Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.10.08 12:03 Předmět: |
|
|
5n00py napsal: | presedlal jsem z 54kw na 81 a teda jako tech 37 koni moc znat neni |
No,ale to si měl permanentně zapnutou klimu a odpojený dva kebely od svíček ne? JOKE _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
5n00py

Založen: 29.4.2008 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Most
|
Zaslal: 07.10.08 12:07 Předmět: |
|
|
anio jedno ale 37koni proste moc znat neni.....chtelo by to nejakou audinu quattro s 162kw:-) _________________ 1.8i 81kw r93 Ph2
http://5noopy.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JohnyGoe V.I.P. Nordic Division

Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 260 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín
|
Zaslal: 16.10.08 18:06 Předmět: |
|
|
No tak já jsem třeba na bejvalým autí tohle dělal. Byl jsem asi první u koho se to tady na klubu dělalo a ...
Jiná hlava komplet osazená, místo airboxu jsem to vyřešil bavlněným hříbkem, komplet motorová elektrika a řídící jednotka, jinej první díl vejfucku a lambda u čtyřboda je na katíku a ne na svodech. Když už to děláš tak rovnou udělat rozvody!
Jinak ten výkon je jednoznačně znát k lepšímu, čtyřbod je čtyřbod a kdo nemá rád ventily, tak je to hodně rozumná volba.
Mimojiné spotřebu u jednobodu jsem měl kolem necelejch deseti a se čtyřbodem jsem jezdil za sedum.
Pokud se do toho někomu chce, je to práce na cca víkend a já osobně to doporučuju _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|