Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Tuning motoru 16V
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 109, 110, 111  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 05.12.07 21:06    Předmět: Citovat

este nieco k tej brzde :
Tim, ze se podhusti kola anebo hodne pritahne ten vuz k zemi se jen simuluje jeho vyssi vaha - a vaha vozidla nijak neovlivnuje vykon jeho motoru. Naopak, kombinace kol a pneumatik muze prispet az k 4% rozdilum, geometrie podvozku k 3%. Az 11% rozdilum muze byt dosazeno jednoduse pri testech v rozdilnych rychlostnich stupnich prevodovky. Samozrejme tady mluvime o rozdilech mezi namerenym vykonem do kol, z ktereho je pote jen odvozen UDAJNY vykon motoru (ktery se muze ve skutecnosti lisit az 40%). Co se velice casto nadsazuje jsou paraziticke ztraty mezi motorem a koly. I presto, ze pro RWD vozy se casto udava 20-25% ztrat (aby ty konecne vysledky udajneho vykonu motoru lip vypadaly), skutecne ztraty jsou i v tom nejhorsim pripade jen maximalne 12.5%. U FWD vozu jsou ty ztraty vetsinou jen mezi 6-9%. Pak tam je samozrejme SAE korekce pracovnich podminek. Rozdil mezi 0 a udajnou 100% humiditu je udajnych 7%, za zmenu teploty vzduchu z 60 na 90*F dostanete 2.8% a za zmenu nadmorske vysky z 0 na 5000 stop dokonce celych 20%... Ty vysledne udaje, ktere to dyno vyplivne, se daji proste manipulovat tak, ze vase 150HP prditka budou na tech grafech vypadat jako 5i-sekundove dragstery (coz se taky naprosto bezne dela - jen aby byl zakaznik uspokojen tim masivnim vykonem, kterym jeho prditko po pridani nalepek a vylesteni vika ventilu ted udajne disponuje ). Z toho vseho jednoduse vyplyva, ze vykon motoru se na chassi dynometru opravdu nijak presne merit neda - a i kdyby se zmerit dal, tak sama o sobe to je jen nic-nerikajici a naprosto neuzitecna hodnota.
To len aby ste nebrali hodnoty z brzdy ako svate.
Jediny rozdiel na aute, co sa tyka podmienok pri merani bol ,ze som nemohol ist merat na letnych diskoch, lebo v ten den rano snezilo.
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
brmbrm



Založen: 22.11.2007
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 06.12.07 11:19    Předmět: Citovat

tabooa vazne nemusim. jenze to co vi o motorech a vseho co se kolem toho mota je na nase pomery az neskutecny. fakt klobouk dolu co z neho vsechno vzdycky vyleze. kolikrat nemam tuseni o cem je rec kdyz zacne mluvit napul cesky a anglicky. kazdopadne je proste videt ze to co si udelal za upravy v aute pridaji tolik kolik pridaly a neni to tak jak pise KristensenJ.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 06.12.07 11:51    Předmět: Citovat

brmbrm napsal:
tabooa vazne nemusim. jenze to co vi o motorech a vseho co se kolem toho mota je na nase pomery az neskutecny. fakt klobouk dolu co z neho vsechno vzdycky vyleze. kolikrat nemam tuseni o cem je rec kdyz zacne mluvit napul cesky a anglicky. kazdopadne je proste videt ze to co si udelal za upravy v aute pridaji tolik kolik pridaly a neni to tak jak pise KristensenJ.


Až budeš mít výfuk který ti přidá 20 koní na motoru kterej má od výroby výkon 100kW tak se stav a změříme to, jo pokud by jsi to tvrdil u motoru kterej se pohybuje s výkonem někde už kolem 200kW tak to reálný je ale ne na tomhle slabým motoru teda ne. Jo kdyby jsi tvrdil že se dá dostat přes deset tak souhlasím ale jinak je to jen nepodložená teorie, a víš proč? protože nejdřív se naladí motor a pak se k tomu doladí výfuk tak aby hlavně nebrzdil a eventuálně něco i přidal ale jak řikám na těhle mrtvolách 20kW jenom vejfukem chci vidět na brzdě, potom budu souhlasit, dřív ne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
brmbrm



Založen: 22.11.2007
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 06.12.07 12:02    Předmět: Citovat

omfg. nikde jsem nerekl ze jen vyfukem ti prida 20koni natoz 20kW tak se prober. napsal jsem svody, trubky, koncak, sani a naladit na upravy jednotku a to je dost podstatnej rozdil. tak to neskresluj. a poku ti nestaci to co psal britva, kterej to zmereny ma a bez upravy ecu mu to dalo 15koni + tak uz ti asi neni pomoci

