Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
milosxxl
Založen: 20.10.2007 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: ILAVA SLOVESKO
|
Zaslal: 03.10.08 17:00 Předmět: Prestavba na 66KW |
|
|
Nazdar chlapi...Sorry ak sa pytam na to,co sa tu uz dakedy riesilo...Mam motor 1.7 54KW.Da sa prerobit na 65 alebo 66KW?Niekde som cital,ze staci prehodit hlavu,RJ a karburator(ak sa to tak da nazvat).Ale zda sa mi to prilis jednoduche..Neviete ci to pasuje na stifty,elektrika na cidla a podobne vecicky? Dik za pripadne odpovede  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
5n00py

Založen: 29.4.2008 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Most
|
Zaslal: 03.10.08 17:20 Předmět: |
|
|
chtel bych mit karburator;-)))....hochu jeste vetsi blbost nez delat z 66Kw 99Kw rozdil 33kw,,,,u tebe 66-54=12kw(narust o 16koniku) nema cenu _________________ 1.8i 81kw r93 Ph2
http://5noopy.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubais Zoofil

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 7176 Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál
|
Zaslal: 03.10.08 17:21 Předmět: Re: Prestavba na 66KW |
|
|
milosxxl napsal: | Nazdar chlapi...Sorry ak sa pytam na to,co sa tu uz dakedy riesilo...Mam motor 1.7 54KW.Da sa prerobit na 65 alebo 66KW?Niekde som cital,ze staci prehodit hlavu,RJ a karburator(ak sa to tak da nazvat).Ale zda sa mi to prilis jednoduche..Neviete ci to pasuje na stifty,elektrika na cidla a podobne vecicky? Dik za pripadne odpovede  |
Jde to předělat, je s tím docela drbačka,ale karburátor bych tomu fakt neříkal:)určitě sání, první díl výfuku, elektriku _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 03.10.08 21:03 Předmět: |
|
|
tam jde taky o prubeh tocivyho momentu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 07.10.08 08:20 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | KOMPLET HLAVU Což není tolik práce a řj a věř že těch 12 koní je kurevský rozdíl |
kurnik do toho bych taky šel dejte někdo kompletní seznam co se musí přehodit.
komplet hlava ,RJ, sání, první díl výfuku,.... ještě něco?
to se spíš vyplatí koupit nějaký vrak 1,7 66kW, než to kupovat někde po dílech co? _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 07.10.08 08:39 Předmět: |
|
|
este bys mel asi prehodit kabelovy svazek kolem motoru a brzdy by asi taky chtelo prehodit _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.10.08 11:18 Předmět: |
|
|
A neni náhodou 66kW/140Nm už 1.8? Já to tak mám - objem je 1794ccm a ne 1721ccm. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 07.10.08 11:20 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | A neni náhodou 66kW/140Nm už 1.8? Já to tak mám - objem je 1794ccm a ne 1721ccm. |
ty mas nejspis PH 2 a ta ma 65KW a jednobod,to co se tady resi je z PH1 ctyrbod _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.10.08 11:26 Předmět: |
|
|
Jojo,PH2 mám,ale v techničáku je psáno 66kW. Typ motoru:F3PN 760. Vypadá to takhle:
 _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 07.10.08 11:27 Předmět: |
|
|
nechse si mi to hledat ale to je myslim prave ten novejsi jednobod _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.10.08 11:43 Předmět: |
|
|
To je buřt,nic hledat nemusíš Každopádně abychom jsme se vrátili k původnímu tématu. Měl jsem tu čest rozebírat i PH1 54kW a určitě je jiný tohle:
Hlava
Sání
Celý to hliníkový těleso s klapkou a vstřikovačem
Filtrbox
ŘJ + kabeláž motoru
svody
první díl vejfuku
Jiná lambda včetně kabeláže(jednodrát v.s. třídrát)
byl i větší chladič,ale to nevim jestli je nutný(spíš ne)
A nevim jak to je s čerpadlem.
A rozhodně sem tam nějaká ta hadice.
Každopádně jedině mít k dispozici celej vrak 66kW a z něj to všecko vzít.
Shánět to jednotlivě,to by se člověk ulítal a nedoplatil. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
5n00py

Založen: 29.4.2008 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Most
|
Zaslal: 07.10.08 11:55 Předmět: |
|
|
nechapu ze vam chce delat tolik prace a casu pro 16 poniku......me osobne by ani nehlo...  _________________ 1.8i 81kw r93 Ph2
http://5noopy.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.10.08 11:57 Předmět: |
|
|
No,určitě se to nevyplatí dělat to jen kvůli těm poníkům,ale zase na druhou stranu někdo řiká,že je to hodně znát. Já jsem 54kW nikdy nejel,tak nemůžu posoudit. A navíc tyhle crazy přestavby se stejně dělaj spíš pro zábavu,než pro praktický přínos  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
5n00py

Založen: 29.4.2008 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Most
|
Zaslal: 07.10.08 12:00 Předmět: |
|
|
presedlal jsem z 54kw na 81 a teda jako tech 37 koni moc znat neni _________________ 1.8i 81kw r93 Ph2
http://5noopy.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|