Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 18.09.08 22:38 Předmět: |
|
|
Herek: Pokud nemáš vadný nebo zkrat na některým repráku tak to tipuju na: buď nedotažený chladič koncového IO v rádiu nebo by to chtělo dát pod něj teplovodivou pastu. Zkoušels jestli to vypne i při minimální hlasitosti ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
HeReK

Založen: 29.10.2007 Příspěvky: 83 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 18.09.08 22:43 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Herek: Pokud nemáš vadný nebo zkrat na některým repráku tak to tipuju na: buď nedotažený chladič koncového IO v rádiu nebo by to chtělo dát pod něj teplovodivou pastu. Zkoušels jestli to vypne i při minimální hlasitosti ??? |
Nevypne. Vypina to bud po par vterich za jizdy poslouchatny muziky, nebo okamzite kdyz zesiluji. Podotykam, ze i pri ty obrovsky hlasitosti a velkejch zkeslenich, si mezi sebou dva vedle sebou mohou povidat. _________________ R19 16V 5D TMB HRV
http://herek.rajce.idnes.cz/Fotky_Hudba/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 18.09.08 22:49 Předmět: |
|
|
Tak to je někde zakopaný pes protože já mám pionnera 4x50W a když dám hlasitost na 1/2 tak neslyším ani houkající sanitku stojící vedle mě. Nejrychlejší: zkus to rádio píchnout do jinýho auta se 4mi repráky. Pokud to bude dělat pořád tak platí co jsem psal nebo máš načnutej koncák,čemuž by nasvědčovalo velké zkreslení. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GT KoTaSs

Založen: 2.7.2008 Příspěvky: 1815 Bydliště - POVINNÉ *: Vyškov na Moravě
|
Zaslal: 19.09.08 10:25 Předmět: |
|
|
Mňo ještě mě napadla varianta špatnýho (nedokonalýho) zapojení + případně ukostření na iso konektoru, kterej by při jízdě mohl mít nedokonalý kontakt a tím by způsoboval restart rádia.
Pokud by to byl Sencor tak bych věřil variantě, že je to šunt který funguje tak maximálně rok, dva .. pak už ne (ověřeno z více zdrojů) .. ale Blaupunkt je přeci jen renomovaná značka ..
Projít kabeláž, zkusit zapnout ve stojícím voze a vybudit hlasitost, zkontrolovat teplotu po určité době provozu .. pokud nic tak vytáhnout a odnést do opravny případně reklamovat /pokud je v záruce/ .. takhle se můžeme jen dohadovat a nevymyslíme nic .. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 19.09.08 20:31 Předmět: |
|
|
GT napsal: | Mňo ještě mě napadla varianta špatnýho (nedokonalýho) zapojení + případně ukostření na iso konektoru, kterej by při jízdě mohl mít nedokonalý kontakt a tím by způsoboval restart rádia.
Pokud by to byl Sencor tak bych věřil variantě, že je to šunt který funguje tak maximálně rok, dva .. pak už ne (ověřeno z více zdrojů) .. ale Blaupunkt je přeci jen renomovaná značka ..
Projít kabeláž, zkusit zapnout ve stojícím voze a vybudit hlasitost, zkontrolovat teplotu po určité době provozu .. pokud nic tak vytáhnout a odnést do opravny případně reklamovat /pokud je v záruce/ .. takhle se můžeme jen dohadovat a nevymyslíme nic .. |
taky me napadlo to same spatne udelane napajeni nebo kostra a pak to pri poklesu muze vypnout _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 20.09.08 07:58 Předmět: |
|
|
Peca napsal: | jarda napsal: | 18 Watové rádio dá do repráků pouze a jen 18W i kdyby tam měl 1000Watové repráky. | jak myslíš,dohadovat se stebou nebudu  | jarda má svatou pravdu měl bych nato mět maturu.. takže nedohadovati se..
hele nečet sem to celí tak pardon jestli to tu už bylo aalee
sem čet že máš repráky v plátu a ve předu nové? a dělalo ti to se starýma reprákama? nebo to taky může dělat pokud máš na každý reprák jinak polaritu.. neebo že máš pomíchané drátky mezi levým a pravým reprákem.. aaneeboo mě se stalo že nějake individuum předemnou tam měl rádio jen na 2repráky tak u ISO konektoru přepojil drátky přední se zadníma a když jsem rádio dal na více jak půl nebo mu přidal basy tak se vyplo a po chvíli zaplo.. jestli to tu nebylo jukni nato nebo pokud máš měřák tak bych zkusil "propípat" kabeláž... vytáhnout rádio od konektoru a měřit jejich odpor a pokud by byl menší než 4Ohmy tak je někde zkrat ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Declaration Anonymní
|
Zaslal: 29.10.08 13:04 Předmět: |
|
|
Cau bacha na ohm ja jsem byl taky stoho v pr....zmer jsi ohm v reprakach ale to je jeste zlatej problem Bylo hur a taky bude. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 29.10.08 17:39 Předmět: |
|
|
Taky to můžou dělat ty kably co se strkaji do radia. Ty co jsou origo renault na repraky. Tak sem tam měl takovu kravinu vždycky spojeny +a-na kablech k repraku propojene takovů vidličku v plastové spojce. Se my to taky furt vypinalo a to sem na tem radiu měl jenom přední repraky když sem to zesilil víc tak se to začalo vypinat. Po tem co sem vytahl ty vydličky tak už to nedělalo. Omluvte muj popis lepší to nedokažu popsat.  _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|