EDIT: a hlavne jsem zduraznoval ze by se meli pouzit kvalitni veci, u kterych je garance narustu vykonu renomovanou firmou a ne ty co se prodavaji na tuning srazech a kdo vi kde jeste. je to otazka penez ale proste to jde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 06.12.07 12:50    Předmět: Citovat

proc mam pocit, ze brmbrm je N4taxi Laughing
sry, jestli se pletu, ale co jsi tu boris nemazal ani jednu "paralelni entitu"...
abych ale nepsal uplny off... on ma kristensen v hodne vecech pravdu, ale na druhou stranu mas pravdu, zes nikde nenapsal, ze samotny vyfuk, ti da 20 koni... ovsem zase jsi napsal, ze komplet vyfuk+sani ti tech 20 da a to je skoro jakobys napsal, ze ti je ten vyfuk da...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHUD
Vítěz Morávia Party 2007


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 552
Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov

PříspěvekZaslal: 06.12.07 14:48    Předmět: Citovat

Taboo je fakt kapacita...nechápu jak se někdo na TF sním muže hádat....
_________________
Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 06.12.07 14:59    Předmět: Citovat

Dunga napsal:
proc mam pocit, ze brmbrm je N4taxi Laughing
sry, jestli se pletu, ale co jsi tu boris nemazal ani jednu "paralelni entitu"...
abych ale nepsal uplny off... on ma kristensen v hodne vecech pravdu, ale na druhou stranu mas pravdu, zes nikde nenapsal, ze samotny vyfuk, ti da 20 koni... ovsem zase jsi napsal, ze komplet vyfuk+sani ti tech 20 da a to je skoro jakobys napsal, ze ti je ten vyfuk da...

zapoměl si že byla řeč i o jednotce a ta sama o sobě ti může dát půlku, možná i víc, nevím co na tom nechápete, ale jedna věc ti třeba dá 4kW a ve s pojení s další třeba 3kW to ve finále dohromady může dělat né 7, ale 10kW. každá zvlášť nemá ten efekt jako víc dohromady
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
brmbrm



Založen: 22.11.2007
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 06.12.07 15:30    Předmět: Citovat

jezis nejak se to tu rozjelo

to dunga: eh nene zadnej N4taxi nejsem a paralani entita uz vubec ne. nevim jestli se mam urazit nebo co, protoze n4taxiho neznam. dukaz ze nejsem n4taxi je to ze hynek me zna. dal bych se k tomu nechtel nejak vyjadrovat Wink

jinak citace: .... bla bla bla. tim ziskas 20 koni navic bezproblemu i bez vacek. hodi se samozrejmne vyladit jednoutku. nemluvim o cipu o kterym asi mluvis ty (+5hp).

pokud sem to napsal nesrozumitelne omlouvam se. myslel jsem to s naladenim. nebranim se ale idei, ze by 100kW autu dal komplet vyfuk a HODNE predelany sani tech 15-20koni. to ovsem zalezi taky na jak kterym aute a na jeho rezervach. osobne to vyskouseno nemam, proto jsem radsi hned psal s ladenim jednotky, abych se vyhnul spekulacim. no nepovedo se. nevadi

EDIT: musi se taky rozlisovat chip, kterej co vim, tak ABC tuning umi i na karbecovych autech, nebo dokonce kdesi jsem cetl ze u nich v nabidce je cip i na ENZO atd atd. a ladeni jednotky, ktery delaj lidi, kteri presne vi co a jak. proc posunout tyhle data v mape tam a tam a tyhle data zmenit... vetsinou se tyhle lidi taky zajimaji o ladeni ecu jen jedne zancky a ne vsech moznych na svete. to mi snad za pravdu date ne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 06.12.07 16:59    Předmět: Citovat

to se potom omlouvam brmbrme, kdyz nejsi on...

co se tyka toho s tim vyfukem, tak jsi napsal: "...svody, ktery jsou dobre udelany pridaj i klidne 8 koni a to sami o sobe. dejme tomu tlumic tak 2-3 a sani ti sice prida treba 2, ale az nekde nad 5000 (zalezi na aute) ale spis ti ubere kroutak a to celkem razantne. mluvim o kratkem sani. sani dlouhe ktere se u rencku moc nevyuziva pridava i mnohem vic. zalezi taky kde auto vyuzivas. kdo znas ale jezdi stale na 5000 otackami ze. samozrejmne co nejhladci (min ohybu) pruchozejsi trubky vyfuku taky daji svoje. tim ziskas 20 koni navic bezproblemu i bez vacek. hodi se samozrejmne vyladit jednoutku. nemluvim o cipu"...

