Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Tuning motoru 16V
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 109, 110, 111  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 03.12.07 18:51    Předmět: Citovat

to je hezky to jo, ale jen ty svody tě stáli 11tis ne? ale jinak to je zajímavý, nebyla by fotka toho sání? nevím co si mám představit pod pojmem přímí sání? že by na kapotě??? Shocked
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 03.12.07 19:00    Předmět: Re: moje sanie Citovat

tu je to sanie

britva napsal:
http://www.upnito.sk/imggal.php?
directImage=0d3a2c0d04d553514712c3ba2bb8781f
http://www.upnito.sk/imggal.php?directImage=680faf45fa83e756f3a005389efc0299
http://www.upnito.sk/imggal.php?directImage=f1f59c777a6a93acd633fe02e1691033


to hej su to drahe kone, len zvody 13000,- Sk ,keby sa mi s tym chcelo este teraz srat tak by som nahodil stare zvody a isiel zmerat este raz, lebo aj elia alebo k-tec racing uvadzaju pri samotnych zvodoch len 5PS
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 03.12.07 19:02    Předmět: Citovat

oprava
http://www.upnito.sk/imggal.php?directImage=0d3a2c0d04d553514712c3ba2bb8781f
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 03.12.07 19:08    Předmět: Citovat

to britva: kolik tě stálo vyčištění vstřikovačů? U nás v PV za to chtějí 500k bez dph za kus a v ceně není výměna vadných součástí
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 03.12.07 19:22    Předmět: Citovat

Ja som to daval do http://www.jetservis.cz/ 250,-Kc kus + za predlzene cistenie +20min (standart je 20min) 200Kc , spolu 1000,- za 4ks+200+200 postovne na SK.
protokol z cistenia http://www.upnito.sk/imggal.php?directImage=aa941900ca2182d0de8eac2d366327db
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 03.12.07 19:35    Předmět: Citovat

jj dík Surprised
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 03.12.07 23:33    Předmět: Citovat

20 koní? Jste se dívali na tu americkou blbost Rychle a zběsile ne? Filtr ti nedá ani půl koně, vejfuk sotva dva, čip jednotky maximálně 5 pokud chceš zachovat životnost a spotřebu motoru a slícování a leštění kanálů ti dodá taky max 2-3 koně a to se budeš muset hodně snažit. Pokud chceš 20 koní a víc tak si připrav vačky, komplet hlavu s většíma ventilama, jednotku, vstřiky, T-písty, nejlépe převrtání bloku na 2,0 vejfuk od hlavy až po nárazník, jiný sací potrubí hlavně delší než je origo, větší škrtící klapky, silnější palivový čerpadlo a spoustu odlechčenejch věcí, setrvák klika řemenice ojnice. nějaký samotný odlechčení jak ti někdo psal ti přidá taky maximálně 3 koně a to by jsi to musel ještě udělat ze vzduchu Laughing odlechčením získáš jen to že motor pujde snadnějc do otáček a z nich a možná půl koně jinak nic. Plus další věci jako jsou olejový chladič, větší chladič na vodu, termostat s nižší hodnotou atd. To bude slušná investice. Laughing To už je lepší koupit jiný auto.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 04.12.07 01:22    Předmět: Citovat

KristensenJ napsal:
20 koní? Jste se dívali na tu americkou blbost Rychle a zběsile ne? Filtr ti nedá ani půl koně, vejfuk sotva dva, čip jednotky maximálně 5 pokud chceš zachovat životnost a spotřebu motoru a slícování a leštění kanálů ti dodá taky max 2-3 koně a to se budeš muset hodně snažit. Pokud chceš 20 koní a víc tak si připrav vačky, komplet hlavu s většíma ventilama, jednotku, vstřiky, T-písty, nejlépe převrtání bloku na 2,0 vejfuk od hlavy až po nárazník, jiný sací potrubí hlavně delší než je origo, větší škrtící klapky, silnější palivový čerpadlo a spoustu odlechčenejch věcí, setrvák klika řemenice ojnice. nějaký samotný odlechčení jak ti někdo psal ti přidá taky maximálně 3 koně a to by jsi to musel ještě udělat ze vzduchu Laughing odlechčením získáš jen to že motor pujde snadnějc do otáček a z nich a možná půl koně jinak nic. Plus další věci jako jsou olejový chladič, větší chladič na vodu, termostat s nižší hodnotou atd. To bude slušná investice. Laughing To už je lepší koupit jiný auto.
mas a nemas pravdu, ta vaha mu nemusi nic pridat, to je otazka, jestli to pocitat jako narist vykonu, ale to ze auto odlehcis o pitomych 25 kilo, je znat sakra moc! a pokud jeste udela vacky , upravy regulaci tlaku paliva a prejebe ecu, tak 20 koniku vybojuje za dobre prachy... ty vacyk by semmozna nejake dali splasit v ramci jinych renaultu, treba na 1,4 (tusim c) motor pasuje krasne 1,0 vacka a ta ma vetsi stupne a tudiz, kdyz koupis motor za cnu srotu, tak si "pomuzes" a este treba nekomu strlelis hlavu, nebo podobne...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 04.12.07 12:42    Předmět: Citovat

hodne pomuzou karbonovy dily ale na 16v prakticky nesehnatelny..i kdyz mi borec v ulici co dela v tuning dilne ze mi ji muzou na zakazku udelat. Ono se to u hodne aut lisi.. Na EvoVIII daval kamosuv otec kit sani od HKS otevrel kompletne vyfuk a 40koni...
dalsi co ma type-r rikal zvetsit prumer vyfukovych trubek a vyfuk taky otevrit + kit sani a urcite to take prida...a upravy jako lesteni kanu, tvrde pruziny na ventily, vacky,..tak mel naprostou pravdu ze pokud to auto nechces mit vylozene na zavody tak jsou to vyhozeny penize...
jinak na tom type-r ma polovinu veci karbonovejch, interier vyhazel, motor cip + mechanicke upravy a vahu snizil na 980kg (nevim co ma v serii) a vykon 280k
...takze..snizujme vahu svych auticek...a zacneme u sebe :-D
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
brmbrm



