Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výfuk
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 38, 39, 40  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
re19v



Založen: 5.5.2008
Příspěvky: 44
Bydliště - POVINNÉ *: levice-slovensko

PříspěvekZaslal: 01.08.08 09:44    Předmět: Citovat

aký priemer trubky na potrubí výfuku ma 16V a aký na 8V ? (ja na 8V som mal 45mm) a teraz tam chcem dať (16V- motor v aute ) 51mm môže byť ??
_________________
RENAULT 19 1,4e 57kw 5dv 1995 implantovaný 1,8 16V 101kw http://re19v.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 01.08.08 11:48    Předmět: Citovat

teď bych kecal, ale myslím ýe 16v má pruměe 51mm, každopádně se ho snaž zachovat Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 01.08.08 12:12    Předmět: Citovat

vnitřní průměr je 50-51mm... Cool
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 01.08.08 13:29    Předmět: Citovat

MortE napsal:
vnitřní průměr je 50-51mm... Cool
a jen tak čirou náhodou nemaj svody míň? 40mm?? a pak se to postupně rozšiřuje až na 55mm?? Embarassed
Návrat nahoru
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 01.08.08 15:18    Předmět: Citovat

nezachovat...otevrit a to poradne...
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 01.08.08 15:37    Předmět: Citovat

mam se obtezovat a scanovat vam tu tabulku s optimalnima prumerama? se me nechce, ale jestli to nekomu helfne...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 02.08.08 11:08    Předmět: Citovat

mohl bys aspoň další fakta do pranice Laughing Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 02.08.08 13:06    Předmět: Citovat

hynek napsal:
mohl bys aspoň další fakta do pranice Laughing Laughing
nasel jsem nakonec jen tuto, kazdopadne to ukazuje nesmyslnost napadu jako davat 65mm prumer na 8v apod.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
brmbrm



Založen: 22.11.2007
Příspěvky: 24
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 02.08.08 15:56    Předmět: Citovat

A nezáleží n8hodou tak trošku i na obsahu?
_________________
http://sunakashi.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 11.08.08 18:49    Předmět: Citovat

a co kdyz mam na vyber vyfuk.system primo na 16V..je lepsi vzit cat-back nebo downpipe-back (konec svodu) ???
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 11.08.08 20:23    Předmět: Citovat

Dunga napsal:
hynek napsal:
mohl bys aspoň další fakta do pranice Laughing Laughing
nasel jsem nakonec jen tuto, kazdopadne to ukazuje nesmyslnost napadu jako davat 65mm prumer na 8v apod.



Toto su ale vonkajsie priemery rur a aj tak este zalezi kolko a ake tlmice su tam este. Napr honda 1.8 vti co ma tusim 173 koni tak ma ruru tensiu max rovnaku ako ventil.
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 11.08.08 20:26    Předmět: Citovat

1,6-kový 135 koňoví CRX-ko mělo výfuk necelejch 50mm Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 11.08.08 20:32    Předmět: Citovat

mckoci napsal:
a co kdyz mam na vyber vyfuk.system primo na 16V..je lepsi vzit cat-back nebo downpipe-back (konec svodu) ???

Ja by som dal cat-back, lebo kat by som urcite zachoval aj ked asi nie seriovy, ale nejaky priepustnejsi.
Zvody bez katovej verzie su inac zakoncene takze by ti ta downpipe-back verzia nepasovala ak je to myslena ako nahrada za origo vyfuk na bez katovu verziu.
Uz to tu pisem po neviem kolky krat, ze mam origo verziu bez katu a aj tak som ho tam nahodil, pokles vykonu som ziadny nezaznamenal, hlavny dovod preco som ho tam dal bol skuxveny smrad ktory isel z vyfuku ako z nejakej schade 120 a teraz parada.
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 11.08.08 20:47    Předmět: Citovat

Arrow mckoci: Tu som daval fotky ako vyzera koniec zvodov pre kat a bez kat http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=42770&highlight=#42770
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 11.08.08 20:56    Předmět: Citovat

jj takze je to jasny:) aspon usetrim 2tis. :-D
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 38, 39, 40  Další
Strana 6 z 40

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com