, kde´s valil těch 228?
Na takovýhle rychlosti s 16v to chce dost místa, ne?  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marv Vítěz Drhlen 2007

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7357 Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova
|
Zaslal: 11.12.07 20:06 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | KristensenJ napsal: | No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm |
No ty krávo, kde´s valil těch 228?
Na takovýhle rychlosti s 16v to chce dost místa, ne?  |
Se zeptej Kubaise kolik šel můj starý 16V 3dv, před Brnem na D1. Tachometr nestačil, otáček bylo 7800. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 11.12.07 20:15 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | KristensenJ napsal: | No tak jak teda kecá mě? 1 - nevim na to nemám nervy, 2 - 105km/h, 3 - 142km/h, 4 - 190km/h a 5 - 228km/h přesně při 7000rpm |
No ty krávo, kde´s valil těch 228?
Na takovýhle rychlosti s 16v to chce dost místa, ne?  |
Z Prahy od Baranďáku do HK po dálnici a za celou cestu po dálnici jsem nejel míň jak 170km/h no a potom z HK ke mě domů do ČT to už bylo za menších rychlostí ale ne o moc . K mému baráku z Baranďáku je to podle tacháku přesně 200km, trvalo mě to 1h 48min a spotřeba 12,5l Kráááááááásnáááááááááá jízda  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 11.12.07 21:58 Předmět: |
|
|
No já to právě zatím nijak moc nehrotil, nejvíc sem s ním valil 190...na těch 165 zimákách je to docela vo strach, ale jak to tak poslouchám, tak maximálka je výš, než sem počítal...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vítek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1483 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 11.12.07 22:31 Předmět: |
|
|
ja 54kw zimaky 165/70/13 obnova brno tachometrove neco malo pres 200 trosku jsem meskal tak jsem spechal |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|