Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sparky9101

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 296 Bydliště - POVINNÉ *: Most
|
Zaslal: 06.11.07 22:19 Předmět: Špatnej start u ropáka |
|
|
Zdar chlapcí.. přišla zima a mě auto začalo stávkovat.. vzhledem k tomu, že bude v nejbližší době rozebraný a motor venku,chci se zaptat zda by se dalo problému nějak zabránit.. Mám 1.9dT,r.v.94 s 66kW pahse II.. poslední dobou nechce hošan chytat.. Aby naskočil,musim sešlápnout plyn na podlahu a tejrat startér dokud se nechytne.. Pak ho plynem musim udržovat nad 1500ot./min. aby nechcípnul..po chvíli (cca 15sek.) když uplně pustim plyn tak motor nedrží otáčky a jakoby se přidusí a zase naskočí, přidusí, naskočí.. Vždykcy když se přidusí tak auto citelně zavibruje.. Při rozjezdu cuká.. Jakmile se ohřeje je to beránek, jede suprově.. Za studena ale hrůza.. Zjistil sem,že je pryč jedna žhavící svíčka.. Mám ale obavy, že to nebude tim.. nemáte někdo zkušenost co by to mohlo být? popř. jak tenhle problém vyřešit? Vzhledem k tomu, že mám auto cca jen 3 měsíce tak do toho nevidim.. Nemohl by to být třeba zanešenej filtr, vstřiky nebo tak něco? _________________ Renault 19 1.9dT - http://sparky9101.rajce.idnes.cz
Volkswagen Bora 1.9 TDi
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vítek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1483 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 06.11.07 22:21 Předmět: |
|
|
kup si benzina mam jednoho na prodej chces? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 06.11.07 22:51 Předmět: |
|
|
kolega u ropáka od Forda resil to same taky Td a byla to jn jedna zadupana zh.svíčka!" Autop nea ne chytit... pak se třepalo dokud se neohralo po vymene zh.sv. vse ok _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.11.07 23:13 Předmět: |
|
|
v nafte se teda moc nevyznam ale mam pocitz ze na minulem foru psal nekde o tom ze tam je nejaky bimetal ktery upravuje predvstrik nebo tak neco a ze byva spatny _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sparky9101

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 296 Bydliště - POVINNÉ *: Most
|
Zaslal: 06.11.07 23:53 Předmět: |
|
|
Vítek napsal: | kup si benzina mam jednoho na prodej chces? |
pokud to je 1.8 16V a neni sežranej, tak za kolik?  _________________ Renault 19 1.9dT - http://sparky9101.rajce.idnes.cz
Volkswagen Bora 1.9 TDi
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sparky9101

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 296 Bydliště - POVINNÉ *: Most
|
Zaslal: 06.11.07 23:54 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | kolega u ropáka od Forda resil to same taky Td a byla to jn jedna zadupana zh.svíčka!" Autop nea ne chytit... pak se třepalo dokud se neohralo po vymene zh.sv. vse ok |
no, mě něco podobnýho dělalo moje minulý auto.. Escort 1.4, r.v.96.. tam to dělala zase váha vzduchu, ale to u tohohle odpadá _________________ Renault 19 1.9dT - http://sparky9101.rajce.idnes.cz
Volkswagen Bora 1.9 TDi
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Karis Anonymní
|
Zaslal: 26.11.08 11:54 Předmět: Re: Špatnej start u ropáka |
|
|
sparky9101 napsal: | Zdar chlapcí.. přišla zima a mě auto začalo stávkovat.. vzhledem k tomu, že bude v nejbližší době rozebraný a motor venku,chci se zaptat zda by se dalo problému nějak zabránit.. Mám 1.9dT,r.v.94 s 66kW pahse II.. poslední dobou nechce hošan chytat.. Aby naskočil,musim sešlápnout plyn na podlahu a tejrat startér dokud se nechytne.. Pak ho plynem musim udržovat nad 1500ot./min. aby nechcípnul..po chvíli (cca 15sek.) když uplně pustim plyn tak motor nedrží otáčky a jakoby se přidusí a zase naskočí, přidusí, naskočí.. Vždykcy když se přidusí tak auto citelně zavibruje.. Při rozjezdu cuká.. Jakmile se ohřeje je to beránek, jede suprově.. Za studena ale hrůza.. Zjistil sem,že je pryč jedna žhavící svíčka.. Mám ale obavy, že to nebude tim.. nemáte někdo zkušenost co by to mohlo být? popř. jak tenhle problém vyřešit? Vzhledem k tomu, že mám auto cca jen 3 měsíce tak do toho nevidim.. Nemohl by to být třeba zanešenej filtr, vstřiky nebo tak něco? |
[list=] Jsou to na 99% žhavičky. Tímhle jsem si už prošel a vždy to byly ony.. [/list] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sparky9101

