Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
upir

Založen: 15.9.2008 Příspěvky: 3028 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava- Dubina kurvy chlast a chlebíčky
|
Zaslal: 15.09.08 20:09 Předmět: RPM na volnoběh (záhada) |
|
|
zdravim r19 club.... mam takovy mensi problem s vozem r19 chamade 1.4
za studena mam otacky na volnobeh 900 a kdyz se to zahreje ,tak 1500....
nevite nekdo co s tim??
 _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
upir

Založen: 15.9.2008 Příspěvky: 3028 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava- Dubina kurvy chlast a chlebíčky
|
Zaslal: 15.09.08 20:39 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | čidlo teploty motoru?
Ale proč zastudena 900ot. to nechápu  |
aspon ze tys mi tu napsal..  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peca

Založen: 15.6.2008 Příspěvky: 2794 Bydliště - POVINNÉ *: Hlavní Hrad Brno-Vlezprdelkov,ináč Breclavsko
|
Zaslal: 15.09.08 20:41 Předmět: |
|
|
upir napsal: | mirek napsal: | čidlo teploty motoru?
Ale proč zastudena 900ot. to nechápu  |
aspon ze tys mi tu napsal..  | tak já budu druhej,je to čidlo teploty motoru.  _________________ www.computery.7x.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 16.09.08 06:23 Předmět: |
|
|
nebude to spis motorek volnoběhu ? ty otačky na čidlo nevypadaji _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jefrryy

Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 97 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9
|
Zaslal: 16.09.08 08:07 Předmět: |
|
|
taky mam ten samej problem... jenze i po zahrati motoru mam otacky pod 1000... ale mam to stridavy.. nekdy to mam na 1000-1100 a nekdy na 600 napr.... co s tim? nemuze to bejt skrtici klapkou nebo lambdou? _________________ R19 Chamade 1.8 8v (68kw) - sold
Nissan Primera P11 2.0 16v (96kw)- sold
Ford Mondeo 1.8 16v (85kw) - sold
BMW e36 318is (103kw) - sold
Seat Ibiza Cupra2 (110kw) - stávající
http://jefrryy.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lzika Anonymní
|
Zaslal: 16.09.08 08:26 Předmět: |
|
|
Čau všichni, mě to za studena drží nákejch 1200 - 1300ot\min a pozahřátí 850 - 900 ale na místě. Při jízdě, když vyřadim tak tam mam taky 1300 otáček a jak dobržduju tak to klesá. Myslim, že už se to tu psalo, že je tam nákej senzor kterej hlídá jestli je auto v pohybu a podle toho přidává otáčky.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 16.09.08 08:43 Předmět: |
|
|
lzika napsal: | Čau všichni, mě to za studena drží nákejch 1200 - 1300ot\min a pozahřátí 850 - 900 ale na místě. Při jízdě, když vyřadim tak tam mam taky 1300 otáček a jak dobržduju tak to klesá. Myslim, že už se to tu psalo, že je tam nákej senzor kterej hlídá jestli je auto v pohybu a podle toho přidává otáčky.  |
Tak to mas vsechno OK.. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lzika Anonymní
|
Zaslal: 16.09.08 09:00 Předmět: |
|
|
Jo já vim mě to fachá normálně já spíš jak se ptal upír tak jestli to nemá taky tak nějak. Já měl s otáčkama taky velký problémy. Za motorem taky vedou podtlakový hadice a jestli tam je dirka a přisává si to vzduch tak ti letí taky otáčky nahoru. To je velká zábava, když se ti rozeserou otáčky. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 16.09.08 19:39 Předmět: |
|
|
lzika napsal: | Čau všichni, mě to za studena drží nákejch 1200 - 1300ot\min a pozahřátí 850 - 900 ale na místě. Při jízdě, když vyřadim tak tam mam taky 1300 otáček a jak dobržduju tak to klesá. Myslim, že už se to tu psalo, že je tam nákej senzor kterej hlídá jestli je auto v pohybu a podle toho přidává otáčky.  | Máš palubní počítač ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 16.09.08 19:51 Předmět: |
|
|
je to tu znova...odstrihnout + :-D :-D _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 16.09.08 19:57 Předmět: |
|
|
Ne ne, pokud nemá palubák pak stačí odpojit čidlo na lanku tachometru. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lzika Anonymní
|
Zaslal: 16.09.08 21:07 Předmět: |
|
|
Palubák nemam. Ale nedavno sem měl přístrojovku venku a čoveče nic takovýho sem tam neviděl. Akorát se rozpojí náhon tachometru a ze zadu sesunou myslim 4 konektory. Ale, že by tam byl nákej drátek to nevim. Ještě jenom trošku odbočim, když vynechává otáčkoměr( někdy jde a někdy ne) tak je to na výměnu nebo je možná nějaká oprava? dík |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|