Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 20.09.08 11:45 Předmět: pád volnoběhu po vyřazení |
|
|
Kdyz je motor studeny, tak vsechno ok, ale jak se ohreje a vyradim, tak sleti otacky k 500/min a srovnaji se nebo obcas zdechne... jinak ale drzi za tepla i za studena, nejake tipy?????  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 20.09.08 11:59 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | cheš říct tajemství?  | jestli chces mit blbe kecy o 16v, tak ne!
prosim bez zbytecneho OT |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 20.09.08 12:00 Předmět: |
|
|
sob007 napsal: | žeby čidlo teploty? | volnobeh za tepla drzi, dela to jen po vyhozeni kvaltu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 20.09.08 13:04 Předmět: |
|
|
co vzduchový filt? není starý přicpaný?
nepřisává ti to někde falešný vzduch?
anebo zkontroluj čidlo polohy klopy kolik dává při zavřené klapce.. myslím že 0.45V někde jsem to řešil v tematu vše o mojem ventilu..
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 20.09.08 13:51 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | co vzduchový filt? není starý přicpaný?
nepřisává ti to někde falešný vzduch?
anebo zkontroluj čidlo polohy klopy kolik dává při zavřené klapce.. myslím že 0.45V někde jsem to řešil v tematu vše o mojem ventilu..
 | filtr je tam green (zkusim ho vycistit... a chci ho dat do origo boxu, pze se mi to takhle nelibi...), tu klapku zkusim  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 20.09.08 15:13 Předmět: |
|
|
volnobezny ventil? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 21.09.08 05:54 Předmět: |
|
|
jen me tak napdlo dneska rano cestou od mlade, ze to nezmerim dane pze kdyz to dela jen za jizdy, tak nemam jak to zmerit, pze volnobeh sam o sobe drzi...
dela to jen kdyz jedu, treba na 5ku (ale i jine prevody), vyradim, chci dat treba 4 a spadnou otacky, nekdy se srovnaji, nekdy zdechne, kdyz jen tuknu do plynu, tak se zrovna srovnaji na hodnotu jakou maji mit! za studena to nedela a kdyz necham auto za jizdy nebo i na miste na volnobeh, tak sam od sebe nehoupe ani teple!!
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 21.09.08 07:44 Předmět: |
|
|
Dunga ale když to je špatně naštelované tak to prostě změříš..
jinka bych mrknul jestli to nebere někde falešný vzduch..
mckoci volnoběžný ventil bych neřek když normal drží  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bejenicek
Založen: 18.12.2007 Příspěvky: 38 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 21.09.08 08:11 Předmět: Re: pád volnoběhu po vyřazení |
|
|
Dunga napsal: | Kdyz je motor studeny, tak vsechno ok, ale jak se ohreje a vyradim, tak sleti otacky k 500/min a srovnaji se nebo obcas zdechne... jinak ale drzi za tepla i za studena, nejake tipy?????  |
Dělá mi to úplně to stejné...Také nevím co s tím, zkusím nejdříve ten ventil volnoběhu, pak uvidím...Dej pak vědět, kdyžtak dík!!! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|