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 296 Bydliště - POVINNÉ *: Most
|
Zaslal: 26.11.08 12:53 Předmět: Re: Špatnej start u ropáka |
|
|
Karis napsal: | sparky9101 napsal: | Zdar chlapcí.. přišla zima a mě auto začalo stávkovat.. vzhledem k tomu, že bude v nejbližší době rozebraný a motor venku,chci se zaptat zda by se dalo problému nějak zabránit.. Mám 1.9dT,r.v.94 s 66kW pahse II.. poslední dobou nechce hošan chytat.. Aby naskočil,musim sešlápnout plyn na podlahu a tejrat startér dokud se nechytne.. Pak ho plynem musim udržovat nad 1500ot./min. aby nechcípnul..po chvíli (cca 15sek.) když uplně pustim plyn tak motor nedrží otáčky a jakoby se přidusí a zase naskočí, přidusí, naskočí.. Vždykcy když se přidusí tak auto citelně zavibruje.. Při rozjezdu cuká.. Jakmile se ohřeje je to beránek, jede suprově.. Za studena ale hrůza.. Zjistil sem,že je pryč jedna žhavící svíčka.. Mám ale obavy, že to nebude tim.. nemáte někdo zkušenost co by to mohlo být? popř. jak tenhle problém vyřešit? Vzhledem k tomu, že mám auto cca jen 3 měsíce tak do toho nevidim.. Nemohl by to být třeba zanešenej filtr, vstřiky nebo tak něco? |
[list=] Jsou to na 99% žhavičky. Tímhle jsem si už prošel a vždy to byly ony.. [/list] |
ze by odesli po pul roce? to se mi nejak nezda  _________________ Renault 19 1.9dT - http://sparky9101.rajce.idnes.cz
Volkswagen Bora 1.9 TDi
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Karis Anonymní
|
Zaslal: 27.11.08 12:40 Předmět: Re: Špatnej start u ropáka |
|
|
sparky9101 napsal: | Karis napsal: | sparky9101 napsal: | Zdar chlapcí.. přišla zima a mě auto začalo stávkovat.. vzhledem k tomu, že bude v nejbližší době rozebraný a motor venku,chci se zaptat zda by se dalo problému nějak zabránit.. Mám 1.9dT,r.v.94 s 66kW pahse II.. poslední dobou nechce hošan chytat.. Aby naskočil,musim sešlápnout plyn na podlahu a tejrat startér dokud se nechytne.. Pak ho plynem musim udržovat nad 1500ot./min. aby nechcípnul..po chvíli (cca 15sek.) když uplně pustim plyn tak motor nedrží otáčky a jakoby se přidusí a zase naskočí, přidusí, naskočí.. Vždykcy když se přidusí tak auto citelně zavibruje.. Při rozjezdu cuká.. Jakmile se ohřeje je to beránek, jede suprově.. Za studena ale hrůza.. Zjistil sem,že je pryč jedna žhavící svíčka.. Mám ale obavy, že to nebude tim.. nemáte někdo zkušenost co by to mohlo být? popř. jak tenhle problém vyřešit? Vzhledem k tomu, že mám auto cca jen 3 měsíce tak do toho nevidim.. Nemohl by to být třeba zanešenej filtr, vstřiky nebo tak něco? |
[list=] Jsou to na 99% žhavičky. Tímhle jsem si už prošel a vždy to byly ony.. [/list] |
ze by odesli po pul roce? to se mi nejak nezda  |
Asi ano taky jsem je měnil často. Záleží jaké tam dáváš. Já jsem dával nějaké náhrady myslím že to byly nějaké slovinské nebo tak něco Zn. ISKRA za 120 kus a byly bobré. sice před zimou jsem sije raději zkontroloval a po případě vadnou vyměnil ale za ty prachy než tam cpát drahé BOSCH. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Henry
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 951 Bydliště - POVINNÉ *: Moravská Třebová
|
Zaslal: 28.11.08 19:03 Předmět: |
|
|
lepší je měnit rovnou všechny. Žhavý to dlouho? Jestli není chycený žhavicí relé a pak blbě žhaví _________________ Suzuki V-Strom
R19 phII 54kw -> prodáno...Renault Megane Coupe 70kw -> prodáno...Citroën Xsara 2.0 TD 66kw -> prodáno...16v phI -> prodáno -> Citroën C5 2.2 HDI
www.henry19.rajce.net
autohifi???? ...závaží nevozím  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zvady

