Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kowalski

Založen: 14.9.2008 Příspěvky: 112 Bydliště - POVINNÉ *: Stonava
|
Zaslal: 26.09.08 21:05 Předmět: F3NL-740 |
|
|
zdar chlapi...mel bych dotaz...jaky je rozdil mezi motorem F3NL-740 a F3N-740???v čem se liši nebo co má navic F3NL??? ....dik za odpoved |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rumcajs
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 760 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava
|
Zaslal: 29.09.08 06:56 Předmět: Re: F3NL-740 |
|
|
Kowalski napsal: | zdar chlapi...mel bych dotaz...jaky je rozdil mezi motorem F3NL-740 a F3N-740???v čem se liši nebo co má navic F3NL??? ....dik za odpoved |
Liší se tím "L" Pak je tu ještě F3N L740, já myslel, že jiná verze tohoto čísla není, zase se učím. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kowalski

Založen: 14.9.2008 Příspěvky: 112 Bydliště - POVINNÉ *: Stonava
|
Zaslal: 04.10.08 11:17 Předmět: |
|
|
nebo tak F3N L740 ....asi sem to blbe napsal :-).....a nevite o nejakem odkazu na netu kde bych si o tom mohl neco precist??? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
migi

Založen: 21.12.2008 Příspěvky: 32 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Marihuanské hory
|
Zaslal: 22.01.09 10:53 Předmět: Jaký to je motor |
|
|
Abych nemusel zakládat další téma hodím to sem:
Podle linku http://www.renault19world.de/presentation/controller.php?page=facts_motor jsem se koukal na svůj motor a malinko mě zarazilo že v techničáku mám FNL 740 - 54kW (vím je to blbě napsaný ale techničák je techničák... )
Mno a pod kapotou je tohle
navíc jsem na STK si vzal 3x větší světlo a 3x přečistil štítek motoru, pak se šel poradit. Prostě se jim nezdálo že nemám nanýtovanej štítek ale jen nějak nalepenej (já se tam ještě přes ten bordel nedíval...)
... Jinak ano vidím jak vypadá ale venku je kosa, až se oteplí na mou provozní teplotu vezmu čistič motoru, všechny provozní kapaliny. A ještě budu LanINa otravovat s tacháčem
A otázka mám F3N-L740 54kW nebo F3N-L742 66kW??? _________________ Politika je umění vyvolávat problémy, vidět je všude, chybně je vyhodnocovat a na jejich odstranění používat ta nejhorší řešení.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Menfis

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 875 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 22.01.09 10:56 Předmět: |
|
|
Je možný, že máš 54KW předělanej na 66kW....  _________________ Tak už jsem zase plně pojízdný, hovno auto, ale autobus... VW Passat Variant...peciškááá
Bylo: PH2 16V 135 koníků (červeňák), Ph1 16V,Ph1 8V
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout, na co se vys...t !!!
http://menfis.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 22.01.09 10:57 Předmět: |
|
|
jestli se nepletu tak to je tech 66KW jak pises _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.01.09 10:59 Předmět: |
|
|
No hlavně si kup těsnění pod víčko oleje a pod celý víko ventilů - tam ti to chčije jak za nároďák - měl jsem to podobný
Jo a tak mě napadlo...má ten 4bod oproti jednobodu nějaký výhody? Krom toho 1kW? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
migi

Založen: 21.12.2008 Příspěvky: 32 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Marihuanské hory
|
Zaslal: 22.01.09 11:10 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | No hlavně si kup těsnění pod víčko oleje a pod celý víko ventilů - tam ti to chčije jak za nároďák - měl jsem to podobný
Jo a tak mě napadlo...má ten 4bod oproti jednobodu nějaký výhody? Krom toho 1kW? | ano dalších 10kW  _________________ Politika je umění vyvolávat problémy, vidět je všude, chybně je vyhodnocovat a na jejich odstranění používat ta nejhorší řešení.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.01.09 11:11 Předmět: |
|
|
nechápu.Jako myslíš to,že to pak jde lehce přebudovat na 81kW?Jsou přeci i jednobody s 65kW. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BOBES Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1408 Bydliště - POVINNÉ *: SEMILY
|
Zaslal: 22.01.09 11:13 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | nechápu.Jako myslíš to,že to pak jde lehce přebudovat na 81kW?Jsou přeci i jednobody s 65kW. |
81 KW je F3P  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
migi

Založen: 21.12.2008 Příspěvky: 32 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Marihuanské hory
|
Zaslal: 22.01.09 11:20 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | nechápu.Jako myslíš to,že to pak jde lehce přebudovat na 81kW?Jsou přeci i jednobody s 65kW. |
To nevím vycházím z tabulky která je na tom linku... Tj jednobod 54kW - 4bod 66kW
p.s. mám otázku, máte dobré zkušenosti s přídavky do oleje které dotěsní motor a údajně i cosik nanáší na válce? Už to tady zaznělo že to není pravda a není to možné ale spíš se zajímám o osobní zkušenosti, ne doměnky  _________________ Politika je umění vyvolávat problémy, vidět je všude, chybně je vyhodnocovat a na jejich odstranění používat ta nejhorší řešení.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.01.09 11:25 Předmět: |
|
|
BOBES napsal: | KUNAX napsal: | nechápu.Jako myslíš to,že to pak jde lehce přebudovat na 81kW?Jsou přeci i jednobody s 65kW. |
81 KW je F3P  |
Hm,stejně v těch motorech mám bordel. Já mám F3PN 760 1794ccm SPI, v techničáku je psáno 66kW,ale tady všichni tvrdí,že je to chyba,že tam má bejt 65kW.Ale to je buřt,na kilovatu nesejde,ale teoreticky by teda ten můj šel překopat na těch 81kW? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Menfis

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 875 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 22.01.09 11:36 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | BOBES napsal: | KUNAX napsal: | nechápu.Jako myslíš to,že to pak jde lehce přebudovat na 81kW?Jsou přeci i jednobody s 65kW. |
81 KW je F3P  |
Hm,stejně v těch motorech mám bordel. Já mám F3PN 760 1794ccm SPI, v techničáku je psáno 66kW,ale tady všichni tvrdí,že je to chyba,že tam má bejt 65kW.Ale to je buřt,na kilovatu nesejde,ale teoreticky by teda ten můj šel překopat na těch 81kW? |
Myslím, že to tu už někde bylo a myslím, že by to asi nešlo... _________________ Tak už jsem zase plně pojízdný, hovno auto, ale autobus... VW Passat Variant...peciškááá
Bylo: PH2 16V 135 koníků (červeňák), Ph1 16V,Ph1 8V
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout, na co se vys...t !!!
http://menfis.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 22.01.09 11:55 Předmět: |
|
|
boha, pletete kose s banama! F3P - 65kW spi, a 81kW mpi, no ale F3N jsou 54kW spi (line mrdky, co ma 75% R19) a 66kW mpi, coz je na fotce a ty jedou velkem pekne. mel jsem ten motor v R5 GTE a je to diky vaze auta neco uplne jine, ale je to podle me nejlepsi volba krom 16v, na ktery nedam dopustit!
for KUNAX: ne jeden kW tudiz, ale 12, zoc uz je 16 koni |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|