snad jsem vystihl to, co vyvolalo tuhle debatu, do ktere jsem se puvodne zapojit radsi nechtel Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
brmbrm



Založen: 22.11.2007
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 06.12.07 18:52    Předmět: Citovat

hele vubec nic se nedeje jako. no stress. a jinak s tim vyfukem bych to neresil. je to debata o nicem. ja si myslim ze to tak je. videl jsem to na x autech ze to tak je. takze si to budu myslet dal. pokud si to nekdo nemysli je to jeho vec. kazdy muze mit svuj nazor no ne. nebudem tu vyvolafat konflikty kvuli prkotine. smutnym faktem zustava to, ze na rencky moc veci neni tak jako na nektere jine znacky. podle me to vypliva uz treba z toho, v ameru asi rencek moc neni a nevyrabi se tim padem performace vecicky. jina situace by mohl byt v anglii. i tak mi to ale zase pripada otresne drahy!!! a jeste k tomu nevim o nikom, kdo by to vozil k nam Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 06.12.07 22:19    Předmět: Citovat

To já taky nechci nijak podporovat nějakej konflikt, jen jsem se chytnul toho že prostě se tady preferoval "hlavně" výfuk. Neřikám že se preferoval "jenom" ale "hlavně" výfuk. Já jsem taky pro každou špatnost na autě která nějakým způsobem zlepší jeho chování ale co se týče právě těch výfuků a úprav motorů tak moje zkušenost je hodně široká a spočítat "poctivej" výfuk je hodně složitá operace, je k tomu potřeba spousta hodnot samotnýho motoru a taky problem je v samotných autech, někde stačí průchozí poslední tlumič a jinak holá trubka a je znát jasný zlepšení a u některejch potvor stačí vyfiknout KAT a najednou kroutící moment je v háji. Je fakt že já jsem se chytnul slov VÝFUK a 20KONÍ ale třeba i to sání, já jsem sám zkoušel něco naladit přímo na 16V a úspěch žádnej, měl jsem tři rozdílný Greeny a dvě sací trubky a efekt nulovej a dokonce i mínusovej, sice to změnilo zvuk ale to bylo vše a dokonce Green do origo filtrboxu neměl úspěch. Taky jsem zjistil že mě začínaj lítat ven vnitřnosti origo posledního tlumiče takže vytvářím průchozí a jsem na to zvědavej, KAT mám ale prostřední tlumič ne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
brmbrm



Založen: 22.11.2007
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 07.12.07 09:14    Předmět: Citovat

jasny no. prave sem taky psal, ze je treba pouzit veci, ktery u nas proste nejsou. ZDURAZNOVAL JSEM TO. chce to veci od firem ktery vyrabi jen pro renault a ne nejaky univerzal veci. pak se neni cemu divit ze svody na 16V muzou stat 15-20 tisic a catback dalsich 15-20. mozna i vic. a priznejme si, kdo znas je ochoten vysolit takovou palku za vyfuk. ja tedy ne. to bych musel mit auto, ktere je uz tak na spicce a chtel bych ho posunout nekam dal. urcite existujou lidi kteri svedou udelat vyfuk na miru ale cena bude asi podobna.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marv
Vítěz Drhlen 2007


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7357
Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova

PříspěvekZaslal: 07.12.07 11:52    Předmět: Citovat

brmbrm napsal:
jasny no. prave sem taky psal, ze je treba pouzit veci, ktery u nas proste nejsou. ZDURAZNOVAL JSEM TO. chce to veci od firem ktery vyrabi jen pro renault a ne nejaky univerzal veci. pak se neni cemu divit ze svody na 16V muzou stat 15-20 tisic a catback dalsich 15-20. mozna i vic. a priznejme si, kdo znas je ochoten vysolit takovou palku za vyfuk. ja tedy ne. to bych musel mit auto, ktere je uz tak na spicce a chtel bych ho posunout nekam dal. urcite existujou lidi kteri svedou udelat vyfuk na miru ale cena bude asi podobna.

Jo nejní nad to sehnat svody za litr! Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Boris
Organizátor Drhlen


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 10287
Bydliště - POVINNÉ *: Semily

PříspěvekZaslal: 07.12.07 12:03    Předmět: Citovat

Marv napsal:

Jo nejní nad to sehnat svody za litr! Laughing


_________________
Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
brmbrm



Založen: 22.11.2007
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 07.12.07 12:29    Předmět: Citovat

odvaznemu stesti preje Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 109, 110, 111  Další
Strana 6 z 111

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com