Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jirka87 Anonymní
|
Zaslal: 13.10.08 06:05 Předmět: POMOC PROSÍM...Vzduchový filtr + laďák |
|
|
Chlapi,chci se jen zeptat na KN filters cz jsem našel i filtr pro 19ku 1.8i ale jen 16V.Je ten vzduchový filtr stejný jako na obyčejného 8V?Já myslím, že by měl být, ale nechci si koupit věc za 1700kč, která mi bude jen na ozdobu na poličku.
Jinak jsem pyšný na to, že má můj Wolfi už laďák. Je to sice pořádný kanón s oválnou koncovkou typu DTM, ale zvuk spíš umírněný.Ale to je taky dobře. Díky za rady |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 13.10.08 13:22 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | pokud máš 8V tak tam ten filtr pasovat nebude |
Nemusí být pravda. Toť můj oř:
A tady filtr:
 _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 13.10.08 14:45 Předmět: |
|
|
Trosku to upřesni jedna se o vlozku do origo obalu filtru nebo o konus?pokud je to vložka bude ti pasovat na motory F3P(tady na obrazku) a na naftaky 1,9 d,Td. Konus by se mel dat teoreticky namontovat na všechny motory _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 13.10.08 15:38 Předmět: |
|
|
Ja sy myslím že je to zbytečné dávat to na tenhle motor. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 13.10.08 17:38 Předmět: |
|
|
pokud to neni na 16V tak je to zbytecny...zvuk nenazenes a vykon uz vubec ne...max.subjektivni dojem  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 13.10.08 19:46 Předmět: |
|
|
Jakto,že zvuk nenažene? I na blbý fávo když jsem nasadil konickej sport filtr,tak to dunělo jak blázen,až mi to lezlo na nervy a brzo jsem to sundal. Tak u takovýhle kubatury ten zvuk musí bejt sakra znát.Výkon nezíská,to je fakt,ale to 16V taky ne. Jsou tady ty 8V podle mně zbytečně podceňovaný. Nevim jak jedou ty 54kW,ale já si svůj 66kW nemůžu vynachválit. Oproti 16V nesrovnatelně spolehlivější o něco míň rozežranej,nenáročnej na údržbu a opravy, poměrně uspokojivej výkon a jednoduchost. 16V je předimenzovanej a je technicky vyloučeno aby byl schopen dlouhodobě podávat 100% výkony. Ty motory jakmile maj přes 200tkm a někdo je chce dál honit jak za mlada, tak už se jen generálkujou a furt vyndávaj a zandávaj.Howgh,teď mě můžete sežrat  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 13.10.08 19:59 Předmět: |
|
|
16V je kamarade prave poddimenzovanej a to jako prase
dalsi vec co se tyka te spolehlivosti tak ja leju za poslednich 10tis. km jen benzin
btw. nasadil jsem na 54kW hribek K&N urcen pro 16V a zvuk nula _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Naposledy upravil mckoci dne 13.10.08 20:12, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Henry
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 951 Bydliště - POVINNÉ *: Moravská Třebová
|
Zaslal: 13.10.08 20:09 Předmět: |
|
|
všechno se odvíjí jak se k tomu chovali předchozí majitelé a jak mu dopřávali. Jestli budeš jezdit a vědět že se někde rýsuje problém, ale jezdíš dál až do chvíle kdy ten problém bude na světě, tak to už je pak pozdě
dávat mu za studena, přejíždět servisy atd atd
pak takovýdle auto koupíš a jen se trápíš _________________ Suzuki V-Strom
R19 phII 54kw -> prodáno...Renault Megane Coupe 70kw -> prodáno...Citroën Xsara 2.0 TD 66kw -> prodáno...16v phI -> prodáno -> Citroën C5 2.2 HDI
www.henry19.rajce.net
autohifi???? ...závaží nevozím  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 13.10.08 20:11 Předmět: |
|
|
No zkrátka 8V v.s. 16V, to je to samý jako Intel v.s. AMD. Vždycky budou dva tábory a ty se rozhodně neshodnou už jen z principu A je předimenzovanej - vzhledem k době kdy byl vymyšlenej,materiály který byly použitý a s tou koncepcí je 99kW prostě příliš velký sousto a ten motor to dlouhodobě neudrží a tady na tom fóru se to potvrzuje každej den. To je furt zadřená klika,vyžvejkaný pánve,potkanej vrch, ulámaný ventily, kolikrát zatlučený do pístu, atd..atd...A pokud tobě ten motor drží,tak máš štěstí na kus,nebo nemáš tolik najeto a nebo ho prostě nedrtíš a chváš se k němu maximálně slušně.A vlastně jak dlouho ho už máš? Rok bez poruchy neni přeci nic extra. 10let běžnýho provozu je měřítko  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 13.10.08 20:19 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | 16V je kamarade prave poddimenzovanej a to jako prase
dalsi vec co se tyka te spolehlivosti tak ja leju za poslednich 10tis. km jen benzin
btw. nasadil jsem na 54kW hribek K&N urcen pro 16V a zvuk nula | ja na motoru nemusel delat nic 80t krom samo udržby (svičky oleje atd )  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
rumcajs
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 760 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava
|
Zaslal: 14.10.08 06:20 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | 16v je na piču!! ! ! ! ! |
To Ti nikdo nebere - hrdě se k tomu hlásí i na kapotě. A zda je pro či na, to záleží na úhlu pohledu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
Zaslal: 10.11.08 19:11 Předmět: |
|
|
no tak ja mam 1.8 54kw a jazdim bez problemov motor uz ma 250000 km a zatial bez poruchy akurat bezna udrzba ako olej,sviecky,kable a teraz uz aj hlava rozdelovaca s palcom inac nic ani olej nezerie.
Fakt spokojnost
A este k tomu filtru ked to ma poriadne spravene nie len taka fuserina tak by to malo mat zvuk aj keby tam dal obycajny za 500Sk s KN to musi byt poznat po zvukovej stranku ale na vykone nie. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|