Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
britva8 Anonymní
|
Zaslal: 25.08.08 21:22 Předmět: diesel turbo |
|
|
hoši chci se vas zeptat škodilo by moc motoru bez turba kdybych tam dal trbo ale je to dizlak 1.9D |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cawba

Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.08.08 21:23 Předmět: |
|
|
Umis sehnat dT za nejakou rozumnou cenu ???  _________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva8 Anonymní
|
Zaslal: 25.08.08 21:31 Předmět: |
|
|
Cawba napsal: | Umis sehnat dT za nejakou rozumnou cenu ???  |
neumim jen sem slyšel ze by to nekdo umel tam dat turbo ale nevim jestli to nebude ten motor moc nicit |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 25.08.08 21:33 Předmět: |
|
|
když to uděláš dobře, tak se nemá co ničit...ale asi to něco bude stát..  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva8 Anonymní
|
Zaslal: 25.08.08 21:40 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | když to uděláš dobře, tak se nemá co ničit...ale asi to něco bude stát..  |
ten co by mi tam dal to turbo uz ma nejake zkušenosti. ale rozhodne asik nebude menit nejake velke veci.nebude tim treba trpet klikovka nebo treba ložiska ? nebo se ty dizlaky delali od vyroby stejne jak s turbem tak bez. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 26.08.08 17:22 Předmět: |
|
|
Ak chces turbo diesel, predaj auto a kup si ho. Dorobit ta to vide ovela viac penazi a casu a mozno (zalezi od mechanika) to aj tak nikde nebude ono.
Potrebujes turbo, vyfukove zvody, prvy diel vyfuku, vstrekovacie cerpadlo, mozno trysky, hadice na vzduch, intercoler, mozno chladic oleja(nie som si isty), Vyriesit mazanie turba a prepad oleja, predne brzdy a este som urcite nieco zabudol. Pokial ti na dvore stoji turbo diesel na diely nic som nenapisal. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cawba

Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 26.08.08 17:48 Předmět: |
|
|
Tak tak, jak pise britva jestli mas k dispozici cely dT auto, tak to neni problem. Prehodis komplet motor, coz je otazka X hodin. Prehazovat jen turbo (a to co s nim souvisi) by bylo na zblbnuti...
Jinak jsou tu i taci, co uz tohle maji za sebou......  _________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 26.08.08 19:06 Předmět: |
|
|
a hlavne potřebuješ jinej blok protože naftak ma vetši kompresy než td sou tam jiny pisty ojnice nebo klika ale to na 100% nevim takže blbost .. je to asi jako davat do 8v 16v _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cawba

Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 26.08.08 20:40 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | a hlavne potřebuješ jinej blok protože naftak ma vetši kompresy než td sou tam jiny pisty ojnice nebo klika ale to na 100% nevim takže blbost .. je to asi jako davat do 8v 16v |
21.5 kontra 20.5 je takovej silenej rozdil? _________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|