Založen: 6.1.2009 Příspěvky: 662 Bydliště - POVINNÉ *: Zvolen, SR
|
Zaslal: 07.01.09 20:44 Předmět: |
|
|
Ja mám problem menši ale podobý:
Mám 1.9D (hladký) 1990 a nažhavim aj 2 krat posebe a dám potom pedál na podlahu a aj tak spravý brnk a zdochne...chytil až na tretí krat - čo nieje kriticke,ale aj tak mu potom trocha ešte podržim pedal mierne aby sa ustalil (asi tak 5 sec) a potom ide.
žhaviče BOSCH
žhavia tak cca 15 sec - asi
vonku -10 C (ak nie aj viac)
Mám R19 dva dni tak neviem či je to normálne alebo predsalen kuknúť žhaviče, či si len počkať na teple mesiace
PS: aký to má sitič? - nemá manuál, je tam vôbec dáky?? _________________ +++PREDÁM: R19 Chamade - 1,9 D/1990 Silver+++
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zvady

Založen: 6.1.2009 Příspěvky: 662 Bydliště - POVINNÉ *: Zvolen, SR
|
Zaslal: 08.01.09 17:52 Předmět: |
|
|
Tak somsi to zistil sam
Teoriou pozri - vidiš
Na 1.9D je tam lanko sitiča, ktoré ovláda jedno čidlo nakrutené do hlavy motora.
Ked je motor studený lanko je pritiahnute a ako náhle sa zohreje lanko sa postupne uvolnuje.
PS: aj som to mal uvolnene (neviem prečo) skusim to dotiahnuť a pozorovať ho  _________________ +++PREDÁM: R19 Chamade - 1,9 D/1990 Silver+++
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zvady

Založen: 6.1.2009 Příspěvky: 662 Bydliště - POVINNÉ *: Zvolen, SR
|
Zaslal: 10.01.09 13:50 Předmět: |
|
|
Malý problem sa zmenil na VELKY PROBLEM
Auto chytalo sice horšie aj včera,ale to bolo tým že som nemal spravený siťič.
Dnes som na obed skušal štartovať môju R19 1.9D (v garáži!!!) vôbec motor nenaskočil ani na 12 krat:
baterka super
siťič som už vyriešil - funkčný
skrinka žhavena cvakne,ale včera večer sa mi zdalo, že ked som išiel do garáže tukala aj ked motor bol teplý - JE TO DOBRE?
nažhavené je isto dosť po 12 krat - ale poradte ako to zisťiť?(žhaviče BOSCH)
nafty za plnu nádrž, ale možno nedáva palivo.
Neviem sám kde môže byť závada,asi na osmi krát na chvilu auto chytilo ale cca 3 sec. a potom zas ani brnk. Motor trasie,štarter toči a nič. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
barth88
Založen: 1.11.2008 Příspěvky: 202 Bydliště - POVINNÉ *: Vrané nad vltavou
|
Zaslal: 10.01.09 14:13 Předmět: |
|
|
ahoj zkus jestli ti jde proud Až ke žhavičkám... a to cvakání je vpoho jen to "dožhavuje" je to kvůli emisím když je motor studenej... a když ti tam půjde proud tak zkus povolit trysky a zastartovat jestli tam jde nafta. Jso tři možnosti palivo žhavičky nebo tlaky... HODNĚ ZDARU  _________________ laguna 2004 dci 74 kw chip na 96kw
r19 16v cabrio 129poctivejch,serviska, bez koroze, KLIMA S PAL PC VE STAVBĚ
http://barth888.rajce.idnes.cz/20110116/
r19 ph2 1.9dT 66kw brzděnejch klimou-minulost
r19 ph2 1.9d 47kw bez ničeho-minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|