Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
re19v
Založen: 5.5.2008 Příspěvky: 44 Bydliště - POVINNÉ *: levice-slovensko
|
Zaslal: 01.08.08 09:44 Předmět: |
|
|
aký priemer trubky na potrubí výfuku ma 16V a aký na 8V ? (ja na 8V som mal 45mm) a teraz tam chcem dať (16V- motor v aute ) 51mm môže byť ?? _________________ RENAULT 19 1,4e 57kw 5dv 1995 implantovaný 1,8 16V 101kw http://re19v.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 01.08.08 11:48 Předmět: |
|
|
teď bych kecal, ale myslím ýe 16v má pruměe 51mm, každopádně se ho snaž zachovat  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 01.08.08 12:12 Předmět: |
|
|
vnitřní průměr je 50-51mm...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 01.08.08 13:29 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | vnitřní průměr je 50-51mm...  | a jen tak čirou náhodou nemaj svody míň? 40mm?? a pak se to postupně rozšiřuje až na 55mm??  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 01.08.08 15:18 Předmět: |
|
|
nezachovat...otevrit a to poradne... _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 01.08.08 15:37 Předmět: |
|
|
mam se obtezovat a scanovat vam tu tabulku s optimalnima prumerama? se me nechce, ale jestli to nekomu helfne... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 02.08.08 11:08 Předmět: |
|
|
mohl bys aspoň další fakta do pranice  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 02.08.08 13:06 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | mohl bys aspoň další fakta do pranice  | nasel jsem nakonec jen tuto, kazdopadne to ukazuje nesmyslnost napadu jako davat 65mm prumer na 8v apod.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
brmbrm
Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 24 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.08.08 18:49 Předmět: |
|
|
a co kdyz mam na vyber vyfuk.system primo na 16V..je lepsi vzit cat-back nebo downpipe-back (konec svodu) ??? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 11.08.08 20:23 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | hynek napsal: | mohl bys aspoň další fakta do pranice  | nasel jsem nakonec jen tuto, kazdopadne to ukazuje nesmyslnost napadu jako davat 65mm prumer na 8v apod.
 |
Toto su ale vonkajsie priemery rur a aj tak este zalezi kolko a ake tlmice su tam este. Napr honda 1.8 vti co ma tusim 173 koni tak ma ruru tensiu max rovnaku ako ventil. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 11.08.08 20:26 Předmět: |
|
|
1,6-kový 135 koňoví CRX-ko mělo výfuk necelejch 50mm  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 11.08.08 20:32 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | a co kdyz mam na vyber vyfuk.system primo na 16V..je lepsi vzit cat-back nebo downpipe-back (konec svodu) ??? |
Ja by som dal cat-back, lebo kat by som urcite zachoval aj ked asi nie seriovy, ale nejaky priepustnejsi.
Zvody bez katovej verzie su inac zakoncene takze by ti ta downpipe-back verzia nepasovala ak je to myslena ako nahrada za origo vyfuk na bez katovu verziu.
Uz to tu pisem po neviem kolky krat, ze mam origo verziu bez katu a aj tak som ho tam nahodil, pokles vykonu som ziadny nezaznamenal, hlavny dovod preco som ho tam dal bol skuxveny smrad ktory isel z vyfuku ako z nejakej schade 120 a teraz parada. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.08.08 20:56 Předmět: |
|
|
jj takze je to jasny:) aspon usetrim 2tis. :-D _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|