Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Prestavba na 66KW
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
milosxxl



Založen: 20.10.2007
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: ILAVA SLOVESKO

PříspěvekZaslal: 03.10.08 17:00    Předmět: Prestavba na 66KW Citovat

Nazdar chlapi...Sorry ak sa pytam na to,co sa tu uz dakedy riesilo...Mam motor 1.7 54KW.Da sa prerobit na 65 alebo 66KW?Niekde som cital,ze staci prehodit hlavu,RJ a karburator(ak sa to tak da nazvat).Ale zda sa mi to prilis jednoduche..Neviete ci to pasuje na stifty,elektrika na cidla a podobne vecicky? Dik za pripadne odpovede Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
5n00py



Založen: 29.4.2008
Příspěvky: 348
Bydliště - POVINNÉ *: Most

PříspěvekZaslal: 03.10.08 17:20    Předmět: Citovat

chtel bych mit karburator;-)))....hochu jeste vetsi blbost nez delat z 66Kw 99Kw rozdil 33kw,,,,u tebe 66-54=12kw(narust o 16koniku) nema cenu
_________________
1.8i 81kw r93 Ph2
http://5noopy.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kubais
Zoofil


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 7176
Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál

PříspěvekZaslal: 03.10.08 17:21    Předmět: Re: Prestavba na 66KW Citovat

milosxxl napsal:
Nazdar chlapi...Sorry ak sa pytam na to,co sa tu uz dakedy riesilo...Mam motor 1.7 54KW.Da sa prerobit na 65 alebo 66KW?Niekde som cital,ze staci prehodit hlavu,RJ a karburator(ak sa to tak da nazvat).Ale zda sa mi to prilis jednoduche..Neviete ci to pasuje na stifty,elektrika na cidla a podobne vecicky? Dik za pripadne odpovede Smile

Jde to předělat, je s tím docela drbačka,ale karburátor bych tomu fakt neříkal:)určitě sání, první díl výfuku, elektriku
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16116
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 03.10.08 17:54    Předmět: Citovat

KOMPLET HLAVU Což není tolik práce a řj a věř že těch 12 koní je kurevský rozdíl
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 03.10.08 21:03    Předmět: Citovat

tam jde taky o prubeh tocivyho momentu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tutman



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 1467
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory

PříspěvekZaslal: 07.10.08 08:20    Předmět: Citovat

mirek napsal:
KOMPLET HLAVU Což není tolik práce a řj a věř že těch 12 koní je kurevský rozdíl

kurnik do toho bych taky šel dejte někdo kompletní seznam co se musí přehodit.
komplet hlava ,RJ, sání, první díl výfuku,.... ještě něco?

to se spíš vyplatí koupit nějaký vrak 1,7 66kW, než to kupovat někde po dílech co?
_________________
ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 07.10.08 08:39    Předmět: Citovat

este bys mel asi prehodit kabelovy svazek kolem motoru a brzdy by asi taky chtelo prehodit
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 07.10.08 11:18    Předmět: Citovat

A neni náhodou 66kW/140Nm už 1.8? Já to tak mám - objem je 1794ccm a ne 1721ccm.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 07.10.08 11:20    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
A neni náhodou 66kW/140Nm už 1.8? Já to tak mám - objem je 1794ccm a ne 1721ccm.


ty mas nejspis PH 2 a ta ma 65KW a jednobod,to co se tady resi je z PH1 ctyrbod
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 07.10.08 11:26    Předmět: Citovat

Jojo,PH2 mám,ale v techničáku je psáno 66kW. Typ motoru:F3PN 760. Vypadá to takhle:

_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 07.10.08 11:27    Předmět: Citovat

nechse si mi to hledat ale to je myslim prave ten novejsi jednobod
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 07.10.08 11:43    Předmět: Citovat

To je buřt,nic hledat nemusíšSmile Každopádně abychom jsme se vrátili k původnímu tématu. Měl jsem tu čest rozebírat i PH1 54kW a určitě je jiný tohle:
Hlava
Sání
Celý to hliníkový těleso s klapkou a vstřikovačem
Filtrbox
ŘJ + kabeláž motoru
svody
první díl vejfuku
Jiná lambda včetně kabeláže(jednodrát v.s. třídrát)
byl i větší chladič,ale to nevim jestli je nutný(spíš ne)
A nevim jak to je s čerpadlem.
A rozhodně sem tam nějaká ta hadice.

Každopádně jedině mít k dispozici celej vrak 66kW a z něj to všecko vzít.
Shánět to jednotlivě,to by se člověk ulítal a nedoplatil.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
5n00py



Založen: 29.4.2008
Příspěvky: 348
Bydliště - POVINNÉ *: Most

PříspěvekZaslal: 07.10.08 11:55    Předmět: Citovat

nechapu ze vam chce delat tolik prace a casu pro 16 poniku......me osobne by ani nehlo...
_________________
1.8i 81kw r93 Ph2
http://5noopy.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 07.10.08 11:57    Předmět: Citovat

No,určitě se to nevyplatí dělat to jen kvůli těm poníkům,ale zase na druhou stranu někdo řiká,že je to hodně znát. Já jsem 54kW nikdy nejel,tak nemůžu posoudit. A navíc tyhle crazy přestavby se stejně dělaj spíš pro zábavu,než pro praktický přínos Laughing
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
5n00py



Založen: 29.4.2008
Příspěvky: 348
Bydliště - POVINNÉ *: Most

PříspěvekZaslal: 07.10.08 12:00    Předmět: Citovat

presedlal jsem z 54kw na 81 a teda jako tech 37 koni moc znat neni
_________________
1.8i 81kw r93 Ph2
http://5noopy.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com