Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 19.08.08 08:06 Předmět: |
|
|
sam tam pises mimo nadrz ne? takze logicky kdyz to bude stihat daval spravny tlak a prutok tak uchyceni uz vyresis _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 19.08.08 08:08 Předmět: |
|
|
no nevím.. to už radši silnější než nějaký uni se stejnými hodnoty  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 19.08.08 08:12 Předmět: |
|
|
pokud bude mit podobny tlak jak original tak tam mas jeste porad rezervu,mas tam predce regulatur ktery ti ho snizuje na 3 bary cca _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 19.08.08 20:12 Předmět: |
|
|
Ja som dal toto http://www.techdoc.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=26
pasuje miesto origo s minimalnymi upravami _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|