Založen: 22.11.2007
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 05.12.07 13:02    Předmět: Citovat

KristensenJ: no tak podle meho nazoru ti svody, ktery jsou dobre udelany pridaj i klidne 8 koni a to sami o sobe. dejme tomu tlumic tak 2-3 a sani ti sice prida treba 2, ale az nekde nad 5000 (zalezi na aute) ale spis ti ubere kroutak a to celkem razantne. mluvim o kratkem sani. sani dlouhe ktere se u rencku moc nevyuziva pridava i mnohem vic. zalezi taky kde auto vyuzivas. kdo znas ale jezdi stale na 5000 otackami ze. samozrejmne co nejhladci (min ohybu) pruchozejsi trubky vyfuku taky daji svoje. tim ziskas 20 koni navic bezproblemu i bez vacek. hodi se samozrejmne vyladit jednoutku. nemluvim o cipu o kterym asi mluvis ty (+5hp). kdyz pouzijes kvalitni veci a ne ty co se prodavaji v ceskych tuzing obchodech tak no stress. kolik to ovsem bude stat je jina vec. z toho vyplyva ze se ti vyplati jiny auto Wink kdyz to ovsem beres tak ze tvoje auto je auto ktery sis vzdycky pral a chtel by sis ho nechat tak proc ne?

jinak tady nejaky test svodu. bohuzel ne na rencka: http://www.tprmag.com/issue/10/10_b16_headers.shtml

vim o cloveku ktery svodama, catback systemem, klapkou a vetsim intake manifoldem ziskal po vyladeni jednotky na konkretni upravy ze 185koni 230koni. takze asi tak.

jinak k te vaze. rozhodne je to nejlevnejsi tuning co ti zadarmo zvedne dynamiku auta k nepoznani, ale ja tedy nebudu jezdit v plechaci bez vseho, co k autu daval vyrobce a co se ti vzdycky hodi.

to mckoci: jasny kit HKS na evo, jenze s atmosferickym motorem to neudela tolik jako s turbem ze jo...

to britva: kua cumim jako tele, ze si nameril 128koni. to je k zamysleni. asi sli nekam na prochazku nebo co. ale moc nerozumim kdy si to mereni provadel. s tim setem co si vypisoval nebo pred tim co si tam daval ty veci tudis s origo vecma.

jinak kdyz stale nekdo resi sani, tak si ku.va uvedomte ze pri 6000 otáček za minutu dvoulitrový motor "spotřebu" cca 100 litrů vzduchu za sekundu pri cemz vzduch dosahuje rychlosti 80 km/h. tudiz kazda prekazka jako jsou nastavce z novodurovych trubek a vselijaka udelatka jako je turbonator a ionizator a magnetizator a nevic co jeste vam vykon akurat tak roz

PS: ty cisla nejsou z me hlavy, nekde jsem to vycetl. ty stranky uz nefungujou ale Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 05.12.07 15:51    Předmět: Citovat

to brmbrm: moje řeč, ale bavíme se o kvalitním tuningu kterej si u nás nemůže každej dovolit(vačky, chip, sání, výfuk......), každej si může dát "sport" filtr ale bude to šunt za 500,- kterej ti to roz*ebe jako mě, tak asi máme všichni smůlu páč kvalitní tuning celího motoru je větší než cena samotnýho auta Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ufas



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2995
Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně

PříspěvekZaslal: 05.12.07 15:53    Předmět: Citovat

a nebyly to stranky desateropohadek.com?? ne dělam si prdel... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 05.12.07 17:36    Předmět: Citovat

Ufas napsal:
a nebyly to stranky desateropohadek.com?? ne dělam si prdel... Wink

proč myslíš Question kdybych si to s tím filtrem neskusil, taky bych nevěřil, ale taková je už lidská povaha Laughing Laughing Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ufas



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2995
Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně

PříspěvekZaslal: 05.12.07 19:44    Předmět: Citovat

brmbrm napsal:

PS: ty cisla nejsou z me hlavy, nekde jsem to vycetl. ty stranky uz nefungujou ale Confused


reagoval sem na tohle... a pisu ze si delam prdel ne.... Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 05.12.07 20:51    Předmět: Citovat

to brmbrm: tu je citat tabooa s TF ktory vystihuje podstatu dyna
Pet rozdilnych chassi dynometru vam vzdycky vyplivne pet rozdilnych cisel (at uz vykonu motoru anebo do kol), jejichz nepresnost z velke casti zalezi na rozdilne kalibraci. Je dobre si pri tom uvedomit, ze na tom absolutne nezalezi, protoze zadny chassi dynometr k zadnemu presnemu mereni vykonu neni urcen a jeho hodnota spociva predevsim v presnosti opakovatelnosti - a to i treba velice nepravdivych udaju, na jejiz zaklade muze pote clovek provadet lazeni motoru.
Preto som aj na tej brzde http://www.profituning.sk/ bol, aby som zistil rozdiel, pred a po, a aj ked to berem, ze je to presny udaj tak sa nic nedeje. Od skoro 17-rocneho motora so 180000km necakam, ze bude ako novy a ked tam prdnem zvody tak bude vykon neviem aky.
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 109, 110, 111  Další
Strana 5 z